Hij heeft een HBO studie, aapje!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:10 schreef pberends het volgende:
Wat is er mis met in een snoepfabriek werken?
quote:[POL-SC 630] Wilders je bent de lul vanavond!
Er werken toch zoveel mensen onder hun niveau?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:11 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Hij heeft een HBO studie, aapje!
Welk alternatief had jij dan? Oh nee je bent een Wouter Bos-fan, dus laat maar.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:12 schreef chairman.fx het volgende:
En een ongelovelijk slechte titel .. die van pberends ook overigens
Ik mag hopen dat dit een grapje is.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Er werken toch zoveel mensen onder hun niveau?
Nou, dan zal die wel op verzoek kwijt zijn gemaakt. Ik geloof echter niet dat zo'n gast lang van internet wegblijft.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Sterker nog kijk eens naar zijn postgeschiedenis... AT.... hij is echt helemaal weg.
Niets, natuurlijk, maar onze Wilders-adepten "elite dit, elite dat" is hypocrisie niet vreemd.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:10 schreef pberends het volgende:
Wat is er mis met in een snoepfabriek werken?
"50cent strikes back"quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Welk alternatief had jij dan? Oh nee je bent een Wouter Bos-fan, dus laat maar.
ja, en m'n moeder is een hoerquote:
Hey, eindelijk een goede titel.quote:
Een dergelijke drang tot bekering komt heus wel tot uiting.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nou, dan zal die wel op verzoek kwijt zijn gemaakt. Ik geloof echter niet dat zo'n gast lang van internet wegblijft.
Het is belachelijk dat Sidekick zo lang al bij een snoepfabriek werkt terwijl hij afgestudeerd HBO'er is. Het is een teken van een totaal gebrek aan motivatie. Deze 'werkervaring' zal een last zijn bij toekomstige sollicitaties.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niets, natuurlijk, maar onze Wilders-adepten "elite dit, elite dat" is hypocrisie niet vreemd.
Moet jij volgens de beruchte drie criteria van Ryan3 nu niet gebanned worden wegens het ontkennen van de Holocaust? Of is dit jullie manier om toe te geven dat de ban aan sjun wegens het ontkennen van de Holocaust in feite nergens op sloeg, en dat jullie zich daarmee gigantisch hebben vergaloppeerd?...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben verantwoordelijk voor het ontsmetten van de pepermuntjes. Zoals een bakker het brood snijdt, zeg maar.
Zet je het toch lekker niet in je cvquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:17 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Deze 'werkervaring' zal een last zijn bij toekomstige sollicitaties.
Mooi.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:17 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Het is belachelijk dat Sidekick zo lang al bij een snoepfabriek werkt terwijl hij afgestudeerd HBO'er is. Het is een teken van een totaal gebrek aan motivatie. Deze 'werkervaring' zal een last zijn bij toekomstige sollicitaties.
Nu trekt de ict-wereld ook aan. Als je dan nog geen baan kunt pakken, dan ben je verdoemd tot de Kingelarij.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:13 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een grapje is.
Een snoepfabriek heeft een niveau van ergens onder nul.
De laatste post van Ryan3 - zondag 5 juni 2005 @ 16:49, daarna was het "enjoy the silence:.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/13387
Drugshond, wat bedoel je?
Een gat in je cv. Werkgever: "Waar ben jij al die tijd geweest?"quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Zet je het toch lekker niet in je cv.
Ik zou het gillend zeggen al huilende op smekende toon.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:22 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Een gat in je cv. Werkgever: "Waar ben jij al die tijd geweest?"
Tvlxd zou zeggen: "Op Mars natuurlijk".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |