quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:57 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik zal proberen jouw goede manier over te nemen, lucidA Wiesenthal.
Ik begin gelijk met het aanmaken van een paar klonen waarmee ik mezelf in een discussie ga ondersteunen. Ik denk aan usersnames als "baab" en "nithilitia".
Oh, en natuurlijk een kloon om de gemiddelde Sneeker te vertegenwoordigen, met de naam "Tokkie".
Hopelijk ben ik morgen dan toe aan stap 2 van deze wervelende cursus om mijn manieren op te vijzelen. Ik moet namelijk snel beginnen met stap 2, aangezien het 20 jaar duurt om die fase volledig te doorlopen.
Een zekere poging tot ironie kan je niet ontzegd worden, maar daar blijft het dan ook bij wat mij betreft.
Feitelijk laat je toch heel wat steekjes vallen. Het heeft een beetje het niveau van een kwajongen die uit de school tracht te klappen, maar niet doorheeft dat hij hierdoor domweg zijn eigen ruiten ingooit.
Grappig trouwens dat ook jij meent dat ik die klonen gebruikte om 'mezelf' in een discussie te moeten ondersteunen. Ik meen dat Ryan3 die aanname voor het eerst maakte. Vanuit zijn standpunt bekeken volstrekt begrijpelijk, want de man
sprak uit ervaring.
Maar zeg nou zelf side-kick vind jij het zelf geloofwaardig? Ik bedoel dat ik klonen nodig zou hebben om mij in de discussie overeind te kunnen houden? Hoe gaat het dan sinds mijn unban, vermoedt jij soms dat er dan nog steeds klonen in het spel zijn?
Wat een lachertje! Hopelijk kom jij, of jouw side-kick O-A-W, met een groot aantal posts waaruit onomstotelijk blijkt dat ik ABBA en Natalithia gebruikte om mijn eigen standpunten in de desbetreffende discussies te ondersteunen. Van al die post die ik als Lucida heb geplaatst kan misschien bij één post van de kloon Natalithia de indruk zijn ontstaan dat ik deze opvoerde om mijn standpunten in de discussie extra kracht bij te zetten. Maar dan heb je het ook waarlijk gehad. Kun je nagaan hoe willekeurige meningen een eigen leventje gaan leiden.
En overigens schrijf ik dit niet omdat ik het gevoel zou hebben me ergens tegen te moeten verdedigen, maar om aan te geven hoe volstrekt belachelijk sommige fokkers de mening van anderen klakkeloos overnemen, en dan glashard beweren dat het die mening de waarheid zou zijn. Wie het gelooft mag het zeggen!...
En dat ik die steun nodig zou hebben gehad om mezelf in de discussie overeind te kunnen houden. Mallerd, dat heb ik toch helemaal niet nodig. Ik post nu al ruim twee jaar op Fok, maar ik ben nog niet een keer in een discussie terecht gekomen, waarvan ik op enig moment dacht: verrek ik moet nu toch wel een aantal hulptroepen inschakelen anders word ik in de discussie onderuit gekegeld! Wat een grenzeloze verbeelding spreekt uit die aanname.
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming
link