ze waren dit jaar op parkpop.. gratisquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:15 schreef Monidique het volgende:
Het kostte wel wat,, maar het was het zeker wel waard.
Je leest snel toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:11 schreef Floripas het volgende:
Nee?
Ik ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:31 schreef zakjapannertje het volgende:
oh, waarom ik gister niet in het Maagdenhuis was: ik moest nog eerst even op koopjesjacht in de Kalverstraat, prima moment om de wereld te verzaken natuurlijk, wat ik dus ook deed. Maar ik heb nu wel een boek gescoord.Over Amerika nog wel.
ja, ik heb het ook inmiddels gelezen. Was het nog wat, over Amerika? Heeft hij ook bv. wat gezegd over Amerika en bv. China, of alleen tov Europa?quote:
Het ging voornamelijk over Europa dat zich onafhankelijk zou moeten opstellen. Ik vond het niet echt gestructureerd, maar TAFKAHS heeft misschien een andere visie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ja, ik heb het ook inmiddels gelezen. Was het nog wat, over Amerika? Heeft hij ook bv. wat gezegd over Amerika en bv. China, of alleen tov Europa?
De VVD lijkt wel vol te zitten met 'mannetjes'. Misschien is dat juist de aard van een liberale partij.quote:
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/10/art000050060382.htmlquote:Nieuw wapen tegen bladeren op rails
UTRECHT De spoorwegen hebben een nieuw wapen in de strijd tegen bladeren op de rails. Spoorbeheerder ProRail gaat het spoor met slijptollen ruwer maken.
Bladeren en regen maken de rails glad, waardoor remmende treinen doorglijden en 'vierkante wielen' krijgen. Daardoor ontstonden de afgelopen jaren erg veel vertragingen. ProRail gebruikt al langer een speciale gel om de rails stroef te maken en daar komt nu de slijptol bij.
ProRail richt zich vooral op het spoor bij stations, omdat daar het meest wordt geremd. Het 'opruwen' moet elke maand worden herhaald, omdat de rails door het treinverkeer vanzelf weer glad worden.
Prima inderdaadquote:
Fijn inderdaad... Op veel plekken wonen er nog mensen dichtbij het spoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef zakjapannertje het volgende:
slapeloze nacht erbij voor mensen die bij een treinstation wonen:
[..]
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/10/art000050060382.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |