ze waren dit jaar op parkpop.. gratisquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:15 schreef Monidique het volgende:
Het kostte wel wat,, maar het was het zeker wel waard.
Je leest snel toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:11 schreef Floripas het volgende:
Nee?
Ik ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:31 schreef zakjapannertje het volgende:
oh, waarom ik gister niet in het Maagdenhuis was: ik moest nog eerst even op koopjesjacht in de Kalverstraat, prima moment om de wereld te verzaken natuurlijk, wat ik dus ook deed. Maar ik heb nu wel een boek gescoord.Over Amerika nog wel.
ja, ik heb het ook inmiddels gelezen. Was het nog wat, over Amerika? Heeft hij ook bv. wat gezegd over Amerika en bv. China, of alleen tov Europa?quote:
Het ging voornamelijk over Europa dat zich onafhankelijk zou moeten opstellen. Ik vond het niet echt gestructureerd, maar TAFKAHS heeft misschien een andere visie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ja, ik heb het ook inmiddels gelezen. Was het nog wat, over Amerika? Heeft hij ook bv. wat gezegd over Amerika en bv. China, of alleen tov Europa?
De VVD lijkt wel vol te zitten met 'mannetjes'. Misschien is dat juist de aard van een liberale partij.quote:
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/10/art000050060382.htmlquote:Nieuw wapen tegen bladeren op rails
UTRECHT De spoorwegen hebben een nieuw wapen in de strijd tegen bladeren op de rails. Spoorbeheerder ProRail gaat het spoor met slijptollen ruwer maken.
Bladeren en regen maken de rails glad, waardoor remmende treinen doorglijden en 'vierkante wielen' krijgen. Daardoor ontstonden de afgelopen jaren erg veel vertragingen. ProRail gebruikt al langer een speciale gel om de rails stroef te maken en daar komt nu de slijptol bij.
ProRail richt zich vooral op het spoor bij stations, omdat daar het meest wordt geremd. Het 'opruwen' moet elke maand worden herhaald, omdat de rails door het treinverkeer vanzelf weer glad worden.
Prima inderdaadquote:
Fijn inderdaad... Op veel plekken wonen er nog mensen dichtbij het spoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef zakjapannertje het volgende:
slapeloze nacht erbij voor mensen die bij een treinstation wonen:
[..]
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/10/art000050060382.html
Nee, heel algemeen, zelfs een beetje een pro-Europa praatje (met name door van Agt). Het is een pamflet dat zich richt op de situatie zoals die nu is, heel basaal en eigenlijk zonder een beschuldigende conclusie. Het is letterlijk een verhaal dat zegt dat Amerika geen bondgenootsschap met Europa meer heeft. Engeland en andere landen zijn vazallen geworden van het grote Amerika.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het ging voornamelijk over Europa dat zich onafhankelijk zou moeten opstellen. Ik vond het niet echt gestructureerd, maar TAFKAHS heeft misschien een andere visie.
Lijkt me sterk of ben je de binnenbrandjes in het recente verleden bij het CDA en PvdA alweer vergeten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
De VVD lijkt wel vol te zitten met 'mannetjes'. Misschien is dat juist de aard van een liberale partij.
Hm, dat is waar, maar ik heb het idee dat de laatste tijd vooral de VVD te maken heeft met prominente figuren die een dissident geluid laten horen en op zodanige wijze dat ze in conflict komen met de heersende elite van de VVD en dan heb ik het natuurlijk met name over Wilders, Hirsi Ali en nu dus Hofstra. Misschien is het niet de aard van een liberale partij, maar een tijdelijke fase binnen de VVD?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk of ben je de binnenbrandjes in het recente verleden bij het CDA en PvdA alweer vergeten.
Klopt maar die binnen het CDA en PvdA zijn ook nog niet zo heel lang geleden. Ik denk zelf dat het voornamelijk komt door slecht/zwalkend leiderschap, je zag dit met De Hoop Scheffer, Melkert en nu dus Van Aartsen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hm, dat is waar, maar ik heb het idee dat de laatste tijd vooral de VVD te maken heeft met prominente figuren die een dissident geluid laten horen en op zodanige wijze dat ze in conflict komen met de heersende elite van de VVD en dan heb ik het natuurlijk met name over Wilders, Hirsi Ali en nu dus Hofstra. Misschien is het niet de aard van een liberale partij, maar een tijdelijke fase binnen de VVD?
Ze was toch bezig met submission 2?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:26 schreef Monidique het volgende:
Hirsi Ali houdt zich tegenwoordig ook een beetje stil, hè. Zal ze bezig zijn met een nieuw controversieel project?
O, beetje gemist.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:29 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ze was toch bezig met submission 2?
Ach, zo heeft POL ook weer wat aandacht. En het topic van McC.quote:
Nou, dat wil ik je toch afraden, een auto met lekke koppakking. Of ben je heel handig & in bezit van het juiste gereedschap?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Die auto zou ik wel willen hebben, dat er een lekke koppakking erin zit doet er niet zoveel toe.
Het lijkt wel of ze drie gaten heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Die auto zou ik wel willen hebben, dat er een lekke koppakking erin zit doet er niet zoveel toe.
quote:Rijbewijs kwijt na nemen naaktfoto's
In Schotland is een 34-jarige vrouw gearresteerd omdat ze in haar auto naakfoto's van zichzelf nam. De vrouw in kwestie, Tracy Adams, had een wilde feestnacht meegemaakt met de 43-jarige John Young en die wilde ze afsluiten met stevige seks in de auto. John vergiste zich tijdens het liefdesspel echter in de naam van Tracy, waarna zij hem boos de wagen uitbonjourde.
Om de man nog wat verder te pesten besloot ze vervolgens naaktfoto's van haar zelf te nemen met haar gsm en die aan John op te sturen; zodat hij kon zien wat hij gemist had. Helaas zag de politie het tafereeltje en slingerde haar op de bon. Buiten een bekeuring van 250 euro voor openbare schennispleging moest ze ook haar rijbewijs inleveren, waardoor ze voorlopig haar baan als buschauffeur niet kan uitoefenen.
Best hoor, ik heb zelfs gekookt gisteren. Was er twijfel aan mijn gesteldheid?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:43 schreef du_ke het volgende:
Alles goed met Yohen?
Het gereedschap is niet het probleem, alleen de tijdsduur om zoiets te fixen wil nog wel eens uitlopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:30 schreef sigme het volgende:
Nou, dat wil ik je toch afraden, een auto met lekke koppakking. Of ben je heel handig & in bezit van het juiste gereedschap?
Nee hoor, ik heb gister ook gekookt (water voornamelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Best hoor, ik heb zelfs gekookt gisteren. Was er twijfel aan mijn gesteldheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |