abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:09:11 #1
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31168914
Flood nu hier je politieke tegenstanders! Discussies over spelling, speeltjes, deelgebiedjes, mietjes, Karel de Grote en sigmes gebieste rokje: alhier.
pi_31169824
.
pi_31169872
Weer rotzooi in de VVD, .
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:49:59 #4
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31170591
Floripas, had je het vorige slowchattopic nog uitgelezen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:11:18 #6
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31170704
Hey M. Hoe was Killing Joke? 80's he?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31170762
Tof! Af en toe wel enkele 80's-toontjes, ja, maar vooral metal.
pi_31170772
Het kostte wel wat, , maar het was het zeker wel waard.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:16:08 #10
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31170800
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:15 schreef Monidique het volgende:
Het kostte wel wat, , maar het was het zeker wel waard.
ze waren dit jaar op parkpop.. gratis
pi_31170853
Ja, ik weet het.
pi_31170892
Is een topic over, zie ik: Killing Joke
pi_31170901
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:11 schreef Floripas het volgende:
Nee?
Je leest snel toch?
[Deel 718] Nieuwe week nieuwe kansen

PS: De My Active Topics is best handig om gesloten topics snel terug te vinden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_31171010
Ook leuk, de Outlaw 666 op KinkFM. Nu Underworld.
pi_31171172
oh, waarom ik gister niet in het Maagdenhuis was: ik moest nog eerst even op koopjesjacht in de Kalverstraat, prima moment om de wereld te verzaken natuurlijk, wat ik dus ook deed... Maar ik heb nu wel een boek gescoord. Over Amerika nog wel.
pi_31171202
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:31 schreef zakjapannertje het volgende:
oh, waarom ik gister niet in het Maagdenhuis was: ik moest nog eerst even op koopjesjacht in de Kalverstraat, prima moment om de wereld te verzaken natuurlijk, wat ik dus ook deed. Maar ik heb nu wel een boek gescoord. Over Amerika nog wel.
Ik ook.
pi_31171246
.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31171635
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik ook.
ja, ik heb het ook inmiddels gelezen. Was het nog wat, over Amerika? Heeft hij ook bv. wat gezegd over Amerika en bv. China, of alleen tov Europa?
pi_31171715
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:43 schreef Monidique het volgende:
Weer rotzooi in de VVD, .
Mischien een keer goed.
pi_31171755
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:33 schreef du_ke het volgende:
.

Lekker weer he?
pi_31171909
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

ja, ik heb het ook inmiddels gelezen. Was het nog wat, over Amerika? Heeft hij ook bv. wat gezegd over Amerika en bv. China, of alleen tov Europa?
Het ging voornamelijk over Europa dat zich onafhankelijk zou moeten opstellen. Ik vond het niet echt gestructureerd, maar TAFKAHS heeft misschien een andere visie.
pi_31171936
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Mischien een keer goed.
De VVD lijkt wel vol te zitten met 'mannetjes'. Misschien is dat juist de aard van een liberale partij.
pi_31171941
slapeloze nacht erbij voor mensen die bij een treinstation wonen:
quote:
Nieuw wapen tegen bladeren op rails

UTRECHT De spoorwegen hebben een nieuw wapen in de strijd tegen bladeren op de rails. Spoorbeheerder ProRail gaat het spoor met slijptollen ruwer maken.

Bladeren en regen maken de rails glad, waardoor remmende treinen doorglijden en 'vierkante wielen' krijgen. Daardoor ontstonden de afgelopen jaren erg veel vertragingen. ProRail gebruikt al langer een speciale gel om de rails stroef te maken en daar komt nu de slijptol bij.

ProRail richt zich vooral op het spoor bij stations, omdat daar het meest wordt geremd. Het 'opruwen' moet elke maand worden herhaald, omdat de rails door het treinverkeer vanzelf weer glad worden.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/10/art000050060382.html
pi_31172059
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Lekker weer he?
Prima inderdaad . Al ben ik nu even niet in Groningen, in Meppel is het ook erg fijn.
pi_31172106
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef zakjapannertje het volgende:
slapeloze nacht erbij voor mensen die bij een treinstation wonen:
[..]

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/10/art000050060382.html
Fijn inderdaad... Op veel plekken wonen er nog mensen dichtbij het spoor.
pi_31172129
China en India werden even genoemd, maar het was vooral Amerika dat zich van ons heeft gedistantiëerd en wat wij, Europeanen, zouden moeten erkennen en naar zouden moeten leven.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:02:47 #27
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31172142
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het ging voornamelijk over Europa dat zich onafhankelijk zou moeten opstellen. Ik vond het niet echt gestructureerd, maar TAFKAHS heeft misschien een andere visie.
Nee, heel algemeen, zelfs een beetje een pro-Europa praatje (met name door van Agt). Het is een pamflet dat zich richt op de situatie zoals die nu is, heel basaal en eigenlijk zonder een beschuldigende conclusie. Het is letterlijk een verhaal dat zegt dat Amerika geen bondgenootsschap met Europa meer heeft. Engeland en andere landen zijn vazallen geworden van het grote Amerika.
van Agt deed daar nog een schepje bovenop en noemde de situatie levensbedreigend.

Ik vond het ook rommelig en dat gesprekje met dat professortje achteraf nog veel verwarrender
pi_31172758
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

De VVD lijkt wel vol te zitten met 'mannetjes'. Misschien is dat juist de aard van een liberale partij.
Lijkt me sterk of ben je de binnenbrandjes in het recente verleden bij het CDA en PvdA alweer vergeten.
pi_31172831
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Lijkt me sterk of ben je de binnenbrandjes in het recente verleden bij het CDA en PvdA alweer vergeten.
Hm, dat is waar, maar ik heb het idee dat de laatste tijd vooral de VVD te maken heeft met prominente figuren die een dissident geluid laten horen en op zodanige wijze dat ze in conflict komen met de heersende elite van de VVD en dan heb ik het natuurlijk met name over Wilders, Hirsi Ali en nu dus Hofstra. Misschien is het niet de aard van een liberale partij, maar een tijdelijke fase binnen de VVD?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:34:15 #30
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31173105
Volgens mij is het een heersende tendens dat partijen hun identiteit kwijt zijn. We moeten ineens allemaal nieuwe politiek bedrijven, terwijl niemand weet wat dat dan wel moet inhouden.

Alleen de uberstabiele kleine partijtje als de CU en de SGP weten zich te handhaven.
pi_31173732
Ach, de partijtjes willen zich volgens mij gewoon profileren voor de gem. verkiezingen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31173815
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hm, dat is waar, maar ik heb het idee dat de laatste tijd vooral de VVD te maken heeft met prominente figuren die een dissident geluid laten horen en op zodanige wijze dat ze in conflict komen met de heersende elite van de VVD en dan heb ik het natuurlijk met name over Wilders, Hirsi Ali en nu dus Hofstra. Misschien is het niet de aard van een liberale partij, maar een tijdelijke fase binnen de VVD?
Klopt maar die binnen het CDA en PvdA zijn ook nog niet zo heel lang geleden. Ik denk zelf dat het voornamelijk komt door slecht/zwalkend leiderschap, je zag dit met De Hoop Scheffer, Melkert en nu dus Van Aartsen.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:00:14 #33
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31173916
Misschien zou die Hofstra zich eens moeten afscheiden, dan heb je 3 verschillende vvd interpretaties om uit te kiezen
pi_31174661
McCarthy !!!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31174672
Hirsi Ali houdt zich tegenwoordig ook een beetje stil, hè. Zal ze bezig zijn met een nieuw controversieel project?
pi_31174789
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:25 schreef sizzler het volgende:
McCarthy !!!
Oei gaat hij niet leuk vinden .
pi_31174791
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:26 schreef Monidique het volgende:
Hirsi Ali houdt zich tegenwoordig ook een beetje stil, hè. Zal ze bezig zijn met een nieuw controversieel project?
Ze was toch bezig met submission 2?
pi_31174814
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:29 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ze was toch bezig met submission 2?
O, beetje gemist.
pi_31174865
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oei gaat hij niet leuk vinden .
Ach, zo heeft POL ook weer wat aandacht. En het topic van McC.
pi_31176121
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:25 schreef sizzler het volgende:
McCarthy !!!
Die Mannee begint anders ook aardig als een hangende langspeelplaat te klinken.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:13:35 #41
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_31176657
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Die auto zou ik wel willen hebben, dat er een lekke koppakking erin zit doet er niet zoveel toe.
Nou, dat wil ik je toch afraden, een auto met lekke koppakking. Of ben je heel handig & in bezit van het juiste gereedschap?
pi_31176696
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Die auto zou ik wel willen hebben, dat er een lekke koppakking erin zit doet er niet zoveel toe.
Het lijkt wel of ze drie gaten heeft.

Is dit de vrouw uit het fp-artikel?
quote:
Rijbewijs kwijt na nemen naaktfoto's

In Schotland is een 34-jarige vrouw gearresteerd omdat ze in haar auto naakfoto's van zichzelf nam. De vrouw in kwestie, Tracy Adams, had een wilde feestnacht meegemaakt met de 43-jarige John Young en die wilde ze afsluiten met stevige seks in de auto. John vergiste zich tijdens het liefdesspel echter in de naam van Tracy, waarna zij hem boos de wagen uitbonjourde.

Om de man nog wat verder te pesten besloot ze vervolgens naaktfoto's van haar zelf te nemen met haar gsm en die aan John op te sturen; zodat hij kon zien wat hij gemist had. Helaas zag de politie het tafereeltje en slingerde haar op de bon. Buiten een bekeuring van 250 euro voor openbare schennispleging moest ze ook haar rijbewijs inleveren, waardoor ze voorlopig haar baan als buschauffeur niet kan uitoefenen.
pi_31176701
Reveil. !
pi_31176983
Alles goed met Yohen?
pi_31177161
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:43 schreef du_ke het volgende:
Alles goed met Yohen?
Best hoor, ik heb zelfs gekookt gisteren. Was er twijfel aan mijn gesteldheid?
pi_31177178
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:47 schreef pberends het volgende:
I LOVE & politiek.
Ik wist niet dat Femke een kontje had.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:50:56 #49
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_31177189
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:30 schreef sigme het volgende:
Nou, dat wil ik je toch afraden, een auto met lekke koppakking. Of ben je heel handig & in bezit van het juiste gereedschap?
Het gereedschap is niet het probleem, alleen de tijdsduur om zoiets te fixen wil nog wel eens uitlopen.
pi_31177215
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:49 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Best hoor, ik heb zelfs gekookt gisteren. Was er twijfel aan mijn gesteldheid?
Nee hoor, ik heb gister ook gekookt (water voornamelijk ). Vanavond ga ik voor een stevige pastamaaltijd denk ik .
pi_31177236
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Reveil. !
Ellende. ...
pi_31177283
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:52 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ellende. ...
Mars. .
pi_31177307
Pechtold vermaakt zich prima :
quote:
Politiek Den Haag nog erger dan Pechtold dacht

DEN HAAG - Minister Pechtold (Bestuurlijke Vernieuwing) is ,,erg geschrokken'' van wat hij heeft aangetroffen in politiek Den Haag. ,,Het is nog erger dan ik had gedacht. Al mijn vooroordelen over vierkante kilometer en kaasstolp zijn bevestigd.''

Dat heeft de D66-minister dinsdag gezegd tijdens een bijeenkomst van het Genootschap van Hoofdredacteuren. De man die een halfjaar geleden zijn partijgenoot De Graaf opvolgde, constateert voornamelijk traagheid, logheid, besluiteloosheid en verkokerde departementen. De Haagse politiek is conservatief, een systeem dat zichzelf in stand lijkt te houden en waar voortdurend ,,met meel in de mond wordt gesproken'', aldus Pechtold.

Tot de weinige dingen die hem zijn meegevallen behoort de ,,ongelofelijke loyaliteit van de ambtenaren''.

Ondanks zijn sombere bespiegelingen blijft Pechtold de moed erin houden. Hij wil vooral zichzelf blijven en de twee jaar die hem resten tot het einde van de kabinetsperiode goed benutten. Hij hoopt in die tijd in elk geval de cultuur binnen de overheid wat te veranderen door de regel- en adviescultuur nog eens goed tegen te licht te houden. Ook op het gebied van bestuurlijke hervorming denkt hij een paar stapjes vooruit te komen.

dinsdag 04 oktober 2005
http://www.leidschdagblad(...)5-1346613-%2C00.html

Balkenende kan dus zijn borst natmaken...
pi_31177386
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:50 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Het gereedschap is niet het probleem, alleen de tijdsduur om zoiets te fixen wil nog wel eens uitlopen.
Ja? Met momentsleutel enzo?
pi_31177485
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:55 schreef zakjapannertje het volgende:
Pechtold vermaakt zich prima :
[..]

http://www.leidschdagblad(...)5-1346613-%2C00.html

Balkenende kan dus zijn borst natmaken...
Pechtold is best redelijk, en nog een van de eerlijkste ministers van dit kabinet .
pi_31177841
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:01 schreef pberends het volgende:

[..]

Pechtold is best redelijk, en nog een van de eerlijkste ministers van dit kabinet .
ja, hij kan zorgen misschien voor een frisse wind in het Haagse:
quote:
Pechtold mist inspiratoren in Den Haag

Uitgegeven op 04 oktober 2005 om 15:27 uur

(Novum) - Minister voor Bestuurlijke Vernieuwing Alexander Pechtold (D66) vindt dat politiek Den Haag meer inspirerende mensen nodig heeft. Den Haag houdt zich volgens hem te veel bezig met 'akkefietjes' in plaats van toekomstvisies. Dat zei Pechtold dinsdagmiddag in Den Haag tijdens een besloten lunchbijeenkomst met hoofdredacteuren van Nederlandse media.

De bewindsman pleit voor meer mensen in de politiek 'die aansprekend zijn en een beeld hebben over de komende generatie'. Dat beeld moet niet alleen uit het kabinet komen, maar ook vanuit de Tweede Kamer, vindt hij.

Pechtold prijst de meer ervaren kabinetsleden voor hun toekomstvisie. Hij vindt dat minister van Buitenlandse Zaken Ben Bot (CDA) en minister van Economische Zaken Laurens Jan Brinkhorst (D66) meer dan andere ministers vanuit hun ervaring een slag naar de toekomst weten te maken. Hij prijst het onder meer dat zij 'Europeaan zijn' en daarover 'vergezichten' kunnen schetsen. Nederland richt zich volgens Pechtold te veel op de Verenigde Staten, terwijl in Europa 'nog genoeg is te doen'.

Het heeft de D66'er verbaasd dat ministers weinig contact hebben met de over het algemeen jongere staatssecretarissen. "Ik zie bijna nooit een staatssecretaris, tenzij ik een afspraak met ze maak."

De bewindsman, die eind maart Thom de Graaf opvolgde als minister, is naar eigen zeggen 'erg geschrokken' tijdens zijn eerste halfjaar als kabinetslid. De van de burgemeesterspost in Wageningen afkomstige Pechtold vindt de landelijke politiek 'te traag en log', te conservatief en te veel gericht op het bereiken van consensus. Hij vindt dat ministers het met elkaar oneens mogen zijn. "Als we de Trèves-zaal in gaan, mogen we het oneens zijn. Als we er maar met een besluit uit gaan."

Ook vindt de D66-minister dat de politieke structuur verandering vaak in de weg staat. Dit heeft bijvoorbeeld te maken met de procedure rond grondwetswijzigingen. Het kost minimaal twee kabinetsperioden om een artikel in de grondwet aan te passen. Pechtold, die grondrechten in zijn portefeuille heeft, wil 'het tempo versnellen'.

Pechtold geeft geen duidelijk antwoord op de vraag of hij bij de volgende verkiezingen lijsttrekker van D66 wil worden. "Laat ik eerst maar eens wat bewijzen." Hij vindt dat D66 moet doorgaan met verbreding van de politieke agenda. De partij houdt zich volgens de bewindsman niet langer louter bezig met bestuurlijke vernieuwing, maar ook met onderwijs en duurzaamheid.
http://www.nieuws.nl/bericht/4/41530
pi_31178124
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

ja, hij kan zorgen misschien voor een frisse wind in het Haagse:
[..]

http://www.nieuws.nl/bericht/4/41530
quote:
Het kost minimaal twee kabinetsperioden om een artikel in de grondwet aan te passen.
Das toch niet waar, je kan een grondwetswijzigen toch in 1 periode doen, maar na 2 periodes wordt ie definitief opgenomen in de grondwet?
pi_31178274
Ja, Pechtold zou de enige andere D66 minister niet prijzen.

Een versnelde grondwetswijziging is overigens een bekende D66 wens. De Graaf pleitte er ook al voor:
quote:
De Graaf overweegt procedure herziening Grondwet te wijzigen
3 september 2004

Minister De Graaf overweegt de procedure voor Grondwetsherziening te wijzigen. Hij meldt dat schriftelijke reactie aan de Eerste Kamer. De PvdA-fractie in de Eerste Kamer vroeg zich af of de huidige in 2003 gekozen Tweede Kamer nog wel gerechtigd is om de herziening die nu aanhangig is, af te handelen.

De minister ziet daar geen bezwaar tegen, maar erkent wel dat er vraagtekens kunnen worden gezet bij de huidige procedure. Zo is verplichte ontbinding van de Kamer na de eerste lezing om een kiezersuitspraak te ontlokken feitelijk zonder betekenis, omdat een Grondwetsherziening nooit een rol speelt bij verkiezingen.

De minister noemt nu twee alternatieven. De eerste is dat zonder dat de Tweede Kamer is ontbonden, de tweede lezing wordt afgehandeld. Daarbij zou dan nog wel een tweederde meerderheid vereist zijn. Een tweede mogelijkheid is behandeling in één lezing, waarbij dan direct een versterkte meerderheid nodig is. De Graaf zal met een notitie komen, waarin deze varianten verder worden uitgewerkt.
http://www.parlement.com/9291000/modulesf/fyakie4j?key=gtfkkc7o
pi_31178388
Altijd leuk, aapjes kijken
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31178612
het houdt maar niet op:
quote:
Pechtold: Politiek doet spastisch over veiligheid

Uitgegeven op 04 oktober 2005 om 16:11 uur

(Novum) - Veiligheid moet niet het thema worden van de parlementsverkiezingen in 2007. Minister voor Bestuurlijke Vernieuwing Alexander Pechtold (D66) wil dat voorkomen. Hij roept op tot verantwoordelijkheidsgevoel en realiteitszin bij politici.

Pechtold erkent dat burgers zich onveilig voelen, maar volgens de D66-bewindsman tonen cijfers aan dat de samenleving veiliger wordt. "We moeten minder spastisch met veiligheid omgaan", zei Pechtold dinsdagmiddag in Den Haag tijdens een besloten lunchbijeenkomst met hoofdredacteuren van Nederlandse media.

Politici moeten volgens de minister laten zien dat er 'niets aan de hand is tussen bevolkingsgroepen in Nederland'. Volgens Pechtold komt een gevoel van onveiligheid vaak voort uit onbegrip tussen burgers van verschillende etniciteit. Door het veiligheidsvraagstuk hoog op de politieke agenda te plaatsen, ontstaat een cultuur van angst en onverdraagzaamheid, zegt Pechtold. Bevolkingsgroepen clashen niet. We moeten daarom ook geen voeding geven aan die gevoelens."

Volgens Pechtold kan de overheid niet honderd procent veiligheid garanderen. De bewindsman vindt dat het cameratoezicht dreigt door te schieten. De minister wil zich in het veiligheidsbeleid richten op de lange termijn. Zo wil hij meer aandacht voor drugsgebruik en alcoholconsumptie door jongeren onder 16 jaar. Met meer camera's is moord niet te voorkomen, vindt hij. "Veiligheid is niet maakbaar."
http://www.nieuws.nl/bericht/4/41532

99,99 procent eens
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:42:06 #62
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31178638
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:33 schreef RichardQuest het volgende:

WTF

[ Bericht 2% gewijzigd door Finder_elf_towns op 04-10-2005 16:48:24 ]
pi_31179005
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

[afbeelding]

WTF
Ik ga binnenkort ook nog 's naar een gabberfeest, even integreren.
pi_31179273
pi_31179320
Sizzler, dat weblog, dat is toch niet al te serieus bedoeld?
pi_31179449
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:08 schreef RichardQuest het volgende:
Sizzler, dat weblog, dat is toch niet al te serieus bedoeld?
Geen idee. Zal wel met 'rebels' bedoeld zijn. Zo zien ze zich volgens mij.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:15:27 #67
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31179515
Pechtold is goed
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:20:57 #68
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31179665
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:33 schreef RichardQuest het volgende:
Waar is Danny?
*kale idioot staat nog geen 10 cm voor 'm te zwaaien
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:24:44 #69
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31179758
Nee, ik ga geen Pberends topic openen 'bezigheden voor gabbers'

met de hand kleren over een rasp wassen
dikke planken naar bierviltjes en onderzetters zagen
indiase kindervingertjes sponsoren door de duurste nikes te kopen
de kaper brodeloos maken
pi_31180169
Kijk niet zo raar joh
Huh, die ken ik niet

pi_31180420
Leuk, ik heb een nieuw bed.
pi_31180584

Goeiemorrege.
pi_31180669
Ja, gisteren besefte ik dat het niet allemaal zo somber is. Eerst een leuke boekpresentatie kijken met Harry, dan wat drinken om daarna met wat vrienden Killing Joke te aanschouwen. Het was duidelijk, het ikoon kon terug, acitiviteit is goed.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:12:50 #74
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31180947
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:02 schreef Monidique het volgende:
Ja, gisteren besefte ik dat het niet allemaal zo somber is. Eerst een leuke boekpresentatie kijken met Harry, dan wat drinken om daarna met wat vrienden Killing Joke te aanschouwen. Het was duidelijk, het ikoon kon terug, acitiviteit is goed.
Da's waar, de mens achter de M is mij duidelijk; hij kan het nimmer zo kwaad bedoelen
pi_31181152
Maar 2 grote onbekenden voor het pol publiek hebben elkaar dus ontmoet, hoe was dat ?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:21:48 #76
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31181178
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:12 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Da's waar, de mens achter de M is mij duidelijk; hij kan het nimmer zo kwaad bedoelen

Hebben julie fijn gerimd?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31181215
Ik heb twee plectrums van Killing Joke .
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:24:39 #78
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31181255
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:21 schreef du_ke het volgende:
Maar 2 grote onbekenden voor het pol publiek hebben elkaar dus ontmoet, hoe was dat ?
Waar waren jullie eigenlijk?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:25:18 #79
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31181275
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

thuis.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:26:14 #80
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31181298
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:25 schreef George-Butters het volgende:

[..]

thuis.
Zeg, ik vind het ronduit schandalig dat als jij een meet organiseert in een uithoek van Nederland, dat je er zelf niet bij bent What's the story?
pi_31181308
Seizoen 1 van Babylon 5. Bijna.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:27:03 #82
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31181327
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Zeg, ik vind het ronduit schandalig dat als jij een meet organiseert in een uithoek van Nederland, dat je er zelf niet bij bent What's the story?

Familie verplichtingen
Donner 1
Donner 2
Streng!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:27:04 #83
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31181339
Jemig, ik hoor net Verdonk schreeuwen op tv: "Dat willen wij niet, dat willen wij niet!" Wat was dat toch een bar slechte toespraak.
pi_31181405
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Gister rond die tijd in een mooie uithoek van Nederland .
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:31:15 #86
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31181445
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:27 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Familie verplichtingen
da's geen excuus, we hadden je kunnen adopteren
pi_31181531
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:27 schreef Monidique het volgende:
Jemig, ik hoor net Verdonk schreeuwen op tv: "Dat willen wij niet, dat willen wij niet!" Wat was dat toch een bar slechte toespraak.
Wat had je dan willen horen?
pi_31181598
Ik heb een nieuwe bank. Als we dan toch over stemmingswisselingen naar aanleiding van huiselijke objecten gaan oudnichten.
pi_31181658
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb een nieuwe bank. Als we dan toch over stemmingswisselingen naar aanleiding van huiselijke objecten gaan oudnichten.
Foto!
pi_31181680
Ik voel me echt zó oud als ik tegenwoordig boodschappen bij Albert Heijn doe.

Is de minimumleeftijd om achter de kassa te zitten verlaagd naar 13 ofzo.
pi_31181755
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:39 schreef sizzler het volgende:
Ik voel me echt zó oud als ik tegenwoordig boodschappen bij Albert Heijn doe.

Is de minimumleeftijd om achter de kassa te zitten verlaagd naar 13 ofzo.
Nee, alleen het vereist IQ.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:42:27 #92
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31181764
Ik ben laatst geweigerd bij een Rotterdamse supermarkt onder het mom "twee scholieren tegelijk naar binnen! In de rij aansluiten!"
pi_31181778
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:39 schreef sizzler het volgende:

[..]

Foto!
Het is een brede, groene zwammenbank met twee kapotte poten. .
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:43:25 #94
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31181793
Ik heb een slecht humeur.

Oh nee, ik voel me wel prima
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31181810
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:36 schreef Johan_de_With het volgende:
En wat is het geworden ABN of Rabo?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:44:58 #96
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31181840
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:42 schreef Floripas het volgende:
Ik ben laatst geweigerd bij een Rotterdamse supermarkt onder het mom "twee scholieren tegelijk naar binnen! In de rij aansluiten!"
Gupje
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31181936
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:34 schreef sizzler het volgende:

[..]

Wat had je dan willen horen?
Geen idee, een toespraak die mijn tenen niet deed krommen, maar ik weet niet of Verdonk wel genoeg charisma heeft daarvoor.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:49:23 #99
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31181998
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:44 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Gupje
Ja. En dat terwijl ik al aan de verkeerde kant van de twintig zit...
pi_31182101
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:49 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja. En dat terwijl ik al aan de verkeerde kant van de twintig zit...
En dan nog de Jeugd van Tegenwoordig citeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')