quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:12 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's waar, de mens achter de M is mij duidelijk; hij kan het nimmer zo kwaad bedoelen
Waar waren jullie eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:21 schreef du_ke het volgende:
Maar 2 grote onbekenden voor het pol publiek hebben elkaar dus ontmoet, hoe was dat?
Zeg, ik vind het ronduit schandalig dat als jij een meet organiseert in een uithoek van Nederland, dat je er zelf niet bij bentquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zeg, ik vind het ronduit schandalig dat als jij een meet organiseert in een uithoek van Nederland, dat je er zelf niet bij bentWhat's the story?
![]()
Gister rond die tijd in een mooie uithoek van Nederlandquote:
da's geen excuus, we hadden je kunnen adopterenquote:
Wat had je dan willen horen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:27 schreef Monidique het volgende:
Jemig, ik hoor net Verdonk schreeuwen op tv: "Dat willen wij niet, dat willen wij niet!" Wat was dat toch een bar slechte toespraak.
Foto!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb een nieuwe bank. Als we dan toch over stemmingswisselingen naar aanleiding van huiselijke objecten gaan oudnichten.
Nee, alleen het vereist IQ.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:39 schreef sizzler het volgende:
Ik voel me echt zó oud als ik tegenwoordig boodschappen bij Albert Heijn doe.
Is de minimumleeftijd om achter de kassa te zitten verlaagd naar 13 ofzo.
En wat is het geworden ABN of Rabo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb een nieuwe bank. Als we dan toch over stemmingswisselingen naar aanleiding van huiselijke objecten gaan oudnichten.
Gupjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:42 schreef Floripas het volgende:
Ik ben laatst geweigerd bij een Rotterdamse supermarkt onder het mom "twee scholieren tegelijk naar binnen! In de rij aansluiten!"
Geen idee, een toespraak die mijn tenen niet deed krommen, maar ik weet niet of Verdonk wel genoeg charisma heeft daarvoor.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:07 schreef sizzler het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/8590#reacts
Druk blogje.
En dan nog de Jeugd van Tegenwoordig citeren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja. En dat terwijl ik al aan de verkeerde kant van de twintig zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |