abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:09:11 #1
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31168914
Flood nu hier je politieke tegenstanders! Discussies over spelling, speeltjes, deelgebiedjes, mietjes, Karel de Grote en sigmes gebieste rokje: alhier.
pi_31169824
.
pi_31169872
Weer rotzooi in de VVD, .
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:49:59 #4
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31170591
Floripas, had je het vorige slowchattopic nog uitgelezen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:11:18 #6
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31170704
Hey M. Hoe was Killing Joke? 80's he?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31170762
Tof! Af en toe wel enkele 80's-toontjes, ja, maar vooral metal.
pi_31170772
Het kostte wel wat, , maar het was het zeker wel waard.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:16:08 #10
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31170800
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:15 schreef Monidique het volgende:
Het kostte wel wat, , maar het was het zeker wel waard.
ze waren dit jaar op parkpop.. gratis
pi_31170853
Ja, ik weet het.
pi_31170892
Is een topic over, zie ik: Killing Joke
pi_31170901
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:11 schreef Floripas het volgende:
Nee?
Je leest snel toch?
[Deel 718] Nieuwe week nieuwe kansen

PS: De My Active Topics is best handig om gesloten topics snel terug te vinden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_31171010
Ook leuk, de Outlaw 666 op KinkFM. Nu Underworld.
pi_31171172
oh, waarom ik gister niet in het Maagdenhuis was: ik moest nog eerst even op koopjesjacht in de Kalverstraat, prima moment om de wereld te verzaken natuurlijk, wat ik dus ook deed... Maar ik heb nu wel een boek gescoord. Over Amerika nog wel.
pi_31171202
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:31 schreef zakjapannertje het volgende:
oh, waarom ik gister niet in het Maagdenhuis was: ik moest nog eerst even op koopjesjacht in de Kalverstraat, prima moment om de wereld te verzaken natuurlijk, wat ik dus ook deed. Maar ik heb nu wel een boek gescoord. Over Amerika nog wel.
Ik ook.
pi_31171246
.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31171635
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik ook.
ja, ik heb het ook inmiddels gelezen. Was het nog wat, over Amerika? Heeft hij ook bv. wat gezegd over Amerika en bv. China, of alleen tov Europa?
pi_31171715
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:43 schreef Monidique het volgende:
Weer rotzooi in de VVD, .
Mischien een keer goed.
pi_31171755
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:33 schreef du_ke het volgende:
.

Lekker weer he?
pi_31171909
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

ja, ik heb het ook inmiddels gelezen. Was het nog wat, over Amerika? Heeft hij ook bv. wat gezegd over Amerika en bv. China, of alleen tov Europa?
Het ging voornamelijk over Europa dat zich onafhankelijk zou moeten opstellen. Ik vond het niet echt gestructureerd, maar TAFKAHS heeft misschien een andere visie.
pi_31171936
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Mischien een keer goed.
De VVD lijkt wel vol te zitten met 'mannetjes'. Misschien is dat juist de aard van een liberale partij.
pi_31171941
slapeloze nacht erbij voor mensen die bij een treinstation wonen:
quote:
Nieuw wapen tegen bladeren op rails

UTRECHT De spoorwegen hebben een nieuw wapen in de strijd tegen bladeren op de rails. Spoorbeheerder ProRail gaat het spoor met slijptollen ruwer maken.

Bladeren en regen maken de rails glad, waardoor remmende treinen doorglijden en 'vierkante wielen' krijgen. Daardoor ontstonden de afgelopen jaren erg veel vertragingen. ProRail gebruikt al langer een speciale gel om de rails stroef te maken en daar komt nu de slijptol bij.

ProRail richt zich vooral op het spoor bij stations, omdat daar het meest wordt geremd. Het 'opruwen' moet elke maand worden herhaald, omdat de rails door het treinverkeer vanzelf weer glad worden.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/10/art000050060382.html
pi_31172059
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Lekker weer he?
Prima inderdaad . Al ben ik nu even niet in Groningen, in Meppel is het ook erg fijn.
pi_31172106
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef zakjapannertje het volgende:
slapeloze nacht erbij voor mensen die bij een treinstation wonen:
[..]

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/10/art000050060382.html
Fijn inderdaad... Op veel plekken wonen er nog mensen dichtbij het spoor.
pi_31172129
China en India werden even genoemd, maar het was vooral Amerika dat zich van ons heeft gedistantiëerd en wat wij, Europeanen, zouden moeten erkennen en naar zouden moeten leven.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:02:47 #27
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31172142
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het ging voornamelijk over Europa dat zich onafhankelijk zou moeten opstellen. Ik vond het niet echt gestructureerd, maar TAFKAHS heeft misschien een andere visie.
Nee, heel algemeen, zelfs een beetje een pro-Europa praatje (met name door van Agt). Het is een pamflet dat zich richt op de situatie zoals die nu is, heel basaal en eigenlijk zonder een beschuldigende conclusie. Het is letterlijk een verhaal dat zegt dat Amerika geen bondgenootsschap met Europa meer heeft. Engeland en andere landen zijn vazallen geworden van het grote Amerika.
van Agt deed daar nog een schepje bovenop en noemde de situatie levensbedreigend.

Ik vond het ook rommelig en dat gesprekje met dat professortje achteraf nog veel verwarrender
pi_31172758
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

De VVD lijkt wel vol te zitten met 'mannetjes'. Misschien is dat juist de aard van een liberale partij.
Lijkt me sterk of ben je de binnenbrandjes in het recente verleden bij het CDA en PvdA alweer vergeten.
pi_31172831
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Lijkt me sterk of ben je de binnenbrandjes in het recente verleden bij het CDA en PvdA alweer vergeten.
Hm, dat is waar, maar ik heb het idee dat de laatste tijd vooral de VVD te maken heeft met prominente figuren die een dissident geluid laten horen en op zodanige wijze dat ze in conflict komen met de heersende elite van de VVD en dan heb ik het natuurlijk met name over Wilders, Hirsi Ali en nu dus Hofstra. Misschien is het niet de aard van een liberale partij, maar een tijdelijke fase binnen de VVD?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:34:15 #30
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31173105
Volgens mij is het een heersende tendens dat partijen hun identiteit kwijt zijn. We moeten ineens allemaal nieuwe politiek bedrijven, terwijl niemand weet wat dat dan wel moet inhouden.

Alleen de uberstabiele kleine partijtje als de CU en de SGP weten zich te handhaven.
pi_31173732
Ach, de partijtjes willen zich volgens mij gewoon profileren voor de gem. verkiezingen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31173815
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hm, dat is waar, maar ik heb het idee dat de laatste tijd vooral de VVD te maken heeft met prominente figuren die een dissident geluid laten horen en op zodanige wijze dat ze in conflict komen met de heersende elite van de VVD en dan heb ik het natuurlijk met name over Wilders, Hirsi Ali en nu dus Hofstra. Misschien is het niet de aard van een liberale partij, maar een tijdelijke fase binnen de VVD?
Klopt maar die binnen het CDA en PvdA zijn ook nog niet zo heel lang geleden. Ik denk zelf dat het voornamelijk komt door slecht/zwalkend leiderschap, je zag dit met De Hoop Scheffer, Melkert en nu dus Van Aartsen.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:00:14 #33
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31173916
Misschien zou die Hofstra zich eens moeten afscheiden, dan heb je 3 verschillende vvd interpretaties om uit te kiezen
pi_31174661
McCarthy !!!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31174672
Hirsi Ali houdt zich tegenwoordig ook een beetje stil, hè. Zal ze bezig zijn met een nieuw controversieel project?
pi_31174789
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:25 schreef sizzler het volgende:
McCarthy !!!
Oei gaat hij niet leuk vinden .
pi_31174791
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:26 schreef Monidique het volgende:
Hirsi Ali houdt zich tegenwoordig ook een beetje stil, hè. Zal ze bezig zijn met een nieuw controversieel project?
Ze was toch bezig met submission 2?
pi_31174814
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:29 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ze was toch bezig met submission 2?
O, beetje gemist.
pi_31174865
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oei gaat hij niet leuk vinden .
Ach, zo heeft POL ook weer wat aandacht. En het topic van McC.
pi_31176121
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:25 schreef sizzler het volgende:
McCarthy !!!
Die Mannee begint anders ook aardig als een hangende langspeelplaat te klinken.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:13:35 #41
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_31176657
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Die auto zou ik wel willen hebben, dat er een lekke koppakking erin zit doet er niet zoveel toe.
Nou, dat wil ik je toch afraden, een auto met lekke koppakking. Of ben je heel handig & in bezit van het juiste gereedschap?
pi_31176696
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Die auto zou ik wel willen hebben, dat er een lekke koppakking erin zit doet er niet zoveel toe.
Het lijkt wel of ze drie gaten heeft.

Is dit de vrouw uit het fp-artikel?
quote:
Rijbewijs kwijt na nemen naaktfoto's

In Schotland is een 34-jarige vrouw gearresteerd omdat ze in haar auto naakfoto's van zichzelf nam. De vrouw in kwestie, Tracy Adams, had een wilde feestnacht meegemaakt met de 43-jarige John Young en die wilde ze afsluiten met stevige seks in de auto. John vergiste zich tijdens het liefdesspel echter in de naam van Tracy, waarna zij hem boos de wagen uitbonjourde.

Om de man nog wat verder te pesten besloot ze vervolgens naaktfoto's van haar zelf te nemen met haar gsm en die aan John op te sturen; zodat hij kon zien wat hij gemist had. Helaas zag de politie het tafereeltje en slingerde haar op de bon. Buiten een bekeuring van 250 euro voor openbare schennispleging moest ze ook haar rijbewijs inleveren, waardoor ze voorlopig haar baan als buschauffeur niet kan uitoefenen.
pi_31176701
Reveil. !
pi_31176983
Alles goed met Yohen?
pi_31177161
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:43 schreef du_ke het volgende:
Alles goed met Yohen?
Best hoor, ik heb zelfs gekookt gisteren. Was er twijfel aan mijn gesteldheid?
pi_31177178
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:47 schreef pberends het volgende:
I LOVE & politiek.
Ik wist niet dat Femke een kontje had.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:50:56 #49
89730 Drugshond
pi_31177189
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:30 schreef sigme het volgende:
Nou, dat wil ik je toch afraden, een auto met lekke koppakking. Of ben je heel handig & in bezit van het juiste gereedschap?
Het gereedschap is niet het probleem, alleen de tijdsduur om zoiets te fixen wil nog wel eens uitlopen.
pi_31177215
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:49 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Best hoor, ik heb zelfs gekookt gisteren. Was er twijfel aan mijn gesteldheid?
Nee hoor, ik heb gister ook gekookt (water voornamelijk ). Vanavond ga ik voor een stevige pastamaaltijd denk ik .
pi_31177236
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Reveil. !
Ellende. ...
pi_31177283
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:52 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ellende. ...
Mars. .
pi_31177307
Pechtold vermaakt zich prima :
quote:
Politiek Den Haag nog erger dan Pechtold dacht

DEN HAAG - Minister Pechtold (Bestuurlijke Vernieuwing) is ,,erg geschrokken'' van wat hij heeft aangetroffen in politiek Den Haag. ,,Het is nog erger dan ik had gedacht. Al mijn vooroordelen over vierkante kilometer en kaasstolp zijn bevestigd.''

Dat heeft de D66-minister dinsdag gezegd tijdens een bijeenkomst van het Genootschap van Hoofdredacteuren. De man die een halfjaar geleden zijn partijgenoot De Graaf opvolgde, constateert voornamelijk traagheid, logheid, besluiteloosheid en verkokerde departementen. De Haagse politiek is conservatief, een systeem dat zichzelf in stand lijkt te houden en waar voortdurend ,,met meel in de mond wordt gesproken'', aldus Pechtold.

Tot de weinige dingen die hem zijn meegevallen behoort de ,,ongelofelijke loyaliteit van de ambtenaren''.

Ondanks zijn sombere bespiegelingen blijft Pechtold de moed erin houden. Hij wil vooral zichzelf blijven en de twee jaar die hem resten tot het einde van de kabinetsperiode goed benutten. Hij hoopt in die tijd in elk geval de cultuur binnen de overheid wat te veranderen door de regel- en adviescultuur nog eens goed tegen te licht te houden. Ook op het gebied van bestuurlijke hervorming denkt hij een paar stapjes vooruit te komen.

dinsdag 04 oktober 2005
http://www.leidschdagblad(...)5-1346613-%2C00.html

Balkenende kan dus zijn borst natmaken...
pi_31177386
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:50 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Het gereedschap is niet het probleem, alleen de tijdsduur om zoiets te fixen wil nog wel eens uitlopen.
Ja? Met momentsleutel enzo?
pi_31177485
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:55 schreef zakjapannertje het volgende:
Pechtold vermaakt zich prima :
[..]

http://www.leidschdagblad(...)5-1346613-%2C00.html

Balkenende kan dus zijn borst natmaken...
Pechtold is best redelijk, en nog een van de eerlijkste ministers van dit kabinet .
pi_31177841
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:01 schreef pberends het volgende:

[..]

Pechtold is best redelijk, en nog een van de eerlijkste ministers van dit kabinet .
ja, hij kan zorgen misschien voor een frisse wind in het Haagse:
quote:
Pechtold mist inspiratoren in Den Haag

Uitgegeven op 04 oktober 2005 om 15:27 uur

(Novum) - Minister voor Bestuurlijke Vernieuwing Alexander Pechtold (D66) vindt dat politiek Den Haag meer inspirerende mensen nodig heeft. Den Haag houdt zich volgens hem te veel bezig met 'akkefietjes' in plaats van toekomstvisies. Dat zei Pechtold dinsdagmiddag in Den Haag tijdens een besloten lunchbijeenkomst met hoofdredacteuren van Nederlandse media.

De bewindsman pleit voor meer mensen in de politiek 'die aansprekend zijn en een beeld hebben over de komende generatie'. Dat beeld moet niet alleen uit het kabinet komen, maar ook vanuit de Tweede Kamer, vindt hij.

Pechtold prijst de meer ervaren kabinetsleden voor hun toekomstvisie. Hij vindt dat minister van Buitenlandse Zaken Ben Bot (CDA) en minister van Economische Zaken Laurens Jan Brinkhorst (D66) meer dan andere ministers vanuit hun ervaring een slag naar de toekomst weten te maken. Hij prijst het onder meer dat zij 'Europeaan zijn' en daarover 'vergezichten' kunnen schetsen. Nederland richt zich volgens Pechtold te veel op de Verenigde Staten, terwijl in Europa 'nog genoeg is te doen'.

Het heeft de D66'er verbaasd dat ministers weinig contact hebben met de over het algemeen jongere staatssecretarissen. "Ik zie bijna nooit een staatssecretaris, tenzij ik een afspraak met ze maak."

De bewindsman, die eind maart Thom de Graaf opvolgde als minister, is naar eigen zeggen 'erg geschrokken' tijdens zijn eerste halfjaar als kabinetslid. De van de burgemeesterspost in Wageningen afkomstige Pechtold vindt de landelijke politiek 'te traag en log', te conservatief en te veel gericht op het bereiken van consensus. Hij vindt dat ministers het met elkaar oneens mogen zijn. "Als we de Trèves-zaal in gaan, mogen we het oneens zijn. Als we er maar met een besluit uit gaan."

Ook vindt de D66-minister dat de politieke structuur verandering vaak in de weg staat. Dit heeft bijvoorbeeld te maken met de procedure rond grondwetswijzigingen. Het kost minimaal twee kabinetsperioden om een artikel in de grondwet aan te passen. Pechtold, die grondrechten in zijn portefeuille heeft, wil 'het tempo versnellen'.

Pechtold geeft geen duidelijk antwoord op de vraag of hij bij de volgende verkiezingen lijsttrekker van D66 wil worden. "Laat ik eerst maar eens wat bewijzen." Hij vindt dat D66 moet doorgaan met verbreding van de politieke agenda. De partij houdt zich volgens de bewindsman niet langer louter bezig met bestuurlijke vernieuwing, maar ook met onderwijs en duurzaamheid.
http://www.nieuws.nl/bericht/4/41530
pi_31178124
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

ja, hij kan zorgen misschien voor een frisse wind in het Haagse:
[..]

http://www.nieuws.nl/bericht/4/41530
quote:
Het kost minimaal twee kabinetsperioden om een artikel in de grondwet aan te passen.
Das toch niet waar, je kan een grondwetswijzigen toch in 1 periode doen, maar na 2 periodes wordt ie definitief opgenomen in de grondwet?
pi_31178274
Ja, Pechtold zou de enige andere D66 minister niet prijzen.

Een versnelde grondwetswijziging is overigens een bekende D66 wens. De Graaf pleitte er ook al voor:
quote:
De Graaf overweegt procedure herziening Grondwet te wijzigen
3 september 2004

Minister De Graaf overweegt de procedure voor Grondwetsherziening te wijzigen. Hij meldt dat schriftelijke reactie aan de Eerste Kamer. De PvdA-fractie in de Eerste Kamer vroeg zich af of de huidige in 2003 gekozen Tweede Kamer nog wel gerechtigd is om de herziening die nu aanhangig is, af te handelen.

De minister ziet daar geen bezwaar tegen, maar erkent wel dat er vraagtekens kunnen worden gezet bij de huidige procedure. Zo is verplichte ontbinding van de Kamer na de eerste lezing om een kiezersuitspraak te ontlokken feitelijk zonder betekenis, omdat een Grondwetsherziening nooit een rol speelt bij verkiezingen.

De minister noemt nu twee alternatieven. De eerste is dat zonder dat de Tweede Kamer is ontbonden, de tweede lezing wordt afgehandeld. Daarbij zou dan nog wel een tweederde meerderheid vereist zijn. Een tweede mogelijkheid is behandeling in één lezing, waarbij dan direct een versterkte meerderheid nodig is. De Graaf zal met een notitie komen, waarin deze varianten verder worden uitgewerkt.
http://www.parlement.com/9291000/modulesf/fyakie4j?key=gtfkkc7o
pi_31178388
Altijd leuk, aapjes kijken
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31178612
het houdt maar niet op:
quote:
Pechtold: Politiek doet spastisch over veiligheid

Uitgegeven op 04 oktober 2005 om 16:11 uur

(Novum) - Veiligheid moet niet het thema worden van de parlementsverkiezingen in 2007. Minister voor Bestuurlijke Vernieuwing Alexander Pechtold (D66) wil dat voorkomen. Hij roept op tot verantwoordelijkheidsgevoel en realiteitszin bij politici.

Pechtold erkent dat burgers zich onveilig voelen, maar volgens de D66-bewindsman tonen cijfers aan dat de samenleving veiliger wordt. "We moeten minder spastisch met veiligheid omgaan", zei Pechtold dinsdagmiddag in Den Haag tijdens een besloten lunchbijeenkomst met hoofdredacteuren van Nederlandse media.

Politici moeten volgens de minister laten zien dat er 'niets aan de hand is tussen bevolkingsgroepen in Nederland'. Volgens Pechtold komt een gevoel van onveiligheid vaak voort uit onbegrip tussen burgers van verschillende etniciteit. Door het veiligheidsvraagstuk hoog op de politieke agenda te plaatsen, ontstaat een cultuur van angst en onverdraagzaamheid, zegt Pechtold. Bevolkingsgroepen clashen niet. We moeten daarom ook geen voeding geven aan die gevoelens."

Volgens Pechtold kan de overheid niet honderd procent veiligheid garanderen. De bewindsman vindt dat het cameratoezicht dreigt door te schieten. De minister wil zich in het veiligheidsbeleid richten op de lange termijn. Zo wil hij meer aandacht voor drugsgebruik en alcoholconsumptie door jongeren onder 16 jaar. Met meer camera's is moord niet te voorkomen, vindt hij. "Veiligheid is niet maakbaar."
http://www.nieuws.nl/bericht/4/41532

99,99 procent eens
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:42:06 #62
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31178638
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:33 schreef RichardQuest het volgende:

WTF

[ Bericht 2% gewijzigd door Finder_elf_towns op 04-10-2005 16:48:24 ]
pi_31179005
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

[afbeelding]

WTF
Ik ga binnenkort ook nog 's naar een gabberfeest, even integreren.
pi_31179273
pi_31179320
Sizzler, dat weblog, dat is toch niet al te serieus bedoeld?
pi_31179449
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:08 schreef RichardQuest het volgende:
Sizzler, dat weblog, dat is toch niet al te serieus bedoeld?
Geen idee. Zal wel met 'rebels' bedoeld zijn. Zo zien ze zich volgens mij.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:15:27 #67
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31179515
Pechtold is goed
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:20:57 #68
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31179665
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:33 schreef RichardQuest het volgende:
Waar is Danny?
*kale idioot staat nog geen 10 cm voor 'm te zwaaien
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:24:44 #69
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31179758
Nee, ik ga geen Pberends topic openen 'bezigheden voor gabbers'

met de hand kleren over een rasp wassen
dikke planken naar bierviltjes en onderzetters zagen
indiase kindervingertjes sponsoren door de duurste nikes te kopen
de kaper brodeloos maken
pi_31180169
Kijk niet zo raar joh
Huh, die ken ik niet

pi_31180420
Leuk, ik heb een nieuw bed.
pi_31180584

Goeiemorrege.
pi_31180669
Ja, gisteren besefte ik dat het niet allemaal zo somber is. Eerst een leuke boekpresentatie kijken met Harry, dan wat drinken om daarna met wat vrienden Killing Joke te aanschouwen. Het was duidelijk, het ikoon kon terug, acitiviteit is goed.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:12:50 #74
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31180947
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:02 schreef Monidique het volgende:
Ja, gisteren besefte ik dat het niet allemaal zo somber is. Eerst een leuke boekpresentatie kijken met Harry, dan wat drinken om daarna met wat vrienden Killing Joke te aanschouwen. Het was duidelijk, het ikoon kon terug, acitiviteit is goed.
Da's waar, de mens achter de M is mij duidelijk; hij kan het nimmer zo kwaad bedoelen
pi_31181152
Maar 2 grote onbekenden voor het pol publiek hebben elkaar dus ontmoet, hoe was dat ?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:21:48 #76
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31181178
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:12 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Da's waar, de mens achter de M is mij duidelijk; hij kan het nimmer zo kwaad bedoelen

Hebben julie fijn gerimd?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31181215
Ik heb twee plectrums van Killing Joke .
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:24:39 #78
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31181255
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:21 schreef du_ke het volgende:
Maar 2 grote onbekenden voor het pol publiek hebben elkaar dus ontmoet, hoe was dat ?
Waar waren jullie eigenlijk?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:25:18 #79
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31181275
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

thuis.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:26:14 #80
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31181298
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:25 schreef George-Butters het volgende:

[..]

thuis.
Zeg, ik vind het ronduit schandalig dat als jij een meet organiseert in een uithoek van Nederland, dat je er zelf niet bij bent What's the story?
pi_31181308
Seizoen 1 van Babylon 5. Bijna.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:27:03 #82
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31181327
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Zeg, ik vind het ronduit schandalig dat als jij een meet organiseert in een uithoek van Nederland, dat je er zelf niet bij bent What's the story?

Familie verplichtingen
Donner 1
Donner 2
Streng!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:27:04 #83
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31181339
Jemig, ik hoor net Verdonk schreeuwen op tv: "Dat willen wij niet, dat willen wij niet!" Wat was dat toch een bar slechte toespraak.
pi_31181405
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Gister rond die tijd in een mooie uithoek van Nederland .
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:31:15 #86
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31181445
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:27 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Familie verplichtingen
da's geen excuus, we hadden je kunnen adopteren
pi_31181531
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:27 schreef Monidique het volgende:
Jemig, ik hoor net Verdonk schreeuwen op tv: "Dat willen wij niet, dat willen wij niet!" Wat was dat toch een bar slechte toespraak.
Wat had je dan willen horen?
pi_31181598
Ik heb een nieuwe bank. Als we dan toch over stemmingswisselingen naar aanleiding van huiselijke objecten gaan oudnichten.
pi_31181658
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb een nieuwe bank. Als we dan toch over stemmingswisselingen naar aanleiding van huiselijke objecten gaan oudnichten.
Foto!
pi_31181680
Ik voel me echt zó oud als ik tegenwoordig boodschappen bij Albert Heijn doe.

Is de minimumleeftijd om achter de kassa te zitten verlaagd naar 13 ofzo.
pi_31181755
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:39 schreef sizzler het volgende:
Ik voel me echt zó oud als ik tegenwoordig boodschappen bij Albert Heijn doe.

Is de minimumleeftijd om achter de kassa te zitten verlaagd naar 13 ofzo.
Nee, alleen het vereist IQ.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:42:27 #92
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31181764
Ik ben laatst geweigerd bij een Rotterdamse supermarkt onder het mom "twee scholieren tegelijk naar binnen! In de rij aansluiten!"
pi_31181778
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:39 schreef sizzler het volgende:

[..]

Foto!
Het is een brede, groene zwammenbank met twee kapotte poten. .
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:43:25 #94
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31181793
Ik heb een slecht humeur.

Oh nee, ik voel me wel prima
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31181810
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:36 schreef Johan_de_With het volgende:
En wat is het geworden ABN of Rabo?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:44:58 #96
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31181840
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:42 schreef Floripas het volgende:
Ik ben laatst geweigerd bij een Rotterdamse supermarkt onder het mom "twee scholieren tegelijk naar binnen! In de rij aansluiten!"
Gupje
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31181936
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:34 schreef sizzler het volgende:

[..]

Wat had je dan willen horen?
Geen idee, een toespraak die mijn tenen niet deed krommen, maar ik weet niet of Verdonk wel genoeg charisma heeft daarvoor.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:49:23 #99
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31181998
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:44 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Gupje
Ja. En dat terwijl ik al aan de verkeerde kant van de twintig zit...
pi_31182101
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:49 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja. En dat terwijl ik al aan de verkeerde kant van de twintig zit...
En dan nog de Jeugd van Tegenwoordig citeren.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:54:28 #101
130955 Floripas
Blast from the past
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:56:42 #102
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31182231
Nederhop wordt inderdaad steeds beter
pi_31182271
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:56 schreef Tafkahs het volgende:
Jij bent wereldwijd gepresent door Jan M. .
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:57:47 #104
130955 Floripas
Blast from the past
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:58:45 #105
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31182298
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:57 schreef Floripas het volgende:
Ik ben zelf meer een DuvelDuvelmeisje.
wat is dat?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:59:41 #106
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31182327
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:57 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Jij bent wereldwijd gepresent door Jan M. .
Speaking of which, heeft iemand het Parool van afgelopen zaterdag gelezen?
pi_31182348
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:59 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Speaking of which, heeft iemand het Parool van afgelopen zaterdag gelezen?
Nee. Gekraakt?
pi_31182350
Kom uit het land waar ik geboren en getogen ben.

Het niveau van Nederhop
pi_31182386
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef MrX1982 het volgende:

Het niveau van Nederhop
M'n quotes zijn beter.
pi_31182406
Er zit een hoop bagger tussen de nederhop maar ach soms zitten er ook hele leuke nummers tussen .
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:02:52 #111
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31182433
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:01 schreef pberends het volgende:
M'n quotes zijn beter.
Dat zeker

* Mr.X kijkt naar signature
pi_31182435
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef MrX1982 het volgende:

Het niveau van Nederhop
Dat is inderdaad wel poezie om een pak voor aan te trekken. .

De bank was overigens gratis. .
pi_31182450
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:01 schreef pberends het volgende:

[..]

M'n quotes zijn beter.
In jouw geval spreek ik liever van 'anders'.
pi_31182475
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:02 schreef du_ke het volgende:
Er zit een hoop bagger tussen de nederhop maar ach soms zitten er ook hele leuke nummers tussen .
Welke zoal? En zeg dan niet ''de OP''.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:05:36 #116
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31182533
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nee. Gekraakt?
In de aanloop van de gemeenteraadsverkiezingen heb ik nogal wat spraakmakende woorden van onze Harry gemist. Hij zou het niet zo eens zijn met de gepresenteerde kandidatenlijst (later meer daarover ).

Het gaat om dit stukje:

...en Harry wil ook wel

• Amsterdam,zaterdag 1 oktober 2005 (224 woorden)
  • SP- Kamerlid Harry van Bommel wil ook wethouder in Amsterdam worden. Het afdelingsbestuur heeft Van Bommel uitgenodigd over een kandidatuur te komen praten, maar zijn beslissing hangt af van het verkiezingsprogramma ...

en dan moet je een euro dokken...
  • Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
    pi_31182556
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Welke zoal? En zeg dan niet ''de OP''.
    Ik vind dat nieuwe nummer over Nederland best aardig eigenlijk .
    pi_31182596
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik vind dat nieuwe nummer over Nederland best aardig eigenlijk .
    Waarom in hemelsnaam?
    pi_31182628
    Och het verhaal erachter spreekt me wel een beetje aan. Het is niet top maar om een keertje te luisteren goed te doen.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:09:22 #120
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31182639
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:07 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Waarom in hemelsnaam?
    Omdat mijn neefje een D-man is. Dan is 't best schattig.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:10:07 #121
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31182658
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:02 schreef Floripas het volgende:

[..]

Luister en geniet: http://retecool.com/comments.php?id=7828_0_1_0_C
    Ja, die is wel grappig ja. Tenminste de clip, met die meiden in die fantasiebeestenpakken
    pi_31182677
    quote:
    Wiskundige: treinenloop kan beter

Door een medewerker

ROTTERDAM, 4 OKT. De dienstregeling van de NS bevat kleine knelpunten die grote vertragingen tot gevolg kunnen hebben. De overstaptijden tussen treinen die op elkaar moeten aansluiten zijn bijvoorbeeld vaak te krap gepland. Ook als treinen maar kort op elkaar wachten, kunnen door een sneeuwbaleffect al grote, onnodige vertragingen ontstaan. Door het opsporen van de knelpunten in de huidige dienstregeling is een betere te ontwerpen. Dat doet de NS te weinig.

Die conclusie van zijn onderzoek verdedigde wiskundige Rob Goverde gisteren bij zijn promotie op de analyse van treindienstregelingen aan de Technische Universiteit Delft. Goverde kon zijn analyse maken door zelf een treinvolgsysteem te ontwerpen. Hij maakte een koppeling met gegevens van het beveiligingsysteem dat registreert wanneer een trein een sein of een wissel passeert. Hierdoor kon hij de loop van de treinen tot op de seconde bepalen.

In een detailstudie nam Goverde het station Eindhoven onder de loep, een berucht knooppunt waar treinen uit diverse richtingen stoppen, keren en op elkaar aan moeten sluiten. Een statistische analyse wees uit dat sommige kleine structurele gebreken in de dienstregeling vertragingen in het gehele net kunnen veroorzaken. Goverde schreef een computerprogramma dat het mogelijk maakt om dit soort fouten in de dienstregeling per station op te sporen. Volgens Goverde is terugkoppeling naar het dienstregelingsontwerp essentieel om structurele oorzaken van dagelijkse vertragingen op te lossen. Anders zal de NS nooit ver boven de huidige punctualiteit uit kunnen stijgen, terwijl dat wel geëist gaat worden. Goverde: ,,De NS en ProRail zijn continu bezig met de dienstregeling van volgend jaar, zonder terug te kijken of de dienstregeling van het afgelopen jaar wel deugt.''
    http://www.nrc.nl/wetenschap/artikel/1128402148371.html
    pi_31182688
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Omdat mijn neefje een D-man is. Dan is 't best schattig.
    Hoe heet 't zwarte schaap?
    pi_31182691
    pi_31182742
    Tenzij ik iets gemist heb, is er geen verhaal achter deze ''compositie''. Gewoon twee uileballen die wat incoherent gerijmel ten gehore brengen.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:18:30 #126
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31182881
    umh, ga verder
    jij geen schaap en ik geen herder
    geen verlosser, niet je redder
    gewoon een flexe rapper
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:18:52 #127
    130955 Floripas
    Blast from the past
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:19:27 #128
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31182917
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zo heb ik er niet veel aan, hoor.
    Als je er gewoon op klikt, is het leesbaar.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:20:06 #130
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31182929
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:18 schreef Tafkahs het volgende:
    umh, ga verder
    jij geen schaap en ik geen herder
    geen verlosser, niet je redder
    gewoon een flexe rapper
    Hmmmh....
    pi_31182955
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zo.
    Moppie? !
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:21:42 #132
    89730 Drugshond
    pi_31182986
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 15:58 schreef sigme het volgende:
    Ja? Met momentsleutel enzo?
    Ik heb ook kruipolie, heel geschikt om vastzittende of verroeste delen weer los te maken. En met een momentsleutel draai je het net niet kapot.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:22:46 #133
    130955 Floripas
    Blast from the past
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:23:06 #134
    89730 Drugshond
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:23:37 #135
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31183046
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:20 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Moppie? !
    Stil.
    Het gaat over MIJN neefje.

Niet dat ik die troep in huis heb, natuurlijk.
    pi_31183132
    ''Jepperdepep''.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:29:46 #137
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31183244
    ik heb eigenlijk nooit echt cd's gekocht, vond het vaak onzin, je kan het ook op een cassettebandje opnemen. Maar sinds ik Brace heb gehoord, denk ik: " ja, die jongen weet waar het om gaat".
    pi_31183342
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:29 schreef Tafkahs het volgende:
    ik heb eigenlijk nooit echt cd's gekocht, vond het vaak onzin, je kan het ook op een cassettebandje opnemen. Maar sinds ik Brace heb gehoord, denk ik: " ja, die jongen weet waar het om gaat".
    Het nieuwe SP-lied moet inderdaad ''Dief'' in de titel hebben.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:47:44 #139
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31183798
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:33 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Het nieuwe SP-lied moet inderdaad ''Dief'' in de titel hebben.

( )
    van wie moet dat?
    pi_31183812
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:47 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

( )
    van wie moet dat?
    Van Schrijver Dezes.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:52:07 #141
    123792 JanMichiel
    Melk, de witte motor!
    pi_31183916
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:48 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Van Schrijver Dezes.
    " Get Rich or Die Tryin' "

Die quote hebben ze zeker niet op je citaten site!
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:52:52 #142
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31183952
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:52 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

" Get Rich or Die Tryin' "
    ''Rich'' is voor nikkers. Ik word wealthy.
    quote:
    Die quote hebben ze zeker niet op je citaten site!
    Ik heb helegaar geen ''quotes'', econ44b.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:53:44 #144
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31183970
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:48 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Van Schrijver Dezes.
    Is dat ook zo'n soort prijs/beloning als de kletsmajoor in de orde der grote franse schizofrene babbelaars zoals Liesbeth List die vandaag heeft mogen ontvangen?

--

Goed bezig, Floripas, ik denk dat je het Speedfriemeltje1 aardig op zijn bilhelften hebt doen laten schuiven bij het lezen van je weerwoord op het McCarthiaanse
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:55:26 #145
    123792 JanMichiel
    Melk, de witte motor!
    pi_31184022
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:53 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

''Rich'' is voor nikkers. Ik word wealthy.
    [..]

Ik heb helegaar geen ''quotes'', econ44b.
    Je hebt geen 'quotes', maar je wordt wel 'wealthy'.

Alle aapjes op een stokje
    pi_31184085
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:55 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

Je hebt geen 'quotes', maar je wordt wel 'wealthy'.

Alle aapjes op een stokje
    Dat is in de geest van het origineel, miesmacher.
    pi_31184108
    Kent iemand dit nummer van Jiskefet nog?

D'r zit een duivel in m'n hoofd
    Die zegt dat ze me niet gelooft
    Als ik zeg dat ik van haar hou
    Als ik zeg dat ik van haar hou.

En steeds weer fluistert ie me in
    Het heeft toch allemaal geen zin
    Vergeet die al te valse vrouw
    Vergeet die al te valse vrouw.

Maar ik geloof dat ik het beter weet
    Door wat ze gisteravond met me deed
    Ze zet m'n hart (echo) in vuur en vlam
    Ze zet m'n hart (echo) in vuur en vlam.
    De mooiste vrouw (echo) de mooiste vrouw (echo)
    De mooiste vrouw van Amsterdam ( de mooiste vrouw van Amsterdam)

M'n vrienden zeggen je bent gek
    Ze heeft een veel te grote bek
    Maar dat is juist waar ik voor ga
    Maar dat is juist waar ik voor ga.

Ik weet dat ze me niet verlaat
    Ze heeft zegt precies waar het op staat
    Ze praat geen andere mensen na (nee dat doet ze niet)
    Ze praat geen andere mensen na.

Ik weet zo zeker wat ik zeker weet
    Door wat ze gisteravond met me deed
    Ze zet m'n hart (echo ) in vuur en vlam
    De mooiste vrouw van Amsterdam
    De mooiste vrouw van Amsterdam.

De mooiste vrouw van Amsterdam.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:58:35 #148
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31184121
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:53 schreef Tafkahs het volgende:

Goed bezig, Floripas, ik denk dat je het Speedfriemeltje1 aardig op zijn bilhelften hebt doen laten schuiven bij het lezen van je weerwoord op het McCarthiaanse
    Hoe-ra!!!

Wie was dat ook maar weer?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:59:45 #149
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31184159
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:58 schreef Johan_de_With het volgende:
    Kent iemand dit nummer van Jiskefet nog?
    [songtekst]
    Ah, wat schattig. Ben je verliefd?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:00:12 #150
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31184172
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:58 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hoe-ra!!!

Wie was dat ook maar weer?
    Da's die Wilbersadept
    pi_31184184
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:21 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik heb ook kruipolie, heel geschikt om vastzittende of verroeste delen weer los te maken. En met een momentsleutel draai je het net niet kapot.
    Hmmm technische mannen. Het enige tvprogramma waarvoor ik me omdraai is Wheeler Dealer. Edd China
    Ik weet wel wat een momentsleutel is. Hoor.
    pi_31184224
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 19:59 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ah, wat schattig. Ben je verliefd?
    Als ik dat al was, is ''de mooiste vrouw van Amsterdam'' natuurlijk zoiets als ''de mooiste zwerver'' en daarom geen loflied waardig. Maar nee, het is een briljant nummer.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:07:58 #153
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31184406
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:01 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Als ik dat al was, is ''de mooiste vrouw van Amsterdam'' natuurlijk zoiets als ''de mooiste zwerver'' en daarom geen loflied waardig. Maar nee, het is een briljant nummer.
    IOh, jammer. Verliefde mensen zijn altijd zo gezellig GroenLinks, van je en en enzo.
    pi_31184513
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:00 schreef sigme het volgende:

dat is zóóó 20e eeuws.
    de toekomst is aan de multimomentele sleutel
    pi_31184519
    Verliefde mensen zijn de grootste fascisten ter wereld. Jij verwart knuffeligheid met verliefdheid.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:11:49 #156
    93744 Finder_elf_towns
    pi_31184528
    SQL iz a t00l f0r h4x0rs!
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:13:35 #157
    93744 Finder_elf_towns
    pi_31184590
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    SQL iz a t00l f0r h4x0rs!
    Op een IBM DB/2 database, uiteraard.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:14:30 #158
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31184623
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:11 schreef Johan_de_With het volgende:
    Verliefde mensen zijn de grootste fascisten ter wereld. Jij verwart knuffeligheid met verliefdheid.
    Dat is waar. Over fascistoide gesproken: de soto: waarom kapitalisme niet werkt in 3e wereld
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:15:29 #159
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_31184644
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 18:56 schreef Tafkahs het volgende:
    Met de Osdorp Posse daar begon het mee.

Kort citaatje:
    "Ik zat in lijn 5 en mijn lul was stijf.
    Want naast me zat een lekker wijf."
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_31184723
    Fascistoide is een naar woord. Ook enigzins groot.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:21:53 #161
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31184849
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:17 schreef Johan_de_With het volgende:
    Ik doelde eigenlijk op dat "verliefd", hoor, kijk maar: Libertarisme deugt niet

(Het kleine onderschrift)

Ik zou niet snel iemand om z'n mening fascist noemen. Tenzij 'ie er één is, natuurlijk.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:22:50 #162
    93744 Finder_elf_towns
    pi_31184873
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:17 schreef Johan_de_With het volgende:
    Volgens mij vind jij dat het halve woordenboek bestaat uit nare woorden. Over engelstalige termen nog maar te zwijgen.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:23:02 #163
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_31184880
    JOHHHHHAAAAAAAAAAAAn

Coen
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:24:37 #164
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_31184919
    AaaRrrGggHhh
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_31184941
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:23 schreef George-Butters het volgende:
    JOHHHHHAAAAAAAAAAAAn
    SJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORS.
    quote:
    Coen
    Bas

TUANA!
    pi_31184981
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Volgens mij vind jij dat het halve woordenboek bestaat uit nare woorden.
    Dat klopt. Ik ken de andere helft echter wel uit mijn hoofd en gebruik die dan ook consequent.
    quote:
    Over engelstalige termen nog maar te zwijgen.
    UTFS.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:27:45 #167
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_31185019
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:25 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

SJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORS.
    [..]

Bas

TUANA!
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_31185034
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:21 schreef Floripas het volgende:

[..]

Fascistje pesten.
    pi_31185035
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:21 schreef Floripas het volgende:

[..]

(Het kleine onderschrift)
    Je laat je inderdaad kennen als een idealiste, door in een mooie conversatie over sex opeens over verliefdheid te beginnen.
    Ik weet niet wie je op me af heeft gestuurd, maar ik zou zeggen; een andere bedpartner graag, dit is te zweverig.
    pi_31185075
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:28 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Fascistje pesten.
    Ben ik de enige die dit amper uit kan spreken?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:30:09 #171
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31185109
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Je laat je inderdaad kennen als een idealiste, door in een mooie conversatie over sex opeens over verliefdheid te beginnen.
    Ik weet niet wie je op me af heeft gestuurd, maar ik zou zeggen; een andere bedpartner graag, dit is te zweverig.
    Ghe.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:31:50 #172
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_31185164
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:29 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ja, maar dat komt door je zuidelijke tongval.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:32:26 #173
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31185179
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:29 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

raad de quote
    quote:
    Op basis van dit bovenstaande verhaal zou ik denken aan een getwiste kabel bij Speedfreak1...
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:33:05 #174
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_31185203
    quote:

[..]

Meer dan soms ben jij totaal onnavolgbaar.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_31185206
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:31 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ja, maar dat komt door je zuidelijke tongval.
    Oh, en nu ben ik minder, zeker.
    pi_31185244
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:32 schreef Tafkahs het volgende:
    raad de quote
    Zijn kabelmonteur ?
    pi_31185270
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:33 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Oh, en nu ben ik minder, zeker.
    Nee, dat stamt nog van je geboorte.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:35:16 #178
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31185278
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:33 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Klik op de linkjes uit mijn posts, alletwee.
    pi_31185320
    quote:

Het idealisme van Floripas contra het cynisme van Johan..
    Prima combinatie !
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:37:22 #180
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31185350
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zijn kabelmonteur ?
    Neuh, deze entiteit verdient wel meer credit dan dat
    pi_31185369
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef Tafkahs het volgende:
    Neuh, deze entiteit verdient wel meer credit dan dat
    Sigme? Aryan8?
    pi_31185371
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:33 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Niet voor intimi.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:40:24 #183
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31185453
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het idealisme van Floripas contra het cynisme van Johan..
    Prima combinatie !
    Wie is Johan?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:41:13 #184
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31185489
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Niet voor intimi.
    Wat bijster vriendelijk van je.
    pi_31185505
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:40 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wie is Johan?
    Dat wil je niet weten.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:43:06 #186
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31185558
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:41 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat wil je niet weten.
    Oh, gewoon jij.
    Ik dacht dat ik niet je schermpersoonlijkheid mocht verwarren met je echte persoonlijkheiod, omdat jij niet in Foucault geloofde.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:43:33 #187
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31185562
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:40 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wie is Johan?
    Die is onder je avatar geplet
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:43:55 #188
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31185608
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:43 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh, gewoon jij.
    Ik dacht dat ik niet je schermpersoonlijkheid mocht verwarren met je echte persoonlijkheiod, omdat jij niet in Foucault geloofde.
    Dat heb ik nooit gezegd. Maar nee, dat mag niet.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:46:05 #190
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31185650
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:43 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Die is onder je avatar geplet
    *Schraap*
    Gaat het, jongen?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:46:26 #191
    89730 Drugshond
    pi_31185662
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:00 schreef sigme het volgende:
    Hmmm technische mannen.
    Ik ben theoretisch/fundamenteel technisch..... mag ook wel met een (wtb) academinsche graad. Ofschoon mijn broer me beticht van 2 linker handen . Maar heb een ICT/Logistek werkervarings achtergrond.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:48:02 #192
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31185708
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:44 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gezegd. Maar nee, dat mag niet.
    Goed. Hoe heet de echte persoonlijkheid?
    pi_31185712
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

*Schraap*
    Gaat het, jongen?
    Ik ben zo ver op je vooruit dat ik op je achterloop.
    pi_31185737
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:48 schreef Floripas het volgende:

[..]

Goed. Hoe heet de echte persoonlijkheid?
    Coen, zoals Bas al zei.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:52:11 #195
    89730 Drugshond
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:53:37 #196
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31185868
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:48 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Coen, zoals Bas al zei.
    Met een c?
    ben je ook koen?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:54:21 #197
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31185885
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:52 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Zeg noob er zit een vlieg op je backspace toets.

(Met interpunctie was-ie nog leuker geweest, natuurlijk)
    pi_31185932
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:53 schreef Floripas het volgende:

[..]

Met een c?
    Waarachtig.
    quote:
    ben je ook koen?
    Zeker, anders zat ik hier niet.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:57:16 #199
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31185977
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:56 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Waarachtig.
    [..]

Volgende keer ga je maar mooi mee naar het Maagdenhuis
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:59:04 #200
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31186035
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:57 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Daar heb ik ook gezeten.
    pi_31186070
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:57 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

G-G-G-G-G-G-G-G-G-Unit!

(Zo, dat was al een tijd niet meer gezegd. Binnenkort zijn de gorilla's er niet meer.)
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:01:04 #202
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31186110
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:56 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Waarachtig.
    [..]

Dan zijn wij allen koen.

KOEEEEEEEEEEEEENNNNNNNN!!!!
    pi_31186145
    Schreeuwende wijven. .
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:02:52 #204
    130955 Floripas
    Blast from the past
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:02:55 #205
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_31186149
    Hmm, op de vraag welke wet er echt moet verdwijnen antwoordde Piet Doedens: "(...) de opiumwet."
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:03:39 #206
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31186173
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:02 schreef Johan_de_With het volgende:
    Schreeuwende wijven. .
    Je mag mijn schermgedrag niet door de war halen met mijn echte gedrag!
    Dat mag niet van Sartre!
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:05:56 #207
    93744 Finder_elf_towns
    pi_31186229
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:03 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je mag mijn schermgedrag niet door de war halen met mijn echte gedrag!
    Dat mag niet van Sartre!
    Zeg, jouw huisgenote zit bij Minerva? Hoe heet ze?
    pi_31186251
    Dus.
    pi_31186288
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:06 schreef Monidique het volgende:
    Dus.
    Kommer.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:11:33 #211
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31186384
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:59 schreef Floripas het volgende:

[..]

Daar heb ik ook gezeten.
    gister?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:12:16 #212
    93744 Finder_elf_towns
    pi_31186405
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:07 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Kwammer.
    Gebruikers zoals jij maken het mij onmogelijk met anti-islamitische propaganda te strooien zonder eerst een grondige check te doen van de eventuele historische feiten. Maar dat is netto enkel in mijn voordeel. [14.gif]
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:12:16 #213
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31186406
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:06 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zeg, jouw huisgenote zit bij Minerva? Hoe heet ze?
    Cécile.
    En dan Van Wieren of Wierda of Wierenga ofzo.
    pi_31186443
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

Cécile.
    En dan Van Wieren of Wierda of Wierenga ofzo.
    Nog nooit van gehoord. Rechten?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:13:58 #215
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31186461
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Gebruikers zoals jij maken het mij onmogelijk met anti-islamitische propaganda te strooien zonder eerst een grondige check te doen van de eventuele historische feiten. Maar dat is netto enkel in mijn voordeel. [14.gif]
    Ik wil hier graag een bron voor zien.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:14:28 #217
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31186470
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:13 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord. Rechten?
    Yep.

Zit jij daar dan ook bij? Studeer jij ook rechten?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:15:56 #218
    130955 Floripas
    Blast from the past
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:15:57 #219
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31186525
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:13 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, 28 februari
    Wat was er toen? Ik ben er gister geweest met M voor de lezing van dr. van Wolferen over zijn Amerika pamflet dat hij afgelopen zondag ook al kort bij buitenhof toelichtte. Maar ja, dat heb je vast inmiddels al op elke pagina gelezen
    pi_31186526
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:14 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zit jij daar dan ook bij?
    Nee.
    quote:
    Studeer jij ook rechten?
    Nee.
    pi_31186545
    quote:
    Dank je, maar het was een grap.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:16:53 #222
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31186552
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:15 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat was er toen? Ik ben er gister geweest met M voor de lezing van dr. van Wolferen over zijn Amerika pamflet dat hij afgelopen zondag ook al kort bij buitenhof toelichtte. Maar ja, dat heb je vast inmiddels al op elke pagina gelezen
    Ja, inderdaad. Er was toen ook een soort van...ahum...feestje.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:17:37 #223
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31186571
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:16 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Er was toen ook een soort van...ahum...feestje.
    wat?

Leuk, wat was er dan?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:17:41 #224
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31186573
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:16 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dank je, maar het was een grap.
    Wie grapt kan tegengrap verwachten.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:22:22 #225
    93744 Finder_elf_towns
    pi_31186696
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:14 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik wil hier graag een bron voor zien.
    Een IRL gesprek waar ik een pro-"knuffel-iedereen" persoon goed onderuit haalde met de boodschap dat de kruistochten pure zelfverdediging waren en nog wat meer van die orde.

Uiteraard noemde hij mij een "racist" toen hij eenmaal op het punt van huilen stond vanwege het gebrek aan verdere argumenten, maar dat mag geen naam hebben.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:23:13 #226
    130955 Floripas
    Blast from the past
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:24:21 #227
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31186748
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Een IRL gesprek waar ik een pro-"knuffel-iedereen" persoon goed onderuit haalde met de boodschap dat de kruistochten pure zelfverdediging waren en nog wat meer van die orde.
    Nou, die redenering zou ik toch ook niet willen missen.
    Hit me.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:25:38 #228
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31186786
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:23 schreef Floripas het volgende:
    [afbeelding]
    o, dat was dat Rutte verhaal zeker? Ik ken iemand van Rood die daar actief voor aan het werven was. Ik vond dat de grootste onzinaktie aller tijden, het UvA bestuur was solidair met de protesterende studenten en toch word er een bezetting nagedaan die helemaal niets met datgene te maken heeft dat opa en oma ooit deden, dus het raakte kant noch wal..
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:26:48 #229
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31186828
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:25 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

o, dat was dat Rutte verhaal zeker? Ik ken iemand van Rood die daar actief voor aan het werven was. Ik vond dat de grootste onzinaktie aller tijden, het UvA bestuur was solidair met de protesterende studenten en toch word er een bezetting nagedaan die helemaal niets met datgene te maken heeft dat opa en oma ooit deden, dus het raakte kant noch wal..
    Ja, maar weet je hoeveel sex we hebben gehad?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:27:23 #230
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31186844
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:26 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, maar weet je hoeveel sex we hebben gehad?
    Wie, jij of ik?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:27:47 #231
    93744 Finder_elf_towns
    pi_31186854
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:24 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nou, die redenering zou ik toch ook niet willen missen.
    Het staat er wat cryptisch, maar ik wil deze draad niet vervuilen met nonsense die ik al uitvoerig met anderen heb besproken.
    quote:
    Hit me.
    Op zo'n manier waarna je nooit meer opstaat.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:30:36 #232
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31186946
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:

Het lijkt me sterk dat jij zó groot geschapen bent.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:31:06 #233
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31186957
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:27 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wie, jij of ik?
    Wij samen.

Nee, de bezetters.
    pi_31187004
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Praesidium paupertatis.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:34:07 #235
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31187052
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:32 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Praesidium paupertatis.
    Quaeror illiteratus asinus re publicae.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:34:10 #236
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31187054
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:31 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wij samen.

Nee, de bezetters.
    O, als Balkenende weer eens een zere voet heeft, dan komt er wel weer een kans. Dat grietje van keer het tij inspireert elke keer weer
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:34:55 #237
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31187080
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:34 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

O, als Balkenende weer eens een zere voet heeft, dan komt er wel weer een kans. Dat grietje van keer het tij inspireert elke keer weer
    Ah, ja, sex.
    De ware reden om links te zijn.
    pi_31187105
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:34 schreef Floripas het volgende:

[..]

Quaeror illiteratus asinus re publicae.
    Aquila non captat muscas.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:37:02 #239
    123792 JanMichiel
    Melk, de witte motor!
    pi_31187153
    Was jij bij die demonstratie tegen Rutte Floripas?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:39:31 #240
    93744 Finder_elf_towns
    pi_31187221
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:32 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Praesidium paupertatis.
    Ik dacht, laat ik ook eens de taal vd straat toepassen.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:43:51 #241
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31187349
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:35 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Aquila non captat muscas.
    Eheu, albus hariolari incipit.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:44:38 #242
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31187373
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef JanMichiel het volgende:
    Was jij bij die demonstratie tegen Rutte Floripas?
    Ja. Maar toen heb ik geen sex gehad, want ik was ongesteld. Dus wie je ook hebt gehad achter het podium, mij niet.
    pi_31187377
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Sigme? Aryan8?
    * sigme gaat nu uitzoeken wie Aryan8 is
    pi_31187408
    In olemina pro quod res lita.
    pi_31187478
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Sigme? Aryan8?
    Je zou het op de een of andere manier denken.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:48:57 #246
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31187514
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:45 schreef Monidique het volgende:
    In olemina pro quod res lita.
    Litterata sum, sed non intellego!
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:49:15 #247
    123792 JanMichiel
    Melk, de witte motor!
    pi_31187520
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:44 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja. Maar toen heb ik geen sex gehad, want ik was ongesteld. Dus wie je ook hebt gehad achter het podium, mij niet.
    Ik wil helemaal niet weten met wie jij wel of geen seks hebt gehad,

Erg dom overigens demonstreren tegen goed beleid, Johan weet ook niks van recht.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:50:13 #248
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31187551
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:49 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

Erg dom overigens demonstreren tegen goed beleid, Johan weet ook niks van recht.
    Het was maar om je uit de tent te lokken.
    Demonstreren tegen goed beleid? Ben jij voor het beleid van Rutte, de leerrechten, en alles?
    pi_31187587
    quote:

[..]

Een echte man was allang gevallen over het feit dat ongesteldheid vermeld werd.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:52:33 #250
    123792 JanMichiel
    Melk, de witte motor!
    pi_31187621
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het was maar om je uit de tent te lokken.
    Demonstreren tegen goed beleid? Ben jij voor het beleid van Rutte, de leerrechten, en alles?
    Ja, en ik ben nog wel student .
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:52:55 #251
    54772 Silmarwen
    The World is in our hands
    pi_31187641
    quote:
    Ik was er niet bij, plurk.
    pi_31187667
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:52 schreef Silmarwen het volgende:
    sex
    Russisch.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:55:18 #254
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31187699
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:51 schreef Monidique het volgende:

[..]

Een echte man was allang gevallen over het feit dat ongesteldheid vermeld werd.
    Inderdáád!
    Michiel is een meisje!
    Wat gezellig.
    Michiel, wat voor vaginale spoeling gebruik jij nou?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:55:57 #255
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31187716
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:53 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Oh, jammer.

Nou, hoewel, ik was toch ongesteld.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:57:31 #256
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31187763
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:55 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh, jammer.

Nou, hoewel, ik was toch ongesteld.
    Leg nog eens in jip en janneke taal uit hoe ovulatie werkt
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:58:06 #257
    123792 JanMichiel
    Melk, de witte motor!
    pi_31187782
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:53 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Jij salonsocialist!
    pi_31187808
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 20:46 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik ben theoretisch/fundamenteel technisch..... mag ook wel met een (wtb) academinsche graad. Ofschoon mijn broer me beticht van 2 linker handen . Maar heb een ICT/Logistek werkervarings achtergrond.
    Ik ben gewoon dom en onhandig. Maar hé, ik ben een meisje
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:59:00 #259
    93744 Finder_elf_towns
    pi_31187812
    Latijns gebruiken en vervolgens denken dat diegene waartoe het gericht is te dom is om deze taal te beheersen is iets wat ik tot op heden nog niet aan gedacht heb, bedankt voor het idee.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:59:13 #260
    54772 Silmarwen
    pi_31187821
    Jezus er is een "vrouw" in het spel en jullie laten je meteen verleiden tot een lager niveau.
    pi_31187868
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Latijns gebruiken en vervolgens denken dat diegene waartoe het gericht is te dom is om deze taal te beheersen is iets wat ik tot op heden nog niet aan gedacht heb, bedankt voor het idee.
    Of te dom om het woord correct te schrijven, hmmm?!
    pi_31187876
    tvp
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:01:40 #263
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31187889
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:59 schreef Silmarwen het volgende:
    Jezus er is een "vrouw" in het spel en jullie laten je meteen verleiden tot een lager niveau.
    en wat doe jij hier dan ineens?
    pi_31187891
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:59 schreef Silmarwen het volgende:
    Knut heeft gebeld, hij wil z'n testosteron terug.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:03:13 #265
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31187921
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:57 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Leg nog eens in jip en janneke taal uit hoe ovulatie werkt
    Daar word je vochtig van.
    pi_31187926
    Invasie van vrouwen hier
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:04:09 #267
    54772 Silmarwen
    pi_31187951
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:01 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

en wat doe jij hier dan ineens?
    Ik verveel me
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:04:29 #268
    54772 Silmarwen
    pi_31187956
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:01 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Knut heeft gebeld, hij wil z'n testosteron terug.
    Hij heeft niets te willen.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:04:45 #269
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31187966
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 21:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Als ik had gedacht dat jij geen "Latijns"bijeen kon googlen in tien minuten, dan had ik natuurlijk nooit een poging gedaan om je van die tien minuten van je leven te beroven.
    pi_31187977
    Vrouwen zijn goed in multi-tasking zeggen ze.

Jezus Floripas heel POL staat vol met jouw reply's
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:05:22 #271
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31187984
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:03 schreef MrX1982 het volgende:
    Invasie van vrouwen hier
    Word jij daar vochtig van?
    pi_31187992
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:03 schreef MrX1982 het volgende:
    Invasie van vrouwen hier
    Blitzkrieg

Ik haak alweer af, sigmetjesbedtijd
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:05:45 #273
    54772 Silmarwen
    pi_31187994
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:04 schreef Floripas het volgende:

[..]

Als ik had gedacht dat jij geen "Latijns"bijeen kon googlen in tien minuten, dan had ik natuurlijk nooit een poging gedaan om je van die tien minuten van je leven te beroven.
    Latijn, niet Latijns.
    pi_31188021
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:05 schreef Floripas het volgende:
    Word jij daar vochtig van?
    Ik niet jij?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:07:32 #275
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31188039
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:05 schreef MrX1982 het volgende:
    Vrouwen zijn goed in multi-tasking zeggen ze.

Jezus Floripas heel POL staat vol met jouw reply's
    Yep! Maar intussen heb ik maar wel mooi 26 fols. getrranscribeerd!

dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:07:39 #276
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_31188043
    mijn shirt is vochtig, ik heb er een beetje bier limonade op gemorst ..
    pi_31188045
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:05 schreef sigme het volgende:
    Blitzkrieg

Ik haak alweer af, sigmetjesbedtijd
    Eerder Fraukrieg

slaapse
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:07:52 #278
    54772 Silmarwen
    pi_31188049
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:06 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik niet jij?
    Ben jij heaumeau?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:08:25 #279
    130955 Floripas
    Blast from the past
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:08:55 #280
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31188081
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:07 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ben jij heaumeau?
    Kom jij van GeenStijl?
    pi_31188087
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:07 schreef Floripas het volgende:
    Yep! Maar intussen heb ik maar wel mooi 26 fols. getrranscribeerd!

[afbeelding]
    Pas maar op dat je jezelf niet over de kop post
    pi_31188103
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:07 schreef Silmarwen het volgende:
    Ben jij heaumeau?
    Nee jij?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:09:44 #283
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31188105
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:09 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Kan dat?

*kijkt geschrokken over schouder*
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:10:11 #284
    93744 Finder_elf_towns
    pi_31188121
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:00 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Of te dom om het woord correct te schrijven, hmmm?!
    DrWolffenstein was altijd een kei in het irriteren van mensen die de Nederlandse taal machtig zijn door opzichtige taalfouten posten. Men neme, talend, princiepe en Latijns. En vervolgens is het wachten op dit soort reacties.
    pi_31188130
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:09 schreef Floripas het volgende:
    Kan dat?

*kijkt geschrokken over schouder*
    Je zou vast niet de eerste zijn die virtueel ten ondergaat
    pi_31188131
    quote:

[..]

Over post gesproken...
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:11:03 #287
    54772 Silmarwen
    pi_31188149
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:08 schreef Floripas het volgende:

[..]

...
    Je gebruikt het niet als bijvoeglijk naamwoord (waar ik dat zojuist wel dacht, maar niet goed las) en dan spreekt men over Latijn, niet Latijns.
    pi_31188155
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:10 schreef Johan_de_With het volgende:
    Over post gesproken...
    Waag het niet Johan
    pi_31188159
    Ik dacht laat ik eens in #pol kijken want hier lukt het me niet om maar iets zinnigs te zeggen.. maar daar is bijna niemand
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:11:49 #290
    54772 Silmarwen
    pi_31188174
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:08 schreef Floripas het volgende:

[..]

Kom jij van GeenStijl?
    Is dat een belediging.
    pi_31188176
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:07 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Eerder Fraukrieg

slaapse
    Dank, jij ook, later. En de rest ook natuurlijk

Ik geloof dat ik 10 minuten uitstel heb, ik lurk nog even mee

PS MrX, vind jij het nu *anders*, nu je users ontmoet hebt? En de andere meeters, wat vinden jullie?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:11:51 #292
    123792 JanMichiel
    Melk, de witte motor!
    pi_31188178
    De jaartelling is begonnen met de geboorte van jezus, waarom is er dan een discrepantie tussen kerstmis (geboorte van jezus) en het nieuwjaar?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:11:58 #293
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31188182
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

DrWolffenstein was altijd een kei in het irriteren van mensen die de Nederlandse taal machtig zijn door opzichtige taalfouten posten. Men neme, talend, princiepe en Latijns. En vervolgens is het wachten op dit soort reacties.
    Jij bent een kei in apologetieen?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:11:58 #294
    54772 Silmarwen
    pi_31188183
    quote:

[..]

Nee jij?
    Ik heb geen voorkeur
    pi_31188195
    IRC
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:13:01 #296
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31188215
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:11 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

I stand corrected. Je gebruikte het als een bijvoeglijk naamwoord waarbij het wel Latijns is. Mijn excuses.
    ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pi_31188230
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

quote:
    Word je daar vochtig van?
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:14:00 #298
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_31188236
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:11 schreef JanMichiel het volgende:
    De jaartelling is begonnen met de geboorte van jezus, waarom is er dan een discrepantie tussen kerstmis (geboorte van jezus) en het nieuwjaar?
    Nieuwjaar is de besnijdenis van onze heer, de circumcisio domini.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:14:04 #299
    123792 JanMichiel
    Melk, de witte motor!
    pi_31188239
    Ik post het wel in WFL.
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:14:11 #300
    54772 Silmarwen
    pi_31188245
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:13 schreef Floripas het volgende:

[..]

....!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik heb het al geedit. Ik had namelijk gewoon gelijk.
    pi_31188260
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:11 schreef sigme het volgende:
    Dank, jij ook, later. En de rest ook natuurlijk

Ik geloof dat ik 10 minuten uitstel heb, ik lurk nog even mee

PS MrX, vind jij het nu *anders*, nu je users ontmoet hebt? En de andere meeters, wat vinden jullie?
    Je kent nu wel het gezicht achter de user. Maakt het wellicht wat persoonlijker maar of je dan anders naar iemand kijkt, ik denk het niet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')