Ik was er niet bij, plurk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:49 schreef JanMichiel het volgende:
Erg dom overigens demonstreren tegen goed beleid, Johan weet ook niks van recht.
Inderdáád!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een echte man was allang gevallen over het feit dat ongesteldheid vermeld werd.
Leg nog eens in jip en janneke taal uit hoe ovulatie werktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, jammer.
Nou, hoewel, ik was toch ongesteld.
Ik ben gewoon dom en onhandig. Maar hé, ik ben een meisjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben theoretisch/fundamenteel technisch..... mag ook wel met een (wtb) academinsche graad. Ofschoon mijn broer me beticht van 2 linker handen. Maar heb een ICT/Logistek werkervarings achtergrond.
Of te dom om het woord correct te schrijven, hmmm?!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Latijns gebruiken en vervolgens denken dat diegene waartoe het gericht is te dom is om deze taal te beheersen is iets wat ik tot op heden nog niet aan gedacht heb, bedankt voor het idee.
en wat doe jij hier dan ineens?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:59 schreef Silmarwen het volgende:
Jezus er is een "vrouw" in het spel en jullie laten je meteen verleiden tot een lager niveau.
Knut heeft gebeld, hij wil z'n testosteron terug.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:59 schreef Silmarwen het volgende:
Jezus er is een "vrouw" in het spel en jullie laten je meteen verleiden tot een lager niveau.
Daar word je vochtig van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Leg nog eens in jip en janneke taal uit hoe ovulatie werkt
Hij heeft niets te willen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Knut heeft gebeld, hij wil z'n testosteron terug.
Als ik had gedacht dat jij geen "Latijns"bijeen kon googlen in tien minuten, dan had ik natuurlijk nooit een poging gedaan om je van die tien minuten van je leven te beroven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Latijns gebruiken en vervolgens denken dat diegene waartoe het gericht is te dom is om deze taal te beheersen is iets wat ik tot op heden nog niet aan gedacht heb, bedankt voor het idee.
Blitzkriegquote:
Latijn, niet Latijns.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als ik had gedacht dat jij geen "Latijns"bijeen kon googlen in tien minuten, dan had ik natuurlijk nooit een poging gedaan om je van die tien minuten van je leven te beroven.
Ik niet jij?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:05 schreef Floripas het volgende:
Word jij daar vochtig van?
Yep! Maar intussen heb ik maar wel mooi 26 fols. getrranscribeerd!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:05 schreef MrX1982 het volgende:
Vrouwen zijn goed in multi-tasking zeggen ze.
Jezus Floripas heel POL staat vol met jouw reply's
Eerder Fraukriegquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:05 schreef sigme het volgende:
Blitzkrieg![]()
Ik haak alweer af, sigmetjesbedtijd![]()
Pas maar op dat je jezelf niet over de kop postquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:07 schreef Floripas het volgende:
Yep! Maar intussen heb ik maar wel mooi 26 fols. getrranscribeerd!
[afbeelding]
Kan dat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Pas maar op dat je jezelf niet over de kop post![]()
DrWolffenstein was altijd een kei in het irriteren van mensen die de Nederlandse taal machtig zijn door opzichtige taalfouten posten. Men neme, talend, princiepe en Latijns. En vervolgens is het wachten op dit soort reacties.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Of te dom om het woord correct te schrijven, hmmm?!
Je zou vast niet de eerste zijn die virtueel ten ondergaatquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:09 schreef Floripas het volgende:
Kan dat?
*kijkt geschrokken over schouder*
Over post gesproken...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Pas maar op dat je jezelf niet over de kop post![]()
Je gebruikt het niet als bijvoeglijk naamwoord (waar ik dat zojuist wel dacht, maar niet goed las) en dan spreekt men over Latijn, niet Latijns.quote:
Waag het niet Johanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Over post gesproken...
Dank, jij ook, later. En de rest ook natuurlijkquote:
Jij bent een kei in apologetieen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
DrWolffenstein was altijd een kei in het irriteren van mensen die de Nederlandse taal machtig zijn door opzichtige taalfouten posten. Men neme, talend, princiepe en Latijns. En vervolgens is het wachten op dit soort reacties.
....!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
I stand corrected. Je gebruikte het als een bijvoeglijk naamwoord waarbij het wel Latijns is. Mijn excuses.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
DrWolffenstein was altijd een kei in het irriteren van mensen die de Nederlandse taal machtig zijn door opzichtige taalfouten posten. Men neme, talend, princiepe en Latijns. En vervolgens is het wachten op dit soort reacties.
quote:Word je daar vochtig van?
Nieuwjaar is de besnijdenis van onze heer, de circumcisio domini.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:11 schreef JanMichiel het volgende:
De jaartelling is begonnen met de geboorte van jezus, waarom is er dan een discrepantie tussen kerstmis (geboorte van jezus) en het nieuwjaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |