Hmmmh....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:18 schreef Tafkahs het volgende:
umh, ga verder
jij geen schaap en ik geen herder
geen verlosser, niet je redder
gewoon een flexe rapper
Ik heb ook kruipolie, heel geschikt om vastzittende of verroeste delen weer los te maken. En met een momentsleutel draai je het net niet kapot.quote:
Het nieuwe SP-lied moet inderdaad ''Dief'' in de titel hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:29 schreef Tafkahs het volgende:
ik heb eigenlijk nooit echt cd's gekocht, vond het vaak onzin, je kan het ook op een cassettebandje opnemen. Maar sinds ik Brace heb gehoord, denk ik: " ja, die jongen weet waar het om gaat".
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het nieuwe SP-lied moet inderdaad ''Dief'' in de titel hebben.
''Rich'' is voor nikkers. Ik word wealthy.quote:
Ik heb helegaar geen ''quotes'', econ44b.quote:Die quote hebben ze zeker niet op je citaten site!
Is dat ook zo'n soort prijs/beloning als de kletsmajoor in de orde der grote franse schizofrene babbelaars zoals Liesbeth List die vandaag heeft mogen ontvangen?quote:
Je hebt geen 'quotes', maar je wordt wel 'wealthy'.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Rich'' is voor nikkers. Ik word wealthy.
[..]
Ik heb helegaar geen ''quotes'', econ44b.
Dat is in de geest van het origineel, miesmacher.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:55 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Je hebt geen 'quotes', maar je wordt wel 'wealthy'.
Alle aapjes op een stokje
Hoe-ra!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:53 schreef Tafkahs het volgende:
Goed bezig, Floripas, ik denk dat je het Speedfriemeltje1 aardig op zijn bilhelften hebt doen laten schuiven bij het lezen van je weerwoord op het McCarthiaanse![]()
Ah, wat schattig. Ben je verliefd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Kent iemand dit nummer van Jiskefet nog?
[songtekst]
Da's die Wilbersadeptquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe-ra!!!
Wie was dat ook maar weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |