Jij bent wereldwijd gepresent door Jan M.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:56 schreef Tafkahs het volgende:
Nederhop wordt inderdaad steeds beter
wat is dat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:57 schreef Floripas het volgende:
Ik ben zelf meer een DuvelDuvelmeisje.
Speaking of which, heeft iemand het Parool van afgelopen zaterdag gelezen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent wereldwijd gepresent door Jan M..
Nee. Gekraakt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Speaking of which, heeft iemand het Parool van afgelopen zaterdag gelezen?
M'n quotes zijn beter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef MrX1982 het volgende:
Kom uit het land waar ik geboren en getogen ben.
Het niveau van Nederhop
Dat zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:01 schreef pberends het volgende:
M'n quotes zijn beter.
Dat is inderdaad wel poezie om een pak voor aan te trekken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef MrX1982 het volgende:
Kom uit het land waar ik geboren en getogen ben.
Het niveau van Nederhop
Welke zoal? En zeg dan niet ''de OP''.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:02 schreef du_ke het volgende:
Er zit een hoop bagger tussen de nederhop maar ach soms zitten er ook hele leuke nummers tussen.
In de aanloop van de gemeenteraadsverkiezingen heb ik nogal wat spraakmakende woorden van onze Harry gemist. Hij zou het niet zo eens zijn met de gepresenteerde kandidatenlijst (later meer daaroverquote:
Ik vind dat nieuwe nummer over Nederland best aardig eigenlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Welke zoal? En zeg dan niet ''de OP''.
Waarom in hemelsnaam?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vind dat nieuwe nummer over Nederland best aardig eigenlijk.
Ja, die is wel grappig ja. Tenminste de clip, met die meiden in die fantasiebeestenpakkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Luister en geniet: http://retecool.com/comments.php?id=7828_0_1_0_C
http://www.nrc.nl/wetenschap/artikel/1128402148371.htmlquote:Wiskundige: treinenloop kan beter
Door een medewerker
ROTTERDAM, 4 OKT. De dienstregeling van de NS bevat kleine knelpunten die grote vertragingen tot gevolg kunnen hebben. De overstaptijden tussen treinen die op elkaar moeten aansluiten zijn bijvoorbeeld vaak te krap gepland. Ook als treinen maar kort op elkaar wachten, kunnen door een sneeuwbaleffect al grote, onnodige vertragingen ontstaan. Door het opsporen van de knelpunten in de huidige dienstregeling is een betere te ontwerpen. Dat doet de NS te weinig.
Die conclusie van zijn onderzoek verdedigde wiskundige Rob Goverde gisteren bij zijn promotie op de analyse van treindienstregelingen aan de Technische Universiteit Delft. Goverde kon zijn analyse maken door zelf een treinvolgsysteem te ontwerpen. Hij maakte een koppeling met gegevens van het beveiligingsysteem dat registreert wanneer een trein een sein of een wissel passeert. Hierdoor kon hij de loop van de treinen tot op de seconde bepalen.
In een detailstudie nam Goverde het station Eindhoven onder de loep, een berucht knooppunt waar treinen uit diverse richtingen stoppen, keren en op elkaar aan moeten sluiten. Een statistische analyse wees uit dat sommige kleine structurele gebreken in de dienstregeling vertragingen in het gehele net kunnen veroorzaken. Goverde schreef een computerprogramma dat het mogelijk maakt om dit soort fouten in de dienstregeling per station op te sporen. Volgens Goverde is terugkoppeling naar het dienstregelingsontwerp essentieel om structurele oorzaken van dagelijkse vertragingen op te lossen. Anders zal de NS nooit ver boven de huidige punctualiteit uit kunnen stijgen, terwijl dat wel geëist gaat worden. Goverde: ,,De NS en ProRail zijn continu bezig met de dienstregeling van volgend jaar, zonder terug te kijken of de dienstregeling van het afgelopen jaar wel deugt.''
Hoe heet 't zwarte schaap?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat mijn neefje een D-man is. Dan is 't best schattig.
Hmmmh....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:18 schreef Tafkahs het volgende:
umh, ga verder
jij geen schaap en ik geen herder
geen verlosser, niet je redder
gewoon een flexe rapper
Ik heb ook kruipolie, heel geschikt om vastzittende of verroeste delen weer los te maken. En met een momentsleutel draai je het net niet kapot.quote:
Het nieuwe SP-lied moet inderdaad ''Dief'' in de titel hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:29 schreef Tafkahs het volgende:
ik heb eigenlijk nooit echt cd's gekocht, vond het vaak onzin, je kan het ook op een cassettebandje opnemen. Maar sinds ik Brace heb gehoord, denk ik: " ja, die jongen weet waar het om gaat".
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het nieuwe SP-lied moet inderdaad ''Dief'' in de titel hebben.
''Rich'' is voor nikkers. Ik word wealthy.quote:
Ik heb helegaar geen ''quotes'', econ44b.quote:Die quote hebben ze zeker niet op je citaten site!
Is dat ook zo'n soort prijs/beloning als de kletsmajoor in de orde der grote franse schizofrene babbelaars zoals Liesbeth List die vandaag heeft mogen ontvangen?quote:
Je hebt geen 'quotes', maar je wordt wel 'wealthy'.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Rich'' is voor nikkers. Ik word wealthy.
[..]
Ik heb helegaar geen ''quotes'', econ44b.
Dat is in de geest van het origineel, miesmacher.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:55 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Je hebt geen 'quotes', maar je wordt wel 'wealthy'.
Alle aapjes op een stokje
Hoe-ra!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:53 schreef Tafkahs het volgende:
Goed bezig, Floripas, ik denk dat je het Speedfriemeltje1 aardig op zijn bilhelften hebt doen laten schuiven bij het lezen van je weerwoord op het McCarthiaanse![]()
Ah, wat schattig. Ben je verliefd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Kent iemand dit nummer van Jiskefet nog?
[songtekst]
Da's die Wilbersadeptquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe-ra!!!
Wie was dat ook maar weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |