G-G-G-G-G-G-G-G-G-Unit!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Volgende keer ga je maar mooi mee naar het Maagdenhuis
Dan zijn wij allen koen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarachtig.
[..]
Zeker, anders zat ik hier niet.
Je mag mijn schermgedrag niet door de war halen met mijn echte gedrag!quote:
Zeg, jouw huisgenote zit bij Minerva? Hoe heet ze?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je mag mijn schermgedrag niet door de war halen met mijn echte gedrag!
Dat mag niet van Sartre!
gister?quote:
Gebruikers zoals jij maken het mij onmogelijk met anti-islamitische propaganda te strooien zonder eerst een grondige check te doen van de eventuele historische feiten. Maar dat is netto enkel in mijn voordeel. [14.gif]quote:
Cécile.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeg, jouw huisgenote zit bij Minerva? Hoe heet ze?
Nog nooit van gehoord. Rechten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Cécile.
En dan Van Wieren of Wierda of Wierenga ofzo.
Ik wil hier graag een bron voor zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Gebruikers zoals jij maken het mij onmogelijk met anti-islamitische propaganda te strooien zonder eerst een grondige check te doen van de eventuele historische feiten. Maar dat is netto enkel in mijn voordeel. [14.gif]
Yep.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Rechten?
Doorgaan overleg EU-Turkije onzekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wil hier graag een bron voor zien.
Wat was er toen? Ik ben er gister geweest met M voor de lezing van dr. van Wolferen over zijn Amerika pamflet dat hij afgelopen zondag ook al kort bij buitenhof toelichtte. Maar ja, dat heb je vast inmiddels al op elke pagina gelezenquote:
Dank je, maar het was een grap.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Doorgaan overleg EU-Turkije onzeker
Ja, inderdaad. Er was toen ook een soort van...ahum...feestje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat was er toen? Ik ben er gister geweest met M voor de lezing van dr. van Wolferen over zijn Amerika pamflet dat hij afgelopen zondag ook al kort bij buitenhof toelichtte. Maar ja, dat heb je vast inmiddels al op elke pagina gelezen![]()
wat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Er was toen ook een soort van...ahum...feestje.
Wie grapt kan tegengrap verwachten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dank je, maar het was een grap.
Een IRL gesprek waar ik een pro-"knuffel-iedereen" persoon goed onderuit haalde met de boodschap dat de kruistochten pure zelfverdediging waren en nog wat meer van die orde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wil hier graag een bron voor zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |