Hmmmquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb ook kruipolie, heel geschikt om vastzittende of verroeste delen weer los te maken. En met een momentsleutel draai je het net niet kapot.
Als ik dat al was, is ''de mooiste vrouw van Amsterdam'' natuurlijk zoiets als ''de mooiste zwerver'' en daarom geen loflied waardig. Maar nee, het is een briljant nummer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ah, wat schattig. Ben je verliefd?
IOh, jammer. Verliefde mensen zijn altijd zo gezellig GroenLinks, van jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als ik dat al was, is ''de mooiste vrouw van Amsterdam'' natuurlijk zoiets als ''de mooiste zwerver'' en daarom geen loflied waardig. Maar nee, het is een briljant nummer.
dat is zóóó 20e eeuws.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:00 schreef sigme het volgende:
Ik weet wel wat een momentsleutel is. Hoor.
Dat is waar. Over fascistoide gesproken: de soto: waarom kapitalisme niet werkt in 3e wereldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Verliefde mensen zijn de grootste fascisten ter wereld. Jij verwart knuffeligheid met verliefdheid.
Met de Osdorp Posse daar begon het mee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:56 schreef Tafkahs het volgende:
Nederhop wordt inderdaad steeds beter
Ik doelde eigenlijk op dat "verliefd", hoor, kijk maar: Libertarisme deugt nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Fascistoide is een naar woord. Ook enigzins groot.
Volgens mij vind jij dat het halve woordenboek bestaat uit nare woorden. Over engelstalige termen nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Fascistoide is een naar woord. Ook enigzins groot.
SJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORS.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:23 schreef George-Butters het volgende:
JOHHHHHAAAAAAAAAAAAn
Basquote:Coen
Dat klopt. Ik ken de andere helft echter wel uit mijn hoofd en gebruik die dan ook consequent.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij dat het halve woordenboek bestaat uit nare woorden.
UTFS.quote:Over engelstalige termen nog maar te zwijgen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
SJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORS.
[..]
Bas
TUANA!
Fascistje pesten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op dat "verliefd", hoor, kijk maar: Libertarisme deugt niet
Je laat je inderdaad kennen als een idealiste, door in een mooie conversatie over sex opeens over verliefdheid te beginnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op dat "verliefd", hoor, kijk maar: Libertarisme deugt niet
(Het kleine onderschrift)
Ghe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je laat je inderdaad kennen als een idealiste, door in een mooie conversatie over sex opeens over verliefdheid te beginnen.
Ik weet niet wie je op me af heeft gestuurd, maar ik zou zeggen; een andere bedpartner graag, dit is te zweverig.
Ja, maar dat komt door je zuidelijke tongval.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit amper uit kan spreken?
raad de quotequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit amper uit kan spreken?
quote:Op basis van dit bovenstaande verhaal zou ik denken aan een getwiste kabel bij Speedfreak1...
Meer dan soms ben jij totaal onnavolgbaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je laat je inderdaad kennen als een idealiste, door in een mooie conversatie over sex opeens over verliefdheid te beginnen.
Ik weet niet wie je op me af heeft gestuurd, maar ik zou zeggen; een andere bedpartner graag, dit is te zweverig.
Oh, en nu ben ik minder, zeker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt door je zuidelijke tongval.
Zijn kabelmonteur ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:32 schreef Tafkahs het volgende:
raad de quote
Nee, dat stamt nog van je geboorte.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, en nu ben ik minder, zeker.
Klik op de linkjes uit mijn posts, alletwee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Meer dan soms ben jij totaal onnavolgbaar.
Het idealisme van Floripas contra het cynisme van Johan..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Neuh, deze entiteit verdient wel meer credit dan datquote:
Sigme? Aryan8?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef Tafkahs het volgende:
Neuh, deze entiteit verdient wel meer credit dan dat
Niet voor intimi.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Meer dan soms ben jij totaal onnavolgbaar.
Wie is Johan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het idealisme van Floripas contra het cynisme van Johan..
Prima combinatie !![]()
Oh, gewoon jij.quote:
Die is onder je avatar gepletquote:
Dat heb ik nooit gezegd. Maar nee, dat mag niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, gewoon jij.
Ik dacht dat ik niet je schermpersoonlijkheid mocht verwarren met je echte persoonlijkheiod, omdat jij niet in Foucault geloofde.
Ik ben theoretisch/fundamenteel technisch..... mag ook wel met een (wtb) academinsche graad. Ofschoon mijn broer me beticht van 2 linker handenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:00 schreef sigme het volgende:
Hmmmtechnische mannen.
Ik weet wel wat een momentsleutel is. Hoor.
Goed. Hoe heet de echte persoonlijkheid?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Maar nee, dat mag niet.
Coen, zoals Bas al zei.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Goed. Hoe heet de echte persoonlijkheid?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zeg noob er zit een vlieg op je backspace toets.
Volgende keer ga je maar mooi mee naar het Maagdenhuisquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarachtig.
[..]
Zeker, anders zat ik hier niet.
Daar heb ik ook gezeten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Volgende keer ga je maar mooi mee naar het Maagdenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |