Hoe je moet blaten weet ik heus wel.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
ë
Kan ook niet anders als je een kloon van monidique bent.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe je moet blaten weet ik heus wel.
Ik ben een kloon van temporaalkwabepilepsiepatient Monidique. Ik verschijn alleen in zijn visioenen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kan ook niet anders als je een kloon van monidique bent.
Is hij dan ook tijdens zijn visioenen dronken?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van temporaalkwabepilepsiepatient Monidique. Ik verschijn alleen in zijn visioenen.
Hij heeft zo'n eigen interpretatie van het mes op de keelquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Hartelijk bedankt voor uw berdreiging.
Uw berdreiging is succesvol doorgestuurd aan Geert Wilders
(G.Wilders@Tweedekamer.nl)
Ondanks het feit dat Geert alle berichten persoonlijk leest is het op dit
moment,
door de enorme hoeveelheid die hij dagelijks ontvangt, onmogelijk om iedereen
persoonlijk te bedanken.
Hopelijk heeft u begrip voor deze situatie.
Met vriendelijke groet,
Webmaster Groep Wilders
Die stomme kerken ook.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Er was geen genocide en de Armeniers hadden het aan zichzelf te danken.
Inderdaad Johan. Je moet massamoord altijd van twee kanten bekijken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Er was geen genocide en de Armeniers hadden het aan zichzelf te danken.
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:07 schreef Harry_Sack het volgende:
doen jullie niet gezellig mee?
Stop Dekker!
Welnee, de beerput wordt eindelijk opengetrokkenquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
Godsallemachtig...zitten ze nu nogsteeds over bernard te zeuren.....
Allahallemachtig, beter dan over die zeikmoslims te zeuren.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
Godsallemachtig...zitten ze nu nogsteeds over bernard te zeuren.....
Zeker, maar de overdaad schaad.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Allahallemachtig, beter dan over die zeikmoslims te zeuren.
Zeg, je lijkt wel een sidekick. Niet de blauwe, maar in het algemeen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zeker, maar de overdaad schaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |