Flikker toch op met je sentimentele onzin mens!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:10 schreef Silmarwen het volgende:
PBERENDs JE HEBT MN TOPIC TITEL VERNEUKT.
Ik zou gaan trouwen in dit topic
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:10 schreef Silmarwen het volgende:
Mijn gevoelens. Lul wat doe je!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Flikker toch op met je sentimentele onzin mens!
-> R&Pquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:10 schreef Silmarwen het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:16 schreef Silmarwen het volgende:
Pberends heeft mijn huwelijk verstoord Fantopic
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
-> FTRquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:17 schreef pberends het volgende:
ned3:![]()
![]()
Ja, even kappen emt dat off-topic geleuter.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:17 schreef pberends het volgende:
ned3:![]()
![]()
Kruiskadequote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, even kappen emt dat off-topic geleuter.
Als hij de terroristen net zo hard gaat aanvallen als dat hij 20 jaar geleden de SP aanviel dan zit het wel snor.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:07 schreef pberends het volgende:
Schrik hier met Gijs de terroristen af. Misschien dat bureaucratie een goed middel is tegen terrorisme.
Niet per se, hoor. Workers zijn altijd goed, maar misschien is er iets urgenters.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:22 schreef Sidekick het volgende:
Zeg, Monidique, bij een nieuwe stad, moet ik dan eerst een paar workers bouwen?
Standup comedy nuquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:22 schreef Sidekick het volgende:
Ja, dit topic is dus niet voor cabaret-besprekingen en digitale opgeilerij.
Zeg, Monidique, bij een nieuwe stad, moet ik dan eerst een paar workers bouwen?
Maar met alle minderheden creeeren ze een meerderheid. Ofzo... Denk ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:24 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Als hij de terroristen net zo hard gaat aanvallen als dat hij 20 jaar geleden de SP aanviel dan zit het wel snor.![]()
[afbeelding]
De Vries: "De SP wil gewoon minder minderheden".
Vergeet Jan Blom niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:25 schreef Monidique het volgende:
De Hoop-Scheffer op NAVO, Kok bij de EU, De Vries als Vogelverschrikker. Wat 'n posities voor Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |