Ja, ik ben me bewust van enkele problemen, maar ik ga er nu vanuit dat jij zegt wat mijn probleem is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:49 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Hee, Monidique, weet je wat jouw probleem is?
Waren dat niet ballonnen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:07 schreef Monidique het volgende:
Die foto's uit Los Angeles zijn toch wel echt, ongeacht wat de complotdenkers ervan denken? Overigens, Rense.com is niets, Rumormillnews.com, dat is tha real shit.
Ah,quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:26 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
na het bekijken van al die complotsites
Je bent te serieusquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ik ben me bewust van enkele problemen, maar ik ga er nu vanuit dat jij zegt wat mijn probleem is.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:38 schreef Godslasteraar het volgende:
............
ik geloof dat ik een beetje in een valse bui ben vandaag![]()
snappiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:47 ->> schreef Godslasteraar het volgende:
In ieder geval beter dan Paars
gezeik van verontwaardigde pseudo-intellectuelen
moeders borst te sabbelen.
girlie-man van de tweede kamer
vereniging van anonieme alcoholisten
de moezelman met een missie.
deurmat
Doe mij een plezier, áls er een aanslag gepleegd wordt, zorg dan dat je in de buurt bent.
gesjeesde intellectuelen
dégénerés
reactionair gepruttel
Ook neem ik mijn kans nog even waar om mijn gal te spuwen op Ed van Thijn, de huilebalk, die geen gelegenheid ongebruikt liet én laat, om zijn intense medeleven met het leiden van de mensheid, mits in aanwezigheid van een camera - radio - verslaggever- te belijden. Een unieke man (?) die de niet geringe prestatie levert om zowel met slachtoffer als dader evenveel medelijden te hebben, afhankelijk van de windrichting. Zo zagen wij Ed grienen bij Yad Vashem en korte tijd later Arafat's handje vasthouden en een ongekende daadkracht te vertonen door W.F. Hermans de toegang tot Amsterdam te onzeggen. Een indrukwekkende man en lid van 1001 en 1 commissies
...........
Op een gegeven moment wellicht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Je bent te serieus![]()
[..]
[afbeelding]
[..]
snappie![]()
Zelfhaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nog steeds geen avatar? Wat is dat toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |