Nee, die heeft het een tijdje geleden begeven en ik kom momenteel zonder werk (want studie gaat voor) maandelijks net rond.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:24 schreef Monidique het volgende:
Heb je nu geen computer?
Zonde, zonde.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, die heeft het een tijdje geleden begeven en ik kom momenteel zonder werk (want studie gaat voor) maandelijks net rond.
Da's waar, maar volgens mij heeft die ongelovige Thomas geen baardquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ken mezelluf niet of al die jaaaahaaaaren nooit geweest
Ik ben mezelf niet. Nog fout, maar goed.
ik ook.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:45 schreef Monidique het volgende:
Ik moet nog zoveel boeken lezen.
Same herequote:Op dinsdag 6 december 2005 17:45 schreef Monidique het volgende:
Ik moet nog zoveel boeken lezen.
Volgens mij is het bericht al verwijderd. Kan het iig niet meer terugvinden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:03 schreef sizzler het volgende:
Uitermate boeiend en bewonderingswaardig hoe iemand een frivool proza zo treffend in zo'n bezadigde post op de frontpage kan bevangen. Een bijdrage van welk de merites voor het imago van de frontpage zeker niet onderschat mag worden. Laat dit soort figuren exemplarisch zijn voor wat de users aldaar wel niet in hun mars hebben. Aanschouw dit uitmundende stuk literair en verbaal vuurwerk:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/60220#2390846
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Volgens mij is het bericht al verwijderd. Kan het iig niet meer terugvinden.
Op de FP onder "FOK" -> instellingen -> "Verberg reacties met minder punten dan:" op -3 zetten. Dan kan je alle leuke reacties ook lezen.quote:KANKER KUT FOK VIEZE HOEREZONEN IK NEUK JULLIE EN JULLIE VIEZE MOEDERS
BAN ME AMAR VOOR ALTIJD
IK HAAT DIE VIOEZE KUTRACISTEN EN KUT AHA EN DIE KUTREACTIES VAN DIE ACHTERLIJKE KUTMONGOLEN HIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij kan niet verder dan -2.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:29 schreef sizzler het volgende:
[..]
[..]
Op de FP onder "FOK" -> instellingen -> "Verberg reacties met minder punten dan:" op -3 zetten. Dan kan je alle leuke reacties ook lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |