Mensen die hun huisdier een kerstmuts opzetten, moeten dood. Wat jij, Harry?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:39 schreef Tafkahs het volgende:
Hoi
die verdienen op z'n minst hondenvoer uit het bakje. Menselijke eigenschappen aan een dier toevoegen slaat sowieso nergens op.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mensen die hun huisdier een kerstmuts opzetten, moeten dood. Wat jij, Harry?
Nog niet. Ik lok hem even met een bijzondere foto.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:52 schreef Tafkahs het volgende:
Is Freako al gelokaliseerd?
Gelukkig is er nog altijd Teletekst.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:01 schreef zakjapannertje het volgende:
dit wordt een lange nacht
De dagen korten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vanwaar al die grijzigheid?
daar zeg je me wat, mevrouw Van der Laanquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog altijd Teletekst.
De meningen daarover verschillen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Grijs is bovendien deftig.
Iets zegt me dat deze vraag al eerder aan de orde is geweest.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:09 schreef Tafkahs het volgende:
Zitten we hier nou voor Johan's vermaak of wat?
Dan doe je blijkbaar toch iets goedquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Iets zegt me dat deze vraag al eerder aan de orde is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |