Mensen die hun huisdier een kerstmuts opzetten, moeten dood. Wat jij, Harry?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:39 schreef Tafkahs het volgende:
Hoi
die verdienen op z'n minst hondenvoer uit het bakje. Menselijke eigenschappen aan een dier toevoegen slaat sowieso nergens op.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mensen die hun huisdier een kerstmuts opzetten, moeten dood. Wat jij, Harry?
Nog niet. Ik lok hem even met een bijzondere foto.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:52 schreef Tafkahs het volgende:
Is Freako al gelokaliseerd?
Gelukkig is er nog altijd Teletekst.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:01 schreef zakjapannertje het volgende:
dit wordt een lange nacht
De dagen korten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vanwaar al die grijzigheid?
daar zeg je me wat, mevrouw Van der Laanquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog altijd Teletekst.
De meningen daarover verschillen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Grijs is bovendien deftig.
Iets zegt me dat deze vraag al eerder aan de orde is geweest.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:09 schreef Tafkahs het volgende:
Zitten we hier nou voor Johan's vermaak of wat?
Dan doe je blijkbaar toch iets goedquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Iets zegt me dat deze vraag al eerder aan de orde is geweest.
Ik heb geen interview gezien, maar bedoelde hij dat Europeanen geen feestjes moeten bouwen nu Amerika de oorlog verloren heeft, omdat wij, Europeanen, ook en meer dan de Amerikanen last gaan krijgen van de gevolgen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat interview met Thomas Friedman was wel aardig. Met name die passage over Europeanen die zich verkneukelen over de aanhoudende tegenspoed in Irak.
stappen, traag gamen en branden, dat is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:13 schreef sigme het volgende:
Nee, dat klinkt niks leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |