Mensen die hun huisdier een kerstmuts opzetten, moeten dood. Wat jij, Harry?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:39 schreef Tafkahs het volgende:
Hoi
die verdienen op z'n minst hondenvoer uit het bakje. Menselijke eigenschappen aan een dier toevoegen slaat sowieso nergens op.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mensen die hun huisdier een kerstmuts opzetten, moeten dood. Wat jij, Harry?
Nog niet. Ik lok hem even met een bijzondere foto.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:52 schreef Tafkahs het volgende:
Is Freako al gelokaliseerd?
Gelukkig is er nog altijd Teletekst.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:01 schreef zakjapannertje het volgende:
dit wordt een lange nacht
De dagen korten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vanwaar al die grijzigheid?
daar zeg je me wat, mevrouw Van der Laanquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog altijd Teletekst.
De meningen daarover verschillen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Grijs is bovendien deftig.
Iets zegt me dat deze vraag al eerder aan de orde is geweest.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:09 schreef Tafkahs het volgende:
Zitten we hier nou voor Johan's vermaak of wat?
Dan doe je blijkbaar toch iets goedquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Iets zegt me dat deze vraag al eerder aan de orde is geweest.
Ik heb geen interview gezien, maar bedoelde hij dat Europeanen geen feestjes moeten bouwen nu Amerika de oorlog verloren heeft, omdat wij, Europeanen, ook en meer dan de Amerikanen last gaan krijgen van de gevolgen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat interview met Thomas Friedman was wel aardig. Met name die passage over Europeanen die zich verkneukelen over de aanhoudende tegenspoed in Irak.
stappen, traag gamen en branden, dat is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:13 schreef sigme het volgende:
Nee, dat klinkt niks leuk.
Ik heb soms de grootste onzin weg kunnen tiepen op Fok toen ik echt zwaar lazerus was.quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:41 schreef sigme het volgende:
Ik zou niet kunnen typen na stappen en tripeltjes toe
Heb je wel zín om te gaan slapen?
quote:Big Log - Robert Plant
My love is in league with the freeway
Its passion will ride, as the cities fly by
And the tail-lights dissolve, in the coming of night
And the questions in thousands take flight
My love is a-miles in the waiting
The eyes that just stare, and the glance at the clock
And the secret that burns, and the pain that grows dark
And it's you once again
Leading me on - leading me down the road
Driving beyond - driving me down the road
My love is exceedingly vivid
Red-eyed and fevered with the hum of the miles
Distance and longing, my thoughts do provide
Should I rest for a while at the side
Your love is cradled in knowing
Eyes in the mirror, still expecting they'll come
Sensing too well when the journey is done
There is no turning back - no
There is no turning back - on the run
Oh the freeway, and the coming of night-time
quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:53 schreef Drugshond het volgende:
Weltrusten sigme, ik ga virtueel autorijden over een herfstachtig landschap.
[..]
![]()
http://www.trouw.nl/hetni(...)n+niet+per+se+goed++quote:Bomen planten niet per se goed
door Tomas van Dijk
Lezersreacties op dit artikel (4) lezersreacties op dit artikel geef uw reactie geef uw reactie
Bossen aanplanten om klimaatverandering tegen te gaan, werkt lang niet zo goed als tot nu toe werd aangenomen. Bomen absorberen ook zonlicht en dus warmte.
Dit concludeert biofysicus Michiel Schaeffer uit zijn onderzoek waarop hij vandaag aan de Universiteit Utrecht promoveert. Bomen nemen CO2 op uit de atmosfeer. Met de aanplant van bossen kunnen landen daarom hun emissie van CO2, het belangrijkste broeikasgas, deels compenseren. Dit staat in het Kyotoprotocol. Naast ecologische doelstellingen is dit een van de redenen waarom in Europa jaarlijks ongeveer een half miljoen hectare braakliggend landbouwgebied wordt ’omgezet’ in bos.
Maar volgens Schaeffer is de warmte-absorberende werking van bomen tot nu toe ver onderschat. In gebieden waar vaak sneeuw ligt, is deze het grootst. Schaeffer: „Een vlak stuk besneeuwd landbouwgebied weerkaatst tussen de 50 en 90 procent van het zonlicht. Als er reliëf is door bomen, ligt dit percentage een stuk lager, zo rond de 20 procent. Een groot deel van de zonne-energie wordt dan dus door de bomen opgenomen en vervolgens aan de omgeving afgestaan. Ook in vlakke gebieden waar ’swinters niet altijd sneeuw ligt, zoals Nederland, is het verschil opmerkelijk groot.”
Het omslagpunt ligt volgens Schaeffer ongeveer ter hoogte van het mediterrane gebied, Zuid-China en het zuiden van de Verenigde Staten. Zuidelijk daarvan kan het wel degelijk gunstig zijn om bomen te planten, maar ook dat is niet zeker. Schaeffer: „In warmere gebieden zijn andere, nog niet helemaal opgehelderde factoren van grote invloed op de temperatuur. Zoals een andere waterkringloop.”
De ontdekking is opmerkelijk, omdat er aan het Kyotoprotocol jaren van onderhandelingen vooraf zijn gegaan. Enkele landen, zoals Canada en Rusland, drongen sterk aan op de mogelijkheid om door het planten van bomen te voldoen aan de emissiebeperkingen. Ook de VS, die het protocol niet hebben ondertekend, waren hier voorstander van.
Gelukkig is iedereen tegenwoordig ecoloogquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:00 schreef zakjapannertje het volgende:
slecht nieuws voor boomknuffelaars
[..]
http://www.trouw.nl/hetni(...)n+niet+per+se+goed++
WTF. Staatspropagandaquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:02 schreef pberends het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0433116/
Zou het een drama worden?
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4688344quote:Huis VS keurt strenge immigratiewet goed
Het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden heeft een wet aangenomen om een meer dan 1000 kilometer lange muur te bouwen langs de grens met Mexico. Ook stemde het Huis in met andere strenge regels om illegale immigratie tegen te gaan. Illegale vreemdelingen en mensen die hen in dienst nemen worden volgens het wetsvoorstel als criminelen beschouwd.
Als ook de Senaat akkoord gaat met de plannen, kunnen ze in werking treden. De bedoeling is dat er dan, tegelijk met de strikte wetgeving, ook een programma komt om gericht gastarbeiders aan te trekken.
President George Bush is tevreden dat het plan door het Huis van Afgevaardigden is aangenomen. De regering van Mexico heeft afkeurend gereageerd. Volgens president Vicente Fox is de bouw van een muur 'schandelijk'.
Ik weet niet precies hoe veelzeggend dit is, maar het is een mooi detail.quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:29 schreef sigme het volgende:
Ik ben zo weinig vrijgezel geweest in mijn leven dat ik me er eigenlijk niet in kan verplaatsen![]()
Welke, Bas?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:38 schreef George-Butters het volgende:
Hoe is het met jouw verliefdheid Coen?
vreselijk... ik negeer het voorlopig nog maar. Wanneer moet die onzin eigenlijk binnen zijn?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:32 schreef RichardQuest het volgende:
Wat een papiermassa, die zorgverzekeringen. Wat mij betreft alleen de tandarts en voor de rest ben ik over een jaar wel solidair
. Wat een onzin staat er bij.
1 Maart volgens mij.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
vreselijk... ik negeer het voorlopig nog maar. Wanneer moet die onzin eigenlijk binnen zijn?
Er zijn verzekeraars waarbij je kan kiezen je niet te verzekeren voor een aantal van die dingen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
1 Maart volgens mij.
Weet je, ik wíl helemaal niet betalen voor incontinentiebehandelingen, kraamzorg (dat moeten ze pas innen als er een kind komt, wat mij betreft) en allerlei kinderzooi. Voor de dingen waar ik gebruik van maak (contactlenzen en tandarts) mag ik flink lappen dat het niet eens meer rendeert. Ik betaal zorgkosten voor welvarende tweeverdieners met kinderen.
(ik zou niet zo zeuren als het minder duur was)
Ja, precies. Je wordt voor het blok gezet of je kraamzorg wel of niet zal schrappen - ze stoppen het er maar vast bij.. 't slaat nergens op.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
1 Maart volgens mij.
Weet je, ik wíl helemaal niet betalen voor incontinentiebehandelingen, kraamzorg (dat moeten ze pas innen als er een kind komt, wat mij betreft) en allerlei kinderzooi. Voor de dingen waar ik gebruik van maak (contactlenzen en tandarts) mag ik flink lappen dat het niet eens meer rendeert. Ik betaal zorgkosten voor welvarende tweeverdieners met kinderen.
(ik zou niet zo zeuren als het minder duur was)
Jippie, 20 cent per maand eraf.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Er zijn verzekeraars waarbij je kan kiezen je niet te verzekeren voor een aantal van die dingen.
Maar er is toch een basispakket, waarin een aantal zaken *moet* zitten? Ik heb de indruk dat de incontinentie en kraamzorg in het basispakket zit en ik nergens ook wel niet kan willen hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Er zijn verzekeraars waarbij je kan kiezen je niet te verzekeren voor een aantal van die dingen.
Kraamzorg zit er in. Incontinentie lijkt me ook wel, maar weet ik niet zeker. Wat ik bedoelde was dat niet alle kinder-/familiedingen standaard erin zitten. Ik ben wel tevreden dat anti-conceptie er niet in zit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:58 schreef sigme het volgende:
Maar er is toch een basispakket, waarin een aantal zaken *moet* zitten? Ik heb de indruk dat de incontinentie en kraamzorg in het basispakket zit en ik nergens ook wel niet kan willen hebben.
En gdvrdmm anti-conceptie zit bij mijn verzekeraar in pakket C: dus om dat vergoed te krijgen moet ik basispakket + pakket B + pakket C nemen.
Terwijl eigenlijk het enige dat *ik* wil verzekeren eventuele ziekenhuisopname is + medicijnen. En gebitsrampen: dus als ik tegen een slagboom aanbrommer.
Gewone gaatjes & gewoon huisarts bezoek betaal ik wel zelf, die ene keer per 2 á 3 jaar. Als het aan mij lag, dus. Maar ik mag weer niet zelf weten wat ik wil verzekeren.
Inderdaad, en dat is dus bijna alles. Er komt maar een paar euro bij als je bij wil verzekeren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar er is toch een basispakket, waarin een aantal zaken *moet* zitten?
Wat niet dan? En waar? Het is in ieder geval zo dat kinderen ALTIJD gratis meeverzekerd zijn, alleen de aanvullende zooi kun je soms voor je kinderen kiezen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kraamzorg zit er in. Incontinentie lijkt me ook wel, maar weet ik niet zeker. Wat ik bedoelde was dat niet alle kinder-/familiedingen standaard erin zitten.
Goede vraag. Iemand had het er gister op mijn werk over, maar helaas ben ik vergeten wie wat hoe en waar enzo. Dit was ik vergeten toe te voegen aan mijn vorige post. Vandaar dat het een weinigzeggende post was.quote:
Mja, als ik op independer vergelijk kan ik hier geen keuze uit maken, alleen voor evt. tandartskosten voor kinderen <18 jaar. Voor de rest parasiteren de kindjes op de kindervrije mensen, waaronder studenten dus.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Goede vraag. Iemand had het er gister op mijn werk over, maar helaas ben ik vergeten wie wat hoe en waar enzo. Dit was ik vergeten toe te voegen aan mijn vorige post. Vandaar dat het een weinigzeggende post was.
Dat vraagt om een fotoquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:59 schreef sigme het volgende:
Ik heb wél een nieuw rokje & een nieuw T-shirt-ding gekocht![]()
Tsjah, spruitjeslucht met het CDA he. Het is ook nog eens zo dat dit nooit meer zal veranderen. Wie zal immers willen verkopen dat ouders ineens weer hun kinderen moeten verzekeren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:14 schreef RichardQuest het volgende:
Mja, als ik op independer vergelijk kan ik hier geen keuze uit maken, alleen voor evt. tandartskosten voor kinderen <18 jaar. Voor de rest parasiteren de kindjes op de kindervrije mensen, waaronder studenten dus.
Studenten krijgen een lichte compensatie (maar niet break-even), maar volgens mij alleen via de stufi. Een student die een half jaartje te lang over z'n studie doet wordt dus flink in z'n kont genaaid met de piemol van Hoogervorst.
Maar dan wel op een tijdstip dat ik erbij ben. Ik ga nu maar s mijn ouders bezoeken. Kijken of ze nog leven en niet verstoft zijn.quote:
Zo voel ik me:quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Tsjah, spruitjeslucht met het CDA he. Het is ook nog eens zo dat dit nooit meer zal veranderen. Wie zal immers willen verkopen dat ouders ineens weer hun kinderen moeten verzekeren.
quote:Uitzending : zondag 18 december, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.20 op Nederland 1
// Buitenhof
> Dure olie
In Buitenhof een gesprek met Shell- topman, Jeroen van der Veer, over onze afhankelijkheid van olie en gas. En slaagt hij erin het imago van Shell te verbeteren na de crisis over de reserves.
> Missie Afghanistan
Is het verantwoord om Nederlandse militairen naar het zuiden van Afghanistan te sturen? Maandag neemt het kabinet een definitieve beslissing over deze mogelijke missie.
Een debat hierover met voor- en tegenstanders. Deelnemers: Hans van Baalen, Tweede-Kamerlid VVD, Lousewies van der Laan, Tweede Kamerlid D66, Nank Ashala, adviseur van het ministerie van Onderwijs in Afghanistan en Khader Shafikh, werkzaam voor een adviesbureau voor multiculturele vraagstukken.
p.s. de genoemde onderwerpen zijn onder voorbehoud, en kunnen door ontwikkelingen in de actualiteit nog veranderen.
Presentatie:
Peter van Ingen
Columnist:
Herman Philipse
Mijn oma had zo'n foto boven de tv hangen, een gezin van 20 mensen of zoquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Daar is een remedie tegen. Start een gezin. Plant u voort en ga heen!
[afbeelding]
Het CDA heeft een verwrongen beeld van gemeenschapszin. De perversiteit!quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mijn oma had zo'n foto boven de tv hangen, een gezin van 20 mensen of zo. Katholiek hè....het geluk spatte van de foto af.
Wat zou de wereld er beter uitzien als het CDA weg was.
Denk je dat het CDA wegkwijnt naar mate de huidige oudjes vervangen worden door de babyboomers? Waar ik bang voor ben is dat de jeugd steeds conservatiever wordt (merk je ook op fok), twintigers die massaal op het CDA stemmenquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het CDA heeft een verwrongen beeld van gemeenschapszin. De perversiteit!
Ik denk dat wat je eerder zult merken is dat er een verschuiving naar rechts plaatsvindt in de partijen. Dat zie je nu al in andere partijen zoals PvdA en GL. Dat de jeugd wat conservatiever wordt vind ik geen probleem, zolang ze niet al te veel ingrijpen in levenskeuzes. Sommige mores vind ik wel goed. De uitbarsting van criminaliteit sinds de jaren 60 moet maar eens teruggedraaid worden. Ik denk dat het daar meer mee te maken heeft dan het stimuleren van voortplanting. Wat jij?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Denk je dat het CDA wegkwijnt naar mate de huidige oudjes vervangen worden door de babyboomers? Waar ik bang voor ben is dat de jeugd steeds conservatiever wordt, twintigers die massaal op het CDA stemmen.
Zeg uitvretende student, jij parasiteert op mijquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, als ik op independer vergelijk kan ik hier geen keuze uit maken, alleen voor evt. tandartskosten voor kinderen <18 jaar. Voor de rest parasiteren de kindjes op de kindervrije mensen, waaronder studenten dus.
Studenten krijgen een lichte compensatie (maar niet break-even), maar volgens mij alleen via de stufi. Een student die een half jaartje te lang over z'n studie doet en geen Stufi meer krijgt wordt dus flink in z'n kont genaaid met de harige piemol van Hoogervorst. En lenen om de zorgverzekering te betalen lijkt me nou ook niet echt de bedoeling.
Maar dat komt wel terug als ik de rest van m'n leven voor de belastingdienst mag gaan werken. Geleverde zorg levert financieel niks op.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg uitvretende student, jij parasiteert op mij. En dat volk met die kinders óók. En de AOW'ers. En de WAO'ers. En de bijstandsgerechtigden. En nog véél meer.
*Als* ja, misschien ga je dat wel helemaal niet. Of te weinig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar dat komt wel terug als ik de rest van m'n leven voor de belastingdienst mag gaan werken.
En als het nou een beschadigde veelbelovende student is dan? Die heeft nog een rekening open staan. Moet wel aan z'n leven in dienst van de fiscus kunnen beginnen..quote:Geleverde zorg levert financieel niks op.
Ik merk ook een dogmatischere vorm van conservatisme in de 'jeugd van tegenwoordig'. De enquetes (vraag me niet om een bron) die ik laatst zag over wat ze van legalisering van drugs, blootkonterij op TMF etc. vonden hadden denk ik andere uitslagen als pakweg 10 jaar geleden. Een causal verband tussen uitbarsting van criminaliteit en conservatisme zie ik overigens niet, alsof conservatisme de uitkomst biedt tegen criminaliteit?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik denk dat wat je eerder zult merken is dat er een verschuiving naar rechts plaatsvindt in de partijen. Dat zie je nu al in andere partijen zoals PvdA en GL. Dat de jeugd wat conservatiever wordt vind ik geen probleem, zolang ze niet al te veel ingrijpen in levenskeuzes. Sommige mores vind ik wel goed. De uitbarsting van criminaliteit sinds de jaren 60 moet maar eens teruggedraaid worden. Ik denk dat het daar meer mee te maken heeft dan het stimuleren van voortplanting. Wat jij?
Je zult denk ik niet ontkennen dat een studie gemiddeld gezien meer oplevert dan de kosten waren. Niet iedereen is jouw liefste.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:56 schreef sigme het volgende:
[..]
*Als* ja, misschien ga je dat wel helemaal niet. Of te weinig.
Nu volg ik je even niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:56 schreef sigme het volgende:
En als het nou een beschadigde veelbelovende student is dan? Die heeft nog een rekening open staan. Moet wel aan z'n leven in dienst van de fiscus kunnen beginnen..
Zouden ze hier het anarchist cookingbook bedoelen ?!quote:Van Aartsen haalt uit naar Bos
ROTTERDAM (ANP) - VVD-aanvoerder Van Aartsen heeft zaterdag op de algemene vergadering van de VVD in Rotterdam hard uitgehaald naar PvdA-leider Bos. Van Aartsen verweet Bos dat die te weinig aangeeft wat hij vindt en wat hij wil.
,,Wat wil hij? Minister-president worden. Maar dan moet je wel een mening hebben. Het is ja of nee. Hard of zacht. Met links of met rechts‘‘, zei Van Aartsen. Hij kondigde aan dat de VVD in een volgend kabinet niet met de PvdA wil regeren, tenzij - eventueel - als de VVD groter is dan de PvdA.
Van Aartsen reageerde ook op het boek dat Bos vrijdag presenteerde: ,,Vriendelijke man, vriendelijk boek, goed geschreven. Een staalkaart van vage thema‘s, brede issues en zoetgevooisde bewoordingen - om geen kiezer voor het hoofd te stoten.‘‘
Volgens Van Aartsen is de VVD een partij waar wegens de ,,echte persoonlijkheden achter het fornuis‘‘ wel eens wat overkookt. Bij het CDA daarentegen is het ,,een bedrijfskantine waar ze op alle potten de deskel houden, tot de groenten overgaar zijn en de vitaminen verdampt‘‘.
Bij de PvdA is het volgens Van Aartsen echter ,,chef Wouter die zijn eenpansgerechtjes staat klaar te maken. Wat eten we vandaag, Wouter? Of weet je het weer niet? Ik weet het wel. Het PvdA-dagmenu, van maandag tot vrijdag: vlees noch vis. Met een rood sausje natuurlijk.‘‘
Typisch vrouwelijk; in het besef dat alle verweer nutteloos is, over de eigen vormen gaan praten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:47 schreef sigme het volgende:
Zullen we het weer hebben over mijn achterwerk?
De hang naar een wat zedelijker bestaan lijkt me makkelijk te koppelen aan een vermindering van criminaliteit. Of dat politiek te realiseren is lijkt me sterk; het zal veelal eerder uit de maatschappij moeten komen. Het is denk ik dus eerder een maatschappelijk conservatisme waarbij mensen zelf de keuzes maken en daarvoor verantwoordelijk zijn ipv het pamperen en goedpraten middels zielige als-kind-slecht-opgevoed-verhaaltjes.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik merk ook een dogmatischere vorm van conservatisme in de 'jeugd van tegenwoordig'. De enquetes (vraag me niet om een bron) die ik laatst zag over wat ze van legalisering van drugs, blootkonterij op TMF etc. vonden hadden denk ik andere uitslagen als pakweg 10 jaar geleden. Een causal verband tussen uitbarsting van criminaliteit en conservatisme zie ik overigens niet, alsof conservatisme de uitkomst biedt tegen criminaliteit?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Over zedelijk bestaan gesproken;
http://www.deviantclip.com/?Show=Media&Id=382
Risico van het vak.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
lolquote:
Weet ie na 1000 keer filmen ook eens wat die wijven moeten meemakenquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Dit bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:23 schreef MrX1982 het volgende:
Criminaliteit oplossen moet je doen bij de basis. De rest is symptoombestrijding.
In combinatie met een goed politieapparaat dat wil zeggen, de politie moet terug naar haar kerntaak. Criminelen opsporen en de maatschappij beschermen. Helaas is de taak van de politie verschoven naar het pesten van eerlijke burgers en zijn ze op een bonnen uitschrijf target gezet.
Met de KLPD als meest verwerpelijke onderdeel van de politie waardoor mijn respect voor de politie tot een nulpunt is gedaald. Het zogenaamde 'de politie is je beste vriend' komt regelrecht uit een sprookjesboek.
De conservativiezetering van Nederland.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
MrX1982 is exponent van mijn verhaaltje hierboven?
Het niet hebben van respect voor de politie moet je overigens niet opvatten als de politie uitschelden of dat soort proletarische bezigheden. Misschien is de omschrijving 'geen aanzien hebben' een betere.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:27 schreef RichardQuest het volgende:
Dit bedoel ik dus.
Mijn vormen zijn *niet* nutteloosquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Typisch vrouwelijk; in het besef dat alle verweer nutteloos is, over de eigen vormen gaan praten.
Zeg nou zelf, dat is toch geen taal voor een damequote:Een student die een half jaartje te lang over z'n studie doet en geen Stufi meer krijgt wordt dus flink in z'n kont genaaid met de harige piemol van Hoogervorst.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je zult denk ik niet ontkennen dat een studie gemiddeld gezien meer oplevert dan de kosten waren. Niet iedereen is jouw liefste..
Geleverde zorg levert finacieel meer op dan zorg die niet geleverd wordt.quote:[..]
Nu volg ik je even niet.
Doel je alleen op politie of doel je in zijn algemeenheid op ook andere meer traditioneel gerespecteerde beroepen zoals onderwijzer?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het niet hebben van respect voor de politie moet je overigens niet opvatten als de politie uitschelden of dat soort proletarische bezigheden. Misschien is de omschrijving 'geen aanzien hebben' een betere.
Ik verwacht na mijn opleiding direct werk op niveau te vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:40 schreef sigme het volgende:
[..]Mijn liefste is een stuk minder kostenspelig (vrij naar sjun) dan de meeste studenten uit zijn tijd, in mijn kring. De meeste vonden na afstuderen geen werk en na 5 jaar werkloosheid, toen de arbeidsmarkt langzaam aantrok, waren ze wel wat uit de markt geprijsd. Ze zijn nu IDE'er, of nog in de bijstand, of kleine zelfstandige of anderzins levend op bijstandniveau.
Geloof mij, mijn liefste doet het in de statistieken niet zo slecht.
Niet als de zorg helemaal niet geleverd hoefde te worden, dus als het kind niet zou bestaan. De kosten zouden op het matje van de ouders (al dan niet collectief) terecht moeten komen.quote:Geleverde zorg levert finacieel meer op dan zorg die niet geleverd wordt.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/12/art00002006081B.htmlquote:OM: puntenrijbewijs werkt goed
HILVERSUM Het puntenrijbewijs werkt goed, constateert verkeersofficier Spee. Van de 640.000 mensen die de afgelopen 3,5 jaar hun rijbewijs haalden, hebben er ruim 4500 een strafpunt gekregen. En 168 uit die groep zijn met een tweede punt gestraft, aldus Spee.
Twintig notoire wegpiraten verzamelden drie strafpunten waardoor ze hun bewijs moesten inleveren of dreigen kwijt te raken. Er werden minder strafpunten in de grote steden gegeven dan op het platteland. Hoe dat komt, is onduidelijk.
Jongeren die net hun rijbewijs hebben, krijgen strafpunten als ze zich in het verkeer asociaal gedragen.
In dit geval doelde ik specifiek op de politie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Doel je alleen op politie of doel je in zijn algemeenheid op ook andere meer traditioneel gerespecteerde beroepen zoals onderwijzer?
Nog belangrijker: hebben allochtonen meer punten dan autochtonen?quote:Er werden minder strafpunten in de grote steden gegeven dan op het platteland. Hoe dat komt, is onduidelijk.
quote:Agent spelt nazi als natie: verdachte gaat vrijuit
Een opvallend bericht in het Friesch Dagblad: De Leeuwarder politie-rechter Anjewierden heeft gisteren een 24-jarige inwoner van Joure vrijgesproken wegens een opmerkelijk feit. Op 23 september maakte hij twee politiefunctionarissen uit voor ,,nazi’s’’. Kennelijk wisten de betrokken ambtenaren niet hoe je dit schrijft; in het proces verbaal staat ,,naties’’. Dat achtte de rechter niet strafbaar.
Een nazi kan beslist niet worden vergeleken met een natie vanwege de uiteenlopende betekenissen van deze woorden. Een ,,heel markant’’ vonnis, vindt jurist T. van der Goot van advocatenkantoor Anker & Anker in Leeuwarden. Dit is volgens hem een typisch geval van wat in jargon ‘kennelijke verschrijving’ heet – een spelfout. ,,In zo’n geval zeggen negenennegentig van de honderd rechters: geen enkel probleem.’’ Dat de rechter in dit geval toch vrijspraak oplegt, noemt Van der Goot ,,heel dapper’’. Universitair docent N. Kwakman van de Rijksuniversiteit Groningen vermoedt ,,een beetje een lollige bui’’ bij een rechter die ,,misschien de laatste tijd wat vaak onzorgvuldige processen-verbaal op zijn bureau heeft gehad en nu dacht dat hij die opsporingsambtenaren eens een keer op hun nummer zou zetten’’.
Hebben mannen meer punten dan vrouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:56 schreef RichardQuest het volgende:
Nog belangrijker: hebben allochtonen meer punten dan autochtonen?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/010230.htmlquote:Wouter de PvdAkabouter is er helemaal klaar voor. Meneer heeft nu zelfs een boekie geschreven waarin hij in 159 pagina’s uiteen zet hoe de toekomst van Nederland er met zijn persoontje aan het roer uit gaat zien. In het boek vertelt Woutert dat het echte politieke dier in hem boven kwam toen hij vroegah een Turkse bakker in Amsterdam hielp met het invullen van zijn belastingformulier. Geen idee wat dat met politiek te maken heeft, maar het klinkt zo lekker multicultureel.
Hij keert zich tegen zichzelf? Ik wist niet dat hij schizofreen is.quote:Wouter keert zich dan ook tegen de populisten in Den Haag.
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik verwacht na mijn opleiding direct werk op niveau te vinden.
Ach weet je, dat eigenlijk net zo lang als het breed is. Haal dit soort kostenposten weg bij de kinderlozen en de kinderfokkers gaan weer kostwinnerschap en dergelijke vragen. En krijgen. Dan krijg je bij ieder kind opslag. En de kinderlozen dus niet. Zo is er altijd wat.quote:[..]
Niet als de zorg helemaal niet geleverd hoefde te worden, dus als het kind niet zou bestaan. De kosten zouden op het matje van de ouders (al dan niet collectief) terecht moeten komen.
Wouter is de nieuwe messias. Je bent een nostalgische illusiepoliticus.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Niet dat ik nu een groot bewonderaar ben van de verslaggeving van GeenStijl, maar ik vind het niet aan een politicus om te bepalen of een godsdienst al dan niet blijft.
Bedrijfskundige informatica (hbo)quote:
Tenzij ze dat niet krijgen, ik ben tegen gesubsidieerd fokken, sterker nog: per kind extra betalen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:21 schreef sigme het volgende:
Ach weet je, dat eigenlijk net zo lang als het breed is. Haal dit soort kostenposten weg bij de kinderlozen en de kinderfokkers gaan weer kostwinnerschap en dergelijke vragen. En krijgen. Dan krijg je bij ieder kind opslag. En de kinderlozen dus niet. Zo is er altijd wat.
Dat kan hè. Hoe lang moet je nog?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:36 schreef MrX1982 het volgende:
Dan studeer je hetzelfde als ik RQ.
1,5 jaar ofzo als alles meezit. Ik zit nu in het derde jaar en jij?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:38 schreef RichardQuest het volgende:
Dat kan hè. Hoe lang moet je nog?
Eigenlijk nog een half jaar, maar het ziet er naar uit dat er nog een half jaar bij komtquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
1,5 jaar ofzo als alles meezit. Ik zit nu in het derde jaar en jij?
Ik denk dat er bij mij ook nog wel een halfjaar bijkomt maar dat is niet erg. Rechts lullen links profiterenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:39 schreef RichardQuest het volgende:
Eigenlijk nog een half jaar, maar het ziet er naar uit dat er nog een half jaar bij komt.
In het begin vond ik het allemaal onzin, maar nu heb ik wel de indruk dat ik wat geleerd heb. Het is alleen jammer dat nergens diep op ingegaan wordt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij mij ook nog wel een halfjaar bijkomt maar dat is niet erg. Rechts lullen links profiteren.
Vind je het een leuke studie? Ik vind het een bagger studie.
Ik heb sowieso het idee dat je pas iets leert als je gaat werken. Een studie is meer in soort van bewijs dat je op een bepaald niveau kan instromen. Nu is de vraag of een bachelor titel van Inholland een goed bewijs is anders wijk ik gewoon uit naar het buitenlandquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:45 schreef RichardQuest het volgende:
In het begin vond ik het allemaal onzin, maar nu heb ik wel de indruk dat ik wat geleerd heb. Het is alleen jammer dat nergens diep op ingegaan wordt.
Het ligt er denk ik ook aan hoe de organisatie van de opleiding in elkaar zit, jij zit op InHolland, is het niet? Heb jullie trouwens iets van een open intranet of zo? Ik ben wel benieuwd naar de verschillen.
Oh, leuk, heb ik ook gedaan. Hoef je niet af te maken hoor, voor je instroomniveauquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bedrijfskundige informatica (hbo)
Je zult denk ik niet ontkennen dat een student gemiddeld gezien ook 1,6 kind fokt. Niet iedereen is zoals ik en mijn liefste.quote:[..]
Tenzij ze dat niet krijgen, ik ben tegen gesubsidieerd fokken, sterker nog: per kind extra betalen!
Ja, en dat zal wel vaker gaan gebeuren. Maar dat doet niets af aan het feit dat studie loont, zeker in de nabije toekomst.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, leuk, heb ik ook gedaan. Hoef je niet af te maken hoor, voor je instroomniveau![]()
Maar serieus, de situatie van jou, nu, is niet vergelijkbaar met die van mij, zeg 12 jaar geleden, of die van mijn liefste toen, in onze plaats. De werkloosheid van de jaren 80 is uit de colectieve herinnering verdampt, maar niet uit de mijne. De gevolgen zie ik nog om me heen.
Dan dokken ze maarquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:03 schreef sigme het volgende:
Je zult denk ik niet ontkennen dat een student gemiddeld gezien ook 1,6 kind fokt. Niet iedereen is zoals ik en mijn liefste.
Ja, wel, sorry, ik ben *iets* ouder dan jij. Ik bekostig niet jou, ik bekostig een stelsel. Soms loont dat, maar in sommige tijden kost het geld. Van het besef van die kostenpost pluk jij de wrange vruchten, toen dat nog niet zo duidelijk gemanifesteerd had hadden we studiefinanciering. Die studiefooi die jij geniet is een rechtstreeks uitvloeisel van mijn jaren '80quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, en dat zal wel vaker gaan gebeuren. Maar dat doet niets af aan het feit dat studie loont, zeker in de nabije toekomst.
Hé, het hele verzekering gedoe gaat nu over het spreiden van risico. Over leeftijden heen, over nog geen / niet meer kinderen heen. Slechts de uiteindelijk kinderlozen worden genaaid. Ik ga bij de genaaiden horen, maar jij waarschijnlijk niet...quote:[..]
Dan dokken ze maar. Ik bedoel, het hele no-claimgedoe in de zorg is er om de mensen te laten zien wat zorg eigenlijk kost, nou, dat kun je ook met kinderen doen.
Het rare is dat moeders elkaar altijd feliciteren, terwijl ze de jaren daarna letterlijk met de shit zitten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:18 schreef MrX1982 het volgende:
Het forum OUD is al een reden om geen kinderen te nemen.
De zoetsappigheid.
Wat zie jij als verschil tussen studiefinanciering en fooi?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, wel, sorry, ik ben *iets* ouder dan jij. Ik bekostig niet jou, ik bekostig een stelsel. Soms loont dat, maar in sommige tijden kost het geld. Van het besef van die kostenpost pluk jij de wrange vruchten, toen dat nog niet zo duidelijk gemanifesteerd had hadden we studiefinanciering. Die studiefooi die jij geniet is een rechtstreeks uitvloeisel van mijn jaren '80.
Dat weet ik, uiteindelijk kindervrijen (kinderlozen kunnen geen kinderen krijgen, kindervrijen willen geen kinderen krijgen) komen er bekaaid van af. Mocht ik over tien jaar kinderen krijgen, dan zou ik inderdaad niet mogen zeuren. Maar dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:20 schreef sigme het volgende:
Hé, het hele verzekering gedoe gaat nu over het spreiden van risico. Over leeftijden heen, over nog geen / niet meer kinderen heen. Slechts de uiteindelijk kinderlozen worden genaaid. Ik ga bij de genaaiden horen, maar jij waarschijnlijk niet...
Het ergste vind ik nog wel dat je tegenwoordig samen zwanger bent.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:25 schreef RichardQuest het volgende:
Het rare is dat moeders elkaar altijd feliciteren, terwijl ze de jaren daarna letterlijk met de shit zitten.
sjmoedjekoetjiekoedjie
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog wel dat je tegenwoordig samen zwanger bent.![]()
Wij zijn zwanger.
Precies.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:30 schreef RichardQuest het volgende:. En als het kind uitgepoept is vertrekt vader weer naar de zaak en ziet 'ie z'n kind tussen 5 en 6 uur 's avonds.
Televisieprogramma's met politici.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:37 schreef zakjapannertje het volgende:
wacht maar, als de evolutie de papamens ook bij jullie uitvindt
quote:[22:36] <pberends> ich habe eine steive piemel in meinen broekje
[22:36] <pberends> whahaha
[22:36] <pberends> ik lijk sidekick wel die iets aan kozzmic vraagt
Daar werden grappen gemaakt aan de lopende band.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:34 schreef Sidekick het volgende:
Aangezien ik bijna 150.000 regels aan IRC-logs van #POL heb verzameld de afgelopen 15 maanden, wordt het eens tijd om wat hoogtepunten te citeren.
[..]
M'n Mofrikaans is er niet op vooruit gegaan kan ik je zeggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:34 schreef Sidekick het volgende:
Aangezien ik bijna 150.000 regels aan IRC-logs van #POL heb verzameld de afgelopen 15 maanden, wordt het eens tijd om wat hoogtepunten te citeren.
[..]
Studiefinaciering was vroeger zo'n 1000 gulden per maand. Daar kon je je schoolgeld + boeken van bekostigen én je kamer + eten (en een biertje). Dat was financiering. Een fooi waarvan je net de boeken tweedehands kan kopen vind ik geen financiering.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat zie jij als verschil tussen studiefinanciering en fooi?
Wat is dat? CBS? van Dale? Ik kan u verzekeren dat ik enorm kinderloos ben, met opzet. En vrijquote:[..]
Dat weet ik, uiteindelijk kindervrijen (kinderlozen kunnen geen kinderen krijgen, kindervrijen willen geen kinderen krijgen)
Dat zeggen de meestenquote:Mocht ik over tien jaar kinderen krijgen, dan zou ik inderdaad niet mogen zeuren. Maar dat gaat niet gebeuren.
Me dunkt!quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Wanneer ging Ryan ook alweer trouwen?
Ook een citaat, trouwens!quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Want wat Kofi kan, kan ik ook.
Wat was Kan dan? (Ik bedoel, voor Wim Kan werd toch zeker geen reclame gemaakt?)quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:15 schreef sigme het volgende:
Wat Kan kan kan Kan alleen.
Ik vond het (wijsneus) altijd een stomme reclame, omdat het vooral betekent dat Kan een hoop *niet* kan.
Ja, zou best kunnen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:37 schreef zakjapannertje het volgende:
wacht maar, als de evolutie de papamens ook bij jullie uitvindt
Een beetje investeren in je eigen toekomst mag van mij wel. Maar dat ziektekosten meer zijn dan stufi is gewoon belachelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Studiefinaciering was vroeger zo'n 1000 gulden per maand. Daar kon je je schoolgeld + boeken van bekostigen én je kamer + eten (en een biertje). Dat was financiering. Een fooi waarvan je net de boeken tweedehands kan kopen vind ik geen financiering.
http://www.kindervrij.nl/quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:50 schreef sigme het volgende:
Wat is dat? CBS? van Dale? Ik kan u verzekeren dat ik enorm kinderloos ben, met opzet. En vrij!
Jouw kinderlozen zijn overigens evenzeer de bok, tenzij ze allerlei kostenspelige (en dan blijkbaar zelfs onsuccesvol) vruchtbaarheidsbehandelingen ondergaan.
Ik ken anders best veel mensen van mijn leeftijd die alles al lang uitgestippeld hebben, de een wil 2 kinderen, de ander wil in de Randstad wonen, de ander weet welke kleur hij de muren gaat vervenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:50 schreef sigme het volgende:
Dat zeggen de meesten. Jij piept nog wel eens anders
![]()
Dat klopt. Als iemand vraagt of ik zin heb in bier, betekent dit gewoonlijk dat ik het nog niet heb.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:48 schreef Monidique het volgende:
Maar jij hebt geen Civ.
Een Stadse juwelier.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat was Kan dan? (Ik bedoel, voor Wim Kan werd toch zeker geen reclame gemaakt?)
Ja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat klopt. Als iemand vraagt of ik zin heb in bier, betekent dit gewoonlijk dat ik het nog niet heb.
Ja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:44 schreef Monidique het volgende:
Iemand zin in Civ?
Nu ja, laat ik zeggen dat ik, als belastingbetaler, en zelf slechts één jaar studiefinanciering genotend hebbende, van mening ben dat deze omhoog moet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Een beetje investeren in je eigen toekomst mag van mij wel. Maar dat ziektekosten meer zijn dan stufi is gewoon belachelijk.
Daar ga ik niet eens kijken,quote:
Die komen daar ook wel van terugquote:[..]
Ik ken anders best veel mensen van mijn leeftijd die alles al lang uitgestippeld hebben, de een wil 2 kinderen, de ander wil in de Randstad wonen, de ander weet welke kleur hij de muren gaat verven. Nee dank je
.
Ik zie een openingquote:We cross the bridge when we get there (of zo).
Mja, die zijn gewoon meer voor emanicapatie van kindervrije mensen. Er wordt af en toe gedaan alsof vrouwen van in de dertig ziek zijn als ze geen kind hebben.quote:Ik vrees fanatici, en ontloop deze liever...
Iemand uit Gambia heeft me dat 's haarfijn uitgelegd. Het enige wat me is bijgebleven: "kolonialisme".quote:
Gambia is het gebied dat binnen schootsafstand van de rivier de Gambia ligt. Uitgemeten met een Britse kannoneerboot.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Iemand uit Gambia heeft me dat 's haarfijn uitgelegd. Het enige wat me is bijgebleven: "kolonialisme".
Inderdaad waar, maar zie mijn eerste reactie, de reactie van Bot was ook vrij duidelijk, alhoewel hij nu (al dan niet wederom voor de zoveelste keer bedrogen) tevreden is.quote:De Hoop Scheffer erkende dat het een "moeilijk gebied" is. "De missie is niet zonder gevaar, maar daarom stuur je militairen." De afgelopen weken is er volgens De Hoop Scheffer achter de schermen hard gewerkt om de omstandigheden voor de Nederlandse militairen "zo optimaal mogelijk" te maken.
Ja nue ja, ik heb er wel eens wat over gelezen, brrr. Ik hou niet van kinderen, ook zelden van ouders, maar het minst van mensen die te fanatiek in hun eigen waarheid geloven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, die zijn gewoon meer voor emanicapatie van kindervrije mensen. Er wordt af en toe gedaan alsof vrouwen van in de dertig ziek zijn als ze geen kind hebben.
Ga ik ook al niet kijken, hoewel mijn indruk van die club een stuk sympatieker isquote:
Gambia was gewoon een verlengpenis van de Britten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Iemand uit Gambia heeft me dat 's haarfijn uitgelegd. Het enige wat me is bijgebleven: "kolonialisme".
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:22 schreef Yildiz het volgende:
Ik kom even (zoals gewoonlijk) scheldend en vlammend binnenvallen.
Zolang jij maar aan je trekken komt. Maar hij loopt gevaar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:29 schreef sigme het volgende:
Jeugdig idealisme, volhouden zolang je kan.
jaja, het zal wel.quote:[..]
'I have authorized, make it more likely...'
[..]
'have helped attacked, and prevent possible terrorist attacks'
[..]
En dat de NAVO dat niet leuk vind zal me een reet roesten. Als USA zo Machiavellistisch bezig denkt te zijn omdat het heilige doel alle middelen rechtvaardigd, dan roeien ze inderdaad maar lekker hun eigen boot. Het merendeel van de mensen in NL vind nog steeds dat NL zich als een bijzettafel gedraagt in de wereld, terwijl we toch beter zouden moeten weten, we hebben tenslotte 'back in tha day' Manhattan opgestart.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:38 schreef Monidique het volgende:
Ik vind niet dat Nederland militairen moet sturen naar het gebied. Het is een oorlogszone en de Amerikanen zijn contraproduktief te werk gegaan in hun strijd tegen terrorisme, ze ruimen die rommel zelf maar op.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zolang jij maar aan je trekken komt. Maar hij loopt gevaar.
Darren worden geofferd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zolang jij maar aan je trekken komt. Maar hij loopt gevaar.
O. Ik was even langs bij vrienden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Yildiz het volgende:
Vandaag trouwens echt n leuke dag gehadLekker bezig geweest voor andere mensen, vrijwillig
Lief, dat ik een mannetjesbij ben, liever dat dan een lemming ofzo.quote:
T was meer cultuur / kunst gebiedquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef Johan_de_With het volgende:
. Aan een mantelzorger hebben wij wel genoeg.
Lemmingen zijn óók lief! Niet die Disney-lemmingen, die gefotosoept-avant-la-lettre van de klif storten, maar de echte.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Lief, dat ik een mannetjesbij ben, liever dat dan een lemming ofzo.
Liefquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Lemmingen zijn óók lief! Niet die Disney-lemmingen, die gefotosoept-avant-la-lettre van de klif storten, maar de echte.
Muizen uit de hemel, worden ze ergens genoemd, omdat ze echt op de gekste plekken plots aanwezig blijken als de sneeuw smelt en ze overal toevlucht zoeken.
Maar je mag mijn dar zijn, als ik je koninginnetje mag zijn.
Herstel. Wat hield het in?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
T was meer cultuur / kunst gebied
Drinken, sociale contacten maken/leggen om ze de volgende dag te vergeten, zeuren over mijn ellendig bestaan, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat doe jij nu zoal in de kroeg? Behalve dan je voorbereiden op een bek vol kroos?
Indrukwekkend.quote:
En je schamen voor meisjes die niet wilden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Drinken, sociale contacten maken/leggen om ze de volgende dag te vergeten, zeuren over mijn ellendig bestaan, dat soort dingen.
Ook, ja, ook. Maar ik ga eerst naar een andere, gesubsidiëerde kroeg waar wat metalbands spelen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En je schamen voor meisjes die niet wilden?
Rock on.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ook, ja, ook. Maar ik ga eerst naar een andere, gesubsidiëerde kroeg waar wat metalbands spelen.
Je zou de strip moeten lezen,het loopt niet goed af met de 'dar'. Het koninginnetje is wel mooi maar niet liefquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Indrukwekkend.![]()
Dit ook trouwens: New Zealand Haka
ooit, ooitquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Je zou de strip moeten lezen,het loopt niet goed af met de 'dar'. Het koninginnetje is wel mooi maar niet lief![]()
quote:Ik ben een Servais-fan
Mijn laptop crasht over filmpjes, wat zit er in deze voor noemenswaardigs?
Gecombineerd met Don Lawrence kennis, had ik je, in mijn tijd, bij je teugels gegrepen en mijn grot in gesleurd. Vroeger.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ook, ja, ook. Maar ik ga eerst naar een andere, gesubsidiëerde kroeg waar wat metalbands spelen.
Wij zijn allen n44bs, vergeleken met sigme.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Gecombineerd met Don Lawrence kennis, had ik je, in mijn tijd, bij je teugels gegrepen en mijn grot in gesleurd. Vroeger.
Drugshond niet, dat is geen n44b. W00t (ofzo).quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wij zijn allen n44bs, vergeleken met sigme.
In zulke ogenblikken mis ik Erwin pas echt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Drugshond niet, dat is geen n44b. W00t (ofzo).
Lion King - Circle of Life is wel apart, en tegelijkertijd tof.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Komt hij nooit meer terug?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In zulke ogenblikken mis ik Erwin pas echt.
Ik doe ff niet mee.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef sigme het volgende:
En als hij terugkomt is hij zo radicaal van energie... dat hij binnen 2 dagen weer een ban heeft.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:44 schreef Johan_de_With het volgende:
In zulke ogenblikken mis ik Erwin pas echt.
Daarom heb ik zelf ook een mp3 spelertje (iAudio) Hoef ik al dat gezemel in de trein niet meer aan te horenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:58 schreef Yildiz het volgende:
Gister mooi ook, op weg naar huis:
Hoor ik er eerst 1 klagen over haar iPod nano, dat dat ding toch al de produktie uitgaat omdat het een kutding is, en dat ie met 330 euro nog geeneens n oplader heeft. En dat als je even stopt met typen op je Apple, dat ie dan stopt met opladen, ergo, het kan wel. Maar je moet n lader kopen.
Daarna hoor ik er 1 klagen dat er allemaal rotzooi zit in zijn sensation white DVD
En even later hoor ik er 1 klagen dat een bedrijf waar hij werkte de noodleiding vanaf de aggregaat náást de hoofdleiding hadden gelegd, die dus doorgebrand was.
Gelukkig kregen ze er 1 van de brandweer, anders waren er voor tienduizenden euros aan vissen dood.
Johtjah... hoe heet dat?
goes around comes aroundquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:03 schreef RichardQuest het volgende:
Heb jij wel 's op een pedo gestemd?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:06 schreef RichardQuest het volgende:
Of je d'r even geen moslimtopic van wil maken
Vrijwilliger uithangen is best okquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Yildiz het volgende:
Vandaag trouwens echt n leuke dag gehadLekker bezig geweest voor andere mensen, vrijwillig
PeerGuardian ook al?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:12 schreef Godslasteraar het volgende:
Mm, Fuck, PeerGuardian is gecrasht geloof ik. Ik hoop dat dat het is
Ik zal je zeggen, ik kreeg het vandaag benauwt dat er aktie werd ondernomen tegen het eDonkey netwerk, en bijbehorende sites. Maar Goldesel is gelukkig ook weer goed te bereikenquote:
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4688486quote:Rellen bij WTO-top in Hong Kong
Op de voorlaatse dag van de WTO-top in Hong Kong is het tot gevechten gekomen tussen anti-globalisten en de oproerpolitie. Tientallen mensen raakten gewond onder wie enkele agenten. De politie vuurde traangas af toen de betogers probeerden bij het gebouw te komen waar de handelsministers vergaderen. De meeste demonstranten waren Zuid-Koreaanse boeren die vrezen voor een liberalisering van de rijstmarkt.
De 150 leden van de Wereldhandelsorganisatie vergaderen over het afbouwen van landbouwsubsidies. In een compromisvoorstel worden zowel 2010 als 2013 genoemd als jaren waarin er een einde moet komen aan de overheidssteun voor boeren in rijke landen. EU-handelscommissaris Peter Mandelson vindt 2010 onacceptabel, maar zegt dat er valt te praten over 2013 als einddatum. Over het stopzetten van de subsidie op katoen is wel overeenstemming bereikt: over een jaar zullen de rijke landen deze subsidie beëindigen.
http://www.standaard.be/A(...)elId=DMF17122005_009quote:100.000 doden tijdens oorlog Bosnië
BANJA LUKA - Het aantal doden tijdens de oorlog in Bosnië tussen 1992 en 1995 lag niet hoger dan 100.000. Dat is minstens de helft van het aantal dodelijke slachtoffers dat tot op vandaag steeds naar voren werd geschoven. Dat heeft een Bosnisch onafhankelijk onderzoekscentrum vrijdag gemeld.
,,Tijdens de oorlog in Bosnië kwamen 93.837 soldaten en burgers om het leven'', verklaarde Mirsad Tokaca, de voorzitter van het documentatie- en onderzoekscentrum van Sarajevo, op basis van de resultaten van een onderzoek dat de niet-gouvernementele organisatie zelf uitvoerde.
De drie gemeenschappen in Bosnië -Serviërs, Kroaten en moslims- raakten het nooit eens over het aantal slachtoffers. Het meest geciteerde cijfer is meer dan 200.000 doden, zowel in Bosnië zelf als door de internationale gemeenschap.
Ongeveer 68 procent van de slachtoffers waren moslims, in 26 procent van de gevallen ging het om Serviërs, vijf procent waren Kroaten en één procent van de doden maakte deel uit van andere bevolkingsgroepen, preciseerde Tokaca.
De studie is gebaseerd op meer dan 460 bronnen. Hij is nog niet volledig afgewerkt, maar de lijst kan nog maar kleine wijzigingen ondergaan, hooguit drie procent.
Bijslaap?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef sigme het volgende:
De bijslaap is bedreven op de keukenvloer, de slaap gaat nu in bed plaatsvinden.
Seks, Sickie, seks.quote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Sickie het volgende:
[..]
Bijslaap?![]()
Ik ben wat beneveld dus het kan zijn dat het aan mij ligt.
Kijk dat zijn termen die ik vat op dit tijdstip met bijbehorend promilage.quote:
Ik vind em eerder extreem dom en onsamenhangend extreem-links gelul uitbraken. Ik mag hopen dat hij eens flink de bak in mag voor dat kutgeintje van em op Den Haag CS. Waarom flikt die Westlander dat niet lekker in z'n pappa en mamma's boerengemeente?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zie je graag binnenvallen.
Jeugdig idealisme, volhouden zolang je kan.
Waar zijn de webcames als je ze nodig hebtquote:Op zondag 18 december 2005 03:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Seks, Sickie, seks.
Mark my words : Blu-Ray gaat het niet redden. Jammer Sony en Phillips you're gone.quote:HP voegt zich officieel bij HD-DVD-kamp
Door Martin Sturm - zaterdag 17 december 2005 - 13:44 - Bron: EETimes - Views: 7.634
Hewlett-Packard heeft besloten om zich officieel bij de voorstanders van het HD-DVD-formaat te voegen. Tot op heden was HP een van de bedrijven die zich had aangesloten bij het Blu-ray-kamp, maar lijkt nu het zekere voor het onzekere te verkiezen en allebei de formaten te steunen. De actie van HP benadrukt maar weer dat de strijd tussen de twee formaten die het huidige dvd-formaat willen opvolgen, nog niet gestreden is.
HP, Dell en Blu-ray presentatiescreenshotVolgens HP zijn de kosten voor het ondersteunen van het Blu-ray-formaat te hoog, omdat het formaat gebruik maakt van Java voor interactieve toepassingen. De kosten voor de licenties op de benodigde techniek voor Blu-ray komt volgens HP op 30 dollar per Blu-ray-drive voor in een computer. Deze licentiekosten voor Blu-ray worden gerekend voor de Globally-Executable MHP (GEM), BD Java en een Java-testkit van Sun. Het HD-DVD-formaat brengt minder kosten met zich mee omdat standaard ondersteuning zal worden geleverd door Microsofts Windows Vista, aldus HP. Er zullen echter ook voor het HD-DVD-formaat licentiekosten moeten worden betaald. Hoe hoog deze kosten zullen zijn is echter nog niet precies bekend, maar Microsoft zou HP hebben gezegd dat dit niet meer dan 10 procent hoger zal zijn dan de kosten voor de huidige dvd-spelers.
Eerder had HP het Blu-ray-consortium onder druk gezet door te dreigen met een overstap naar het HD-DVD-kamp. Toen voerde HP echter een andere reden aan voor een mogelijke overstap. Het bedrijf was namelijk, net als Microsoft, van mening dat Blu-ray een te restrictieve kopiëerbeveiliging zou bevatten. Het argument om nu op de HD-DVD-wagon te stappen is dat HP van mening is dat Java voor de interactie 'overkill' is op computers die al zijn voorzien van een volwaardig besturingssysteem. De strijd om de opvolger voor de huidige dvd heeft de computerindustrie inmiddels in twee kampen verdeeld. Blu-ray wordt nu gesteund door grote computerfabrikanten zoals Apple, Dell en HP. Het concurrerende HD-DVD heeft weer een grotere achterban bij leveranciers van computeronderdelen, zoals Microsoft, NEC, Toshiba en Intel.
Ik heb ze niet nodigquote:Op zondag 18 december 2005 11:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar zijn de webcames als je ze nodig hebt![]()
Daarin schuilt juist de kracht van de industrie. Als media flexibel is wordt het vanzelf een standaard.quote:Op zondag 18 december 2005 11:19 schreef George-Butters het volgende:
teveel beperkingen. Je ziet het, een groot deel van de industrie wil helemaal niet dat er een beperking is op het kopieren van software.
Dat laat op zich wachten en ik beloof niksquote:Op zondag 18 december 2005 11:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto gezien van je nieuwe rokje en topje.
quote:Op zondag 18 december 2005 11:33 schreef Tafkahs het volgende:
dit noemen ze het krieken van de dag...
Niet te zuipen die troepquote:
Yo all party people in tha house !!!quote:De politie van Venlo heeft in de nacht van zaterdag op zondag 4 inzittenden van een auto gearresteerd. Dat gebeurde nadat de auto met de 4 personen het plaatselijke politiebureau in was gereden.
De auto ramde rond 3.30 uur de voordeur van het politiebureau aan de Reinbeekstraat. De wagen kwam tot stilstand in de daarachtergelegen hal. Daar werden de vier direct gearresteerd.
quote:Op zondag 18 december 2005 11:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat laat op zich wachten en ik beloof niks![]()
komt door al die ophitsende sex reklames op de commerciele zenders natuurlijk, zo van: hey, geile boy, je hebt dringend een hete meid nodig bel nu het alarmnummer -- door dat kippetje in dat politiepakjequote:Op zondag 18 december 2005 11:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yo all party people in tha house !!!
In gristelijk limburg zou dat nog eens een valide argument kunnen zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 11:42 schreef Tafkahs het volgende:
komt door al die ophitsende sex reklames op de commerciele zenders natuurlijk, zo van: hey, geile boy, je hebt dringend een hete meid nodig bel nu het alarmnummer -- door dat kippetje in dat politiepakje
Nou, dan weten we ook gelijk dat het pad van God geasfalteerd isquote:Op zondag 18 december 2005 11:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In gristelijk limburg zou dat nog eens een valide argument kunnen zijn.
Sorry agent, in een opwelling heb ik het pad van god verlaten. Heb genade !
quote:Op zondag 18 december 2005 11:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]je bent een popje. Een lieverd!
Down to American imperialism!quote:Op zondag 18 december 2005 11:57 schreef George-Butters het volgende:
SAO staat met 1-0 voor tegen LIV
Als Monidique een vriendinnetje krijgtquote:Op zondag 18 december 2005 11:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Als de pooier in de wieg ligt
Als de varkens je willen aanvliegen
Als een nikker een geestesgesteldheid krijgt
Het lijkt wel surrealisme.
quote:Op zondag 18 december 2005 11:33 schreef Drugshond het volgende:
...........er ligt sneeuw buiten -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |