quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:06 schreef RichardQuest het volgende:
Of je d'r even geen moslimtopic van wil maken
Vrijwilliger uithangen is best okquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Yildiz het volgende:
Vandaag trouwens echt n leuke dag gehadLekker bezig geweest voor andere mensen, vrijwillig
PeerGuardian ook al?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:12 schreef Godslasteraar het volgende:
Mm, Fuck, PeerGuardian is gecrasht geloof ik. Ik hoop dat dat het is
Ik zal je zeggen, ik kreeg het vandaag benauwt dat er aktie werd ondernomen tegen het eDonkey netwerk, en bijbehorende sites. Maar Goldesel is gelukkig ook weer goed te bereikenquote:
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4688486quote:Rellen bij WTO-top in Hong Kong
Op de voorlaatse dag van de WTO-top in Hong Kong is het tot gevechten gekomen tussen anti-globalisten en de oproerpolitie. Tientallen mensen raakten gewond onder wie enkele agenten. De politie vuurde traangas af toen de betogers probeerden bij het gebouw te komen waar de handelsministers vergaderen. De meeste demonstranten waren Zuid-Koreaanse boeren die vrezen voor een liberalisering van de rijstmarkt.
De 150 leden van de Wereldhandelsorganisatie vergaderen over het afbouwen van landbouwsubsidies. In een compromisvoorstel worden zowel 2010 als 2013 genoemd als jaren waarin er een einde moet komen aan de overheidssteun voor boeren in rijke landen. EU-handelscommissaris Peter Mandelson vindt 2010 onacceptabel, maar zegt dat er valt te praten over 2013 als einddatum. Over het stopzetten van de subsidie op katoen is wel overeenstemming bereikt: over een jaar zullen de rijke landen deze subsidie beëindigen.
http://www.standaard.be/A(...)elId=DMF17122005_009quote:100.000 doden tijdens oorlog Bosnië
BANJA LUKA - Het aantal doden tijdens de oorlog in Bosnië tussen 1992 en 1995 lag niet hoger dan 100.000. Dat is minstens de helft van het aantal dodelijke slachtoffers dat tot op vandaag steeds naar voren werd geschoven. Dat heeft een Bosnisch onafhankelijk onderzoekscentrum vrijdag gemeld.
,,Tijdens de oorlog in Bosnië kwamen 93.837 soldaten en burgers om het leven'', verklaarde Mirsad Tokaca, de voorzitter van het documentatie- en onderzoekscentrum van Sarajevo, op basis van de resultaten van een onderzoek dat de niet-gouvernementele organisatie zelf uitvoerde.
De drie gemeenschappen in Bosnië -Serviërs, Kroaten en moslims- raakten het nooit eens over het aantal slachtoffers. Het meest geciteerde cijfer is meer dan 200.000 doden, zowel in Bosnië zelf als door de internationale gemeenschap.
Ongeveer 68 procent van de slachtoffers waren moslims, in 26 procent van de gevallen ging het om Serviërs, vijf procent waren Kroaten en één procent van de doden maakte deel uit van andere bevolkingsgroepen, preciseerde Tokaca.
De studie is gebaseerd op meer dan 460 bronnen. Hij is nog niet volledig afgewerkt, maar de lijst kan nog maar kleine wijzigingen ondergaan, hooguit drie procent.
Bijslaap?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef sigme het volgende:
De bijslaap is bedreven op de keukenvloer, de slaap gaat nu in bed plaatsvinden.
Seks, Sickie, seks.quote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Sickie het volgende:
[..]
Bijslaap?![]()
Ik ben wat beneveld dus het kan zijn dat het aan mij ligt.
Kijk dat zijn termen die ik vat op dit tijdstip met bijbehorend promilage.quote:
Ik vind em eerder extreem dom en onsamenhangend extreem-links gelul uitbraken. Ik mag hopen dat hij eens flink de bak in mag voor dat kutgeintje van em op Den Haag CS. Waarom flikt die Westlander dat niet lekker in z'n pappa en mamma's boerengemeente?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zie je graag binnenvallen.
Jeugdig idealisme, volhouden zolang je kan.
Waar zijn de webcames als je ze nodig hebtquote:Op zondag 18 december 2005 03:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Seks, Sickie, seks.
Mark my words : Blu-Ray gaat het niet redden. Jammer Sony en Phillips you're gone.quote:HP voegt zich officieel bij HD-DVD-kamp
Door Martin Sturm - zaterdag 17 december 2005 - 13:44 - Bron: EETimes - Views: 7.634
Hewlett-Packard heeft besloten om zich officieel bij de voorstanders van het HD-DVD-formaat te voegen. Tot op heden was HP een van de bedrijven die zich had aangesloten bij het Blu-ray-kamp, maar lijkt nu het zekere voor het onzekere te verkiezen en allebei de formaten te steunen. De actie van HP benadrukt maar weer dat de strijd tussen de twee formaten die het huidige dvd-formaat willen opvolgen, nog niet gestreden is.
HP, Dell en Blu-ray presentatiescreenshotVolgens HP zijn de kosten voor het ondersteunen van het Blu-ray-formaat te hoog, omdat het formaat gebruik maakt van Java voor interactieve toepassingen. De kosten voor de licenties op de benodigde techniek voor Blu-ray komt volgens HP op 30 dollar per Blu-ray-drive voor in een computer. Deze licentiekosten voor Blu-ray worden gerekend voor de Globally-Executable MHP (GEM), BD Java en een Java-testkit van Sun. Het HD-DVD-formaat brengt minder kosten met zich mee omdat standaard ondersteuning zal worden geleverd door Microsofts Windows Vista, aldus HP. Er zullen echter ook voor het HD-DVD-formaat licentiekosten moeten worden betaald. Hoe hoog deze kosten zullen zijn is echter nog niet precies bekend, maar Microsoft zou HP hebben gezegd dat dit niet meer dan 10 procent hoger zal zijn dan de kosten voor de huidige dvd-spelers.
Eerder had HP het Blu-ray-consortium onder druk gezet door te dreigen met een overstap naar het HD-DVD-kamp. Toen voerde HP echter een andere reden aan voor een mogelijke overstap. Het bedrijf was namelijk, net als Microsoft, van mening dat Blu-ray een te restrictieve kopiëerbeveiliging zou bevatten. Het argument om nu op de HD-DVD-wagon te stappen is dat HP van mening is dat Java voor de interactie 'overkill' is op computers die al zijn voorzien van een volwaardig besturingssysteem. De strijd om de opvolger voor de huidige dvd heeft de computerindustrie inmiddels in twee kampen verdeeld. Blu-ray wordt nu gesteund door grote computerfabrikanten zoals Apple, Dell en HP. Het concurrerende HD-DVD heeft weer een grotere achterban bij leveranciers van computeronderdelen, zoals Microsoft, NEC, Toshiba en Intel.
Ik heb ze niet nodigquote:Op zondag 18 december 2005 11:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar zijn de webcames als je ze nodig hebt![]()
Daarin schuilt juist de kracht van de industrie. Als media flexibel is wordt het vanzelf een standaard.quote:Op zondag 18 december 2005 11:19 schreef George-Butters het volgende:
teveel beperkingen. Je ziet het, een groot deel van de industrie wil helemaal niet dat er een beperking is op het kopieren van software.
Dat laat op zich wachten en ik beloof niksquote:Op zondag 18 december 2005 11:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto gezien van je nieuwe rokje en topje.
quote:Op zondag 18 december 2005 11:33 schreef Tafkahs het volgende:
dit noemen ze het krieken van de dag...
Niet te zuipen die troepquote:
Yo all party people in tha house !!!quote:De politie van Venlo heeft in de nacht van zaterdag op zondag 4 inzittenden van een auto gearresteerd. Dat gebeurde nadat de auto met de 4 personen het plaatselijke politiebureau in was gereden.
De auto ramde rond 3.30 uur de voordeur van het politiebureau aan de Reinbeekstraat. De wagen kwam tot stilstand in de daarachtergelegen hal. Daar werden de vier direct gearresteerd.
quote:Op zondag 18 december 2005 11:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat laat op zich wachten en ik beloof niks![]()
komt door al die ophitsende sex reklames op de commerciele zenders natuurlijk, zo van: hey, geile boy, je hebt dringend een hete meid nodig bel nu het alarmnummer -- door dat kippetje in dat politiepakjequote:Op zondag 18 december 2005 11:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yo all party people in tha house !!!
In gristelijk limburg zou dat nog eens een valide argument kunnen zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 11:42 schreef Tafkahs het volgende:
komt door al die ophitsende sex reklames op de commerciele zenders natuurlijk, zo van: hey, geile boy, je hebt dringend een hete meid nodig bel nu het alarmnummer -- door dat kippetje in dat politiepakje
Nou, dan weten we ook gelijk dat het pad van God geasfalteerd isquote:Op zondag 18 december 2005 11:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In gristelijk limburg zou dat nog eens een valide argument kunnen zijn.
Sorry agent, in een opwelling heb ik het pad van god verlaten. Heb genade !
quote:Op zondag 18 december 2005 11:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]je bent een popje. Een lieverd!
Down to American imperialism!quote:Op zondag 18 december 2005 11:57 schreef George-Butters het volgende:
SAO staat met 1-0 voor tegen LIV
Als Monidique een vriendinnetje krijgtquote:Op zondag 18 december 2005 11:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Als de pooier in de wieg ligt
Als de varkens je willen aanvliegen
Als een nikker een geestesgesteldheid krijgt
Het lijkt wel surrealisme.
quote:Op zondag 18 december 2005 11:33 schreef Drugshond het volgende:
...........er ligt sneeuw buiten -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |