Iemand uit Gambia heeft me dat 's haarfijn uitgelegd. Het enige wat me is bijgebleven: "kolonialisme".quote:
Gambia is het gebied dat binnen schootsafstand van de rivier de Gambia ligt. Uitgemeten met een Britse kannoneerboot.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Iemand uit Gambia heeft me dat 's haarfijn uitgelegd. Het enige wat me is bijgebleven: "kolonialisme".
Inderdaad waar, maar zie mijn eerste reactie, de reactie van Bot was ook vrij duidelijk, alhoewel hij nu (al dan niet wederom voor de zoveelste keer bedrogen) tevreden is.quote:De Hoop Scheffer erkende dat het een "moeilijk gebied" is. "De missie is niet zonder gevaar, maar daarom stuur je militairen." De afgelopen weken is er volgens De Hoop Scheffer achter de schermen hard gewerkt om de omstandigheden voor de Nederlandse militairen "zo optimaal mogelijk" te maken.
Ja nue ja, ik heb er wel eens wat over gelezen, brrr. Ik hou niet van kinderen, ook zelden van ouders, maar het minst van mensen die te fanatiek in hun eigen waarheid geloven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, die zijn gewoon meer voor emanicapatie van kindervrije mensen. Er wordt af en toe gedaan alsof vrouwen van in de dertig ziek zijn als ze geen kind hebben.
Ga ik ook al niet kijken, hoewel mijn indruk van die club een stuk sympatieker isquote:
Gambia was gewoon een verlengpenis van de Britten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Iemand uit Gambia heeft me dat 's haarfijn uitgelegd. Het enige wat me is bijgebleven: "kolonialisme".
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:22 schreef Yildiz het volgende:
Ik kom even (zoals gewoonlijk) scheldend en vlammend binnenvallen.
Zolang jij maar aan je trekken komt. Maar hij loopt gevaar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:29 schreef sigme het volgende:
Jeugdig idealisme, volhouden zolang je kan.
jaja, het zal wel.quote:[..]
'I have authorized, make it more likely...'
[..]
'have helped attacked, and prevent possible terrorist attacks'
[..]
En dat de NAVO dat niet leuk vind zal me een reet roesten. Als USA zo Machiavellistisch bezig denkt te zijn omdat het heilige doel alle middelen rechtvaardigd, dan roeien ze inderdaad maar lekker hun eigen boot. Het merendeel van de mensen in NL vind nog steeds dat NL zich als een bijzettafel gedraagt in de wereld, terwijl we toch beter zouden moeten weten, we hebben tenslotte 'back in tha day' Manhattan opgestart.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:38 schreef Monidique het volgende:
Ik vind niet dat Nederland militairen moet sturen naar het gebied. Het is een oorlogszone en de Amerikanen zijn contraproduktief te werk gegaan in hun strijd tegen terrorisme, ze ruimen die rommel zelf maar op.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zolang jij maar aan je trekken komt. Maar hij loopt gevaar.
Darren worden geofferd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zolang jij maar aan je trekken komt. Maar hij loopt gevaar.
O. Ik was even langs bij vrienden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Yildiz het volgende:
Vandaag trouwens echt n leuke dag gehadLekker bezig geweest voor andere mensen, vrijwillig
Lief, dat ik een mannetjesbij ben, liever dat dan een lemming ofzo.quote:
T was meer cultuur / kunst gebiedquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef Johan_de_With het volgende:
. Aan een mantelzorger hebben wij wel genoeg.
Lemmingen zijn óók lief! Niet die Disney-lemmingen, die gefotosoept-avant-la-lettre van de klif storten, maar de echte.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Lief, dat ik een mannetjesbij ben, liever dat dan een lemming ofzo.
Liefquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Lemmingen zijn óók lief! Niet die Disney-lemmingen, die gefotosoept-avant-la-lettre van de klif storten, maar de echte.
Muizen uit de hemel, worden ze ergens genoemd, omdat ze echt op de gekste plekken plots aanwezig blijken als de sneeuw smelt en ze overal toevlucht zoeken.
Maar je mag mijn dar zijn, als ik je koninginnetje mag zijn.
Herstel. Wat hield het in?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
T was meer cultuur / kunst gebied
Drinken, sociale contacten maken/leggen om ze de volgende dag te vergeten, zeuren over mijn ellendig bestaan, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat doe jij nu zoal in de kroeg? Behalve dan je voorbereiden op een bek vol kroos?
Indrukwekkend.quote:
En je schamen voor meisjes die niet wilden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Drinken, sociale contacten maken/leggen om ze de volgende dag te vergeten, zeuren over mijn ellendig bestaan, dat soort dingen.
Ook, ja, ook. Maar ik ga eerst naar een andere, gesubsidiëerde kroeg waar wat metalbands spelen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En je schamen voor meisjes die niet wilden?
Rock on.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ook, ja, ook. Maar ik ga eerst naar een andere, gesubsidiëerde kroeg waar wat metalbands spelen.
Je zou de strip moeten lezen,het loopt niet goed af met de 'dar'. Het koninginnetje is wel mooi maar niet liefquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Indrukwekkend.![]()
Dit ook trouwens: New Zealand Haka
ooit, ooitquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Je zou de strip moeten lezen,het loopt niet goed af met de 'dar'. Het koninginnetje is wel mooi maar niet lief![]()
quote:Ik ben een Servais-fan
Mijn laptop crasht over filmpjes, wat zit er in deze voor noemenswaardigs?
Gecombineerd met Don Lawrence kennis, had ik je, in mijn tijd, bij je teugels gegrepen en mijn grot in gesleurd. Vroeger.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ook, ja, ook. Maar ik ga eerst naar een andere, gesubsidiëerde kroeg waar wat metalbands spelen.
Wij zijn allen n44bs, vergeleken met sigme.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Gecombineerd met Don Lawrence kennis, had ik je, in mijn tijd, bij je teugels gegrepen en mijn grot in gesleurd. Vroeger.
Drugshond niet, dat is geen n44b. W00t (ofzo).quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wij zijn allen n44bs, vergeleken met sigme.
In zulke ogenblikken mis ik Erwin pas echt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Drugshond niet, dat is geen n44b. W00t (ofzo).
Lion King - Circle of Life is wel apart, en tegelijkertijd tof.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Komt hij nooit meer terug?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In zulke ogenblikken mis ik Erwin pas echt.
Ik doe ff niet mee.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef sigme het volgende:
En als hij terugkomt is hij zo radicaal van energie... dat hij binnen 2 dagen weer een ban heeft.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:44 schreef Johan_de_With het volgende:
In zulke ogenblikken mis ik Erwin pas echt.
Daarom heb ik zelf ook een mp3 spelertje (iAudio) Hoef ik al dat gezemel in de trein niet meer aan te horenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:58 schreef Yildiz het volgende:
Gister mooi ook, op weg naar huis:
Hoor ik er eerst 1 klagen over haar iPod nano, dat dat ding toch al de produktie uitgaat omdat het een kutding is, en dat ie met 330 euro nog geeneens n oplader heeft. En dat als je even stopt met typen op je Apple, dat ie dan stopt met opladen, ergo, het kan wel. Maar je moet n lader kopen.
Daarna hoor ik er 1 klagen dat er allemaal rotzooi zit in zijn sensation white DVD
En even later hoor ik er 1 klagen dat een bedrijf waar hij werkte de noodleiding vanaf de aggregaat náást de hoofdleiding hadden gelegd, die dus doorgebrand was.
Gelukkig kregen ze er 1 van de brandweer, anders waren er voor tienduizenden euros aan vissen dood.
Johtjah... hoe heet dat?
goes around comes aroundquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:03 schreef RichardQuest het volgende:
Heb jij wel 's op een pedo gestemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |