Ik heb ze niet nodigquote:Op zondag 18 december 2005 11:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar zijn de webcames als je ze nodig hebt![]()
Daarin schuilt juist de kracht van de industrie. Als media flexibel is wordt het vanzelf een standaard.quote:Op zondag 18 december 2005 11:19 schreef George-Butters het volgende:
teveel beperkingen. Je ziet het, een groot deel van de industrie wil helemaal niet dat er een beperking is op het kopieren van software.
Dat laat op zich wachten en ik beloof niksquote:Op zondag 18 december 2005 11:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto gezien van je nieuwe rokje en topje.
quote:Op zondag 18 december 2005 11:33 schreef Tafkahs het volgende:
dit noemen ze het krieken van de dag...
Niet te zuipen die troepquote:
Yo all party people in tha house !!!quote:De politie van Venlo heeft in de nacht van zaterdag op zondag 4 inzittenden van een auto gearresteerd. Dat gebeurde nadat de auto met de 4 personen het plaatselijke politiebureau in was gereden.
De auto ramde rond 3.30 uur de voordeur van het politiebureau aan de Reinbeekstraat. De wagen kwam tot stilstand in de daarachtergelegen hal. Daar werden de vier direct gearresteerd.
quote:Op zondag 18 december 2005 11:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat laat op zich wachten en ik beloof niks![]()
komt door al die ophitsende sex reklames op de commerciele zenders natuurlijk, zo van: hey, geile boy, je hebt dringend een hete meid nodig bel nu het alarmnummer -- door dat kippetje in dat politiepakjequote:Op zondag 18 december 2005 11:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yo all party people in tha house !!!
In gristelijk limburg zou dat nog eens een valide argument kunnen zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 11:42 schreef Tafkahs het volgende:
komt door al die ophitsende sex reklames op de commerciele zenders natuurlijk, zo van: hey, geile boy, je hebt dringend een hete meid nodig bel nu het alarmnummer -- door dat kippetje in dat politiepakje
Nou, dan weten we ook gelijk dat het pad van God geasfalteerd isquote:Op zondag 18 december 2005 11:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In gristelijk limburg zou dat nog eens een valide argument kunnen zijn.
Sorry agent, in een opwelling heb ik het pad van god verlaten. Heb genade !
quote:Op zondag 18 december 2005 11:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]je bent een popje. Een lieverd!
Down to American imperialism!quote:Op zondag 18 december 2005 11:57 schreef George-Butters het volgende:
SAO staat met 1-0 voor tegen LIV
Als Monidique een vriendinnetje krijgtquote:Op zondag 18 december 2005 11:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Als de pooier in de wieg ligt
Als de varkens je willen aanvliegen
Als een nikker een geestesgesteldheid krijgt
Het lijkt wel surrealisme.
quote:Op zondag 18 december 2005 11:33 schreef Drugshond het volgende:
...........er ligt sneeuw buiten -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |