Eigenlijk nog een half jaar, maar het ziet er naar uit dat er nog een half jaar bij komtquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
1,5 jaar ofzo als alles meezit. Ik zit nu in het derde jaar en jij?
Ik denk dat er bij mij ook nog wel een halfjaar bijkomt maar dat is niet erg. Rechts lullen links profiterenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:39 schreef RichardQuest het volgende:
Eigenlijk nog een half jaar, maar het ziet er naar uit dat er nog een half jaar bij komt.
In het begin vond ik het allemaal onzin, maar nu heb ik wel de indruk dat ik wat geleerd heb. Het is alleen jammer dat nergens diep op ingegaan wordt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij mij ook nog wel een halfjaar bijkomt maar dat is niet erg. Rechts lullen links profiteren.
Vind je het een leuke studie? Ik vind het een bagger studie.
Ik heb sowieso het idee dat je pas iets leert als je gaat werken. Een studie is meer in soort van bewijs dat je op een bepaald niveau kan instromen. Nu is de vraag of een bachelor titel van Inholland een goed bewijs is anders wijk ik gewoon uit naar het buitenlandquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:45 schreef RichardQuest het volgende:
In het begin vond ik het allemaal onzin, maar nu heb ik wel de indruk dat ik wat geleerd heb. Het is alleen jammer dat nergens diep op ingegaan wordt.
Het ligt er denk ik ook aan hoe de organisatie van de opleiding in elkaar zit, jij zit op InHolland, is het niet? Heb jullie trouwens iets van een open intranet of zo? Ik ben wel benieuwd naar de verschillen.
Oh, leuk, heb ik ook gedaan. Hoef je niet af te maken hoor, voor je instroomniveauquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bedrijfskundige informatica (hbo)
Je zult denk ik niet ontkennen dat een student gemiddeld gezien ook 1,6 kind fokt. Niet iedereen is zoals ik en mijn liefste.quote:[..]
Tenzij ze dat niet krijgen, ik ben tegen gesubsidieerd fokken, sterker nog: per kind extra betalen!
Ja, en dat zal wel vaker gaan gebeuren. Maar dat doet niets af aan het feit dat studie loont, zeker in de nabije toekomst.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, leuk, heb ik ook gedaan. Hoef je niet af te maken hoor, voor je instroomniveau![]()
Maar serieus, de situatie van jou, nu, is niet vergelijkbaar met die van mij, zeg 12 jaar geleden, of die van mijn liefste toen, in onze plaats. De werkloosheid van de jaren 80 is uit de colectieve herinnering verdampt, maar niet uit de mijne. De gevolgen zie ik nog om me heen.
Dan dokken ze maarquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:03 schreef sigme het volgende:
Je zult denk ik niet ontkennen dat een student gemiddeld gezien ook 1,6 kind fokt. Niet iedereen is zoals ik en mijn liefste.
Ja, wel, sorry, ik ben *iets* ouder dan jij. Ik bekostig niet jou, ik bekostig een stelsel. Soms loont dat, maar in sommige tijden kost het geld. Van het besef van die kostenpost pluk jij de wrange vruchten, toen dat nog niet zo duidelijk gemanifesteerd had hadden we studiefinanciering. Die studiefooi die jij geniet is een rechtstreeks uitvloeisel van mijn jaren '80quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, en dat zal wel vaker gaan gebeuren. Maar dat doet niets af aan het feit dat studie loont, zeker in de nabije toekomst.
Hé, het hele verzekering gedoe gaat nu over het spreiden van risico. Over leeftijden heen, over nog geen / niet meer kinderen heen. Slechts de uiteindelijk kinderlozen worden genaaid. Ik ga bij de genaaiden horen, maar jij waarschijnlijk niet...quote:[..]
Dan dokken ze maar. Ik bedoel, het hele no-claimgedoe in de zorg is er om de mensen te laten zien wat zorg eigenlijk kost, nou, dat kun je ook met kinderen doen.
Het rare is dat moeders elkaar altijd feliciteren, terwijl ze de jaren daarna letterlijk met de shit zitten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:18 schreef MrX1982 het volgende:
Het forum OUD is al een reden om geen kinderen te nemen.
De zoetsappigheid.
Wat zie jij als verschil tussen studiefinanciering en fooi?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, wel, sorry, ik ben *iets* ouder dan jij. Ik bekostig niet jou, ik bekostig een stelsel. Soms loont dat, maar in sommige tijden kost het geld. Van het besef van die kostenpost pluk jij de wrange vruchten, toen dat nog niet zo duidelijk gemanifesteerd had hadden we studiefinanciering. Die studiefooi die jij geniet is een rechtstreeks uitvloeisel van mijn jaren '80.
Dat weet ik, uiteindelijk kindervrijen (kinderlozen kunnen geen kinderen krijgen, kindervrijen willen geen kinderen krijgen) komen er bekaaid van af. Mocht ik over tien jaar kinderen krijgen, dan zou ik inderdaad niet mogen zeuren. Maar dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:20 schreef sigme het volgende:
Hé, het hele verzekering gedoe gaat nu over het spreiden van risico. Over leeftijden heen, over nog geen / niet meer kinderen heen. Slechts de uiteindelijk kinderlozen worden genaaid. Ik ga bij de genaaiden horen, maar jij waarschijnlijk niet...
Het ergste vind ik nog wel dat je tegenwoordig samen zwanger bent.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:25 schreef RichardQuest het volgende:
Het rare is dat moeders elkaar altijd feliciteren, terwijl ze de jaren daarna letterlijk met de shit zitten.
sjmoedjekoetjiekoedjie
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog wel dat je tegenwoordig samen zwanger bent.![]()
Wij zijn zwanger.
Precies.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:30 schreef RichardQuest het volgende:. En als het kind uitgepoept is vertrekt vader weer naar de zaak en ziet 'ie z'n kind tussen 5 en 6 uur 's avonds.
Televisieprogramma's met politici.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:37 schreef zakjapannertje het volgende:
wacht maar, als de evolutie de papamens ook bij jullie uitvindt
quote:[22:36] <pberends> ich habe eine steive piemel in meinen broekje
[22:36] <pberends> whahaha
[22:36] <pberends> ik lijk sidekick wel die iets aan kozzmic vraagt
Daar werden grappen gemaakt aan de lopende band.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:34 schreef Sidekick het volgende:
Aangezien ik bijna 150.000 regels aan IRC-logs van #POL heb verzameld de afgelopen 15 maanden, wordt het eens tijd om wat hoogtepunten te citeren.
[..]
M'n Mofrikaans is er niet op vooruit gegaan kan ik je zeggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:34 schreef Sidekick het volgende:
Aangezien ik bijna 150.000 regels aan IRC-logs van #POL heb verzameld de afgelopen 15 maanden, wordt het eens tijd om wat hoogtepunten te citeren.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |