Nee nog niet echt omdat ik eerst Ondergang van Jared Diamond uit wil lezen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg MaartenX, schiet het al een beetje op met Gibbon?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bent in de war met pu_ke.
Waarom ben je zo'n fan van die autobahn. Het vergt dubbel zoveel onderhoud dan dat van de Amerikaanse. Lees: belastinggeld.quote:
Maar je mag er met je dikke bak hard rijden. Compensatiegedrag heet dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom ben je zo'n fan van die autobahn. Het vergt dubbel zoveel onderhoud dan dat van de Amerikaanse. Lees: belastinggeld.
Je kapitalistische frustraties botvieren op das Autobahn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar je mag er met je dikke bak hard rijden. Compensatiegedrag heet dat.
Nu wel meer dan 20 jaar geleden maar ze gaan ook niet heel snel dus de rolweerstand zal wel groter zijn dan de luchtweerstand.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:15 schreef pberends het volgende:
Valt me op dat die trams bijna nooit gestroomlijnd zijn... zou wel niet echt goed voor het milieu zijn?
Ja, en het trieste is nog dat op het eerste helemaal niets vernieuwends is bedachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nu wel meer dan 20 jaar geleden maar ze gaan ook niet heel snel dus de rolweerstand zal wel groter zijn dan de luchtweerstand.
Ik denk dat de samenleving dan 80% veiliger wordt, omdat de politie er veel gehaaider in is om autochtone criminelen op te pakken. Die spreken immers dezelfde taal als de politie. Het werk van de AIVD zou opeens ook een stuk makkelijker worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef sizzler het volgende:
60% van de gedetineerde is allochtoon.
Stel je voor dat je alle allochtonen in Nederland het land uitflikkert. hypothetisch Zou Nederland dan ook 60% veiliger zijn? Hebben we dan 60% minder politie nodig? Of heeft elke samenleving een architectonische structuur en worden die rollen opgevuld door Nederlanders?
Omdat ik een liefhebber ben van autorijden en het lekker vind om snel te rijdenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
Waarom ben je zo'n fan van die autobahn. Het vergt dubbel zoveel onderhoud dan dat van de Amerikaanse. Lees: belastinggeld.
Ja de magneetzweefbaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, en het trieste is nog dat op het eerste helemaal niets vernieuwends is bedacht.
Het is voor mannen dus is het een mannelijk woordquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
Je kapitalistische frustraties botvieren op das der Autobahn.
Nou, aangezien de Zeevolkeren niet bepaald veel verworvenheden aan de Egyptenaren leerden en ''Hyskos'' waarschijnlijk ''ruiters'' betekent, denk ik dat jij oliedomme vragen stelt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:40 schreef Monidique het volgende:
Hyksos, is dat dat Zeevolk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |