The bitch.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, ik wist het wel. Dat is dat meisje uit The Beach. En daarmee het enige bestaansrecht van die film.
quote:JUSTITIE KAN ACHTERSTAND NIET INLOPEN
De achterstanden in de rechtspraak zullen volgend jaar, ondanks een extra investering van tien miljoen euro, niet worden ingelopen. Daarbij gaat het vooral om civiele en bestuursrechtelijke zaken.
Wat doe jij toch steeds op de stormfrontpage?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:13 schreef Johan_de_With het volgende:
GL-leider Nijmegen hangt anti-Verdonk poster op
Pastors is voor minder verwijderd.
OMGquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:13 schreef Johan_de_With het volgende:
GL-leider Nijmegen hangt anti-Verdonk poster op
Pastors is voor minder verwijderd.
Stormwarmlopen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat doe jij toch steeds op de stormfrontpage?
ik zei: OMGquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Moet ik dan alles expliciet maken? Wat was de bedoeling?
Ach so. Dan begrijpen wij elkaar. Hij had beter een boze open brief aan Cohen kunnen sturen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:56 schreef DionysuZ het volgende:
[..]dat ik die poster ziek vind, en vooral als het door een politiek persoon wordt opgehangen. Beetje jammer.
Da's altijd een goed idee. Kom maar op.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach so. Dan begrijpen wij elkaar. Hij had beter een boze open brief aan Cohen kunnen sturen.
Bestuursrechterlijk, dat is bouwfraude enzo?quote:
Toch n vreemd artikel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:14 schreef pberends het volgende:
Charles Groenhuijsen over het onderwijs in Nederland, Amerika, India en China
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |