The bitch.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, ik wist het wel. Dat is dat meisje uit The Beach. En daarmee het enige bestaansrecht van die film.
quote:JUSTITIE KAN ACHTERSTAND NIET INLOPEN
De achterstanden in de rechtspraak zullen volgend jaar, ondanks een extra investering van tien miljoen euro, niet worden ingelopen. Daarbij gaat het vooral om civiele en bestuursrechtelijke zaken.
Wat doe jij toch steeds op de stormfrontpage?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:13 schreef Johan_de_With het volgende:
GL-leider Nijmegen hangt anti-Verdonk poster op
Pastors is voor minder verwijderd.
OMGquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Stormwarmlopen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat doe jij toch steeds op de stormfrontpage?
ik zei: OMGquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Moet ik dan alles expliciet maken? Wat was de bedoeling?
Ach so. Dan begrijpen wij elkaar. Hij had beter een boze open brief aan Cohen kunnen sturen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:56 schreef DionysuZ het volgende:
[..]dat ik die poster ziek vind, en vooral als het door een politiek persoon wordt opgehangen. Beetje jammer.
Da's altijd een goed idee. Kom maar op.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach so. Dan begrijpen wij elkaar. Hij had beter een boze open brief aan Cohen kunnen sturen.
Bestuursrechterlijk, dat is bouwfraude enzo?quote:
Toch n vreemd artikel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:14 schreef pberends het volgende:
Charles Groenhuijsen over het onderwijs in Nederland, Amerika, India en China
Clinton kreeg voor minder hele horde's achter zich aanquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Precies zoals je zo'n figuur voorsteltquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:43 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
De GroenLinks mafkees van Nijmegen.
De kans op een brand was tijdens Paars veel en veel groter. Omdat er toen veel meer asielzoekers waren.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:45 schreef du_ke het volgende:
z'n VVD tegenstrever aldaar is ook geen beste die denkt dat Verdonk Nederland gezond aan het maken is.
Ofwel schijnbaar vindt hij brand gezond...
Ook gedurende lange tijd in kleine cellen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:47 schreef pberends het volgende:
[..]
De kans op een brand was tijdens Paars veel en veel groter. Omdat er toen veel meer asielzoekers waren.
Verdonk heeft brand gemaakt?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:45 schreef du_ke het volgende:
z'n VVD tegenstrever aldaar is ook geen beste die denkt dat Verdonk Nederland gezond aan het maken is.
Ofwel schijnbaar vindt hij brand gezond...
Crimineeltjes en illegalen kiezen ervoor, ze weten zelf ook wel dat het beleid in Nederland vrij hard is, dus waarom gaan ze niet naar de wat relaxtere landen als Frankrijk en UKquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook gedurende lange tijd in kleine cellen?
Nee dit is een heel ander verhaal.
Overigens vind ik het verhaal van pels wel aardig.
Beatrix ook ze staat aan het hoofd van de regering.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:50 schreef du_ke het volgende:
Ze is medeverantwoordelijk.
Meest grappige nog is dat het veruit contraproductief is. Ik zie rechtse politici anders nooit "Jan M., vuile communist" of andere onzin over linkse politici ophangen. Het zal alleen maar bijdragen aan de steun van Verdonk, en ik zie daarom het probleem niet helemaal. Wel dat ze extra in gevaar komt door linkse fascisten die graag geweld gebruiken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Precies zoals je zo'n figuur voorstelt
De jonge Duyvendak
Zeker weten, maar heb jij enig partij gehoord over het feit dat deze bewindsvoerders dood door schuld hebben omdat de richtlijnen niet kloppen? Je moet mensen niet opsluiten in een brandbaar hok. Van opsluiting krijg je nou eenmaal psychische klachten, da's gewoon logica.quote:
GroenLinks is ook mede-verantwoordelijk, ze verdoemden het namelijk om een linkse meerderheid te krijgen in het parlement. Dan was het nooit gebeurd!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Beatrix ook ze staan aan het hoofd van de regering.
Dat kinderachtige gedrag zit blijkbaar in de aard van GL.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:53 schreef pberends het volgende:
Meest grappige nog is dat het veruit contraproductief is. Ik zie rechtse politici anders nooit "Jan M., vuile communist" of andere onzin over linkse politici ophangen. Het zal alleen maar bijdragen aan de steun van Verdonk, en ik zie daarom het probleem niet helemaal. Wel dat ze extra in gevaar komt door linkse fascisten die graag geweld gebruiken.
Ja, SP doet het wat dat betreft een heel stuk beter dan die mongolen van GroenLinks. Maar ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken, GroenLinks-figuren bevuilen zichzelf welquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat kinderachtige gedrag zit blijkbaar in de aard van GL.
Linkse Lente, de omsingeling van het binnenhof
Ze blijven dat infantiele idealisme nastreven. Ik lach er voornamelijk om want serieus zijn deze gasten niet te nemen.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Beatrix ook ze staat aan het hoofd van de regering.
Goed punt. Ze hebben geen goede oppositie gevoerd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:54 schreef pberends het volgende:
GroenLinks is ook mede-verantwoordelijk, ze verdoemden het namelijk om een linkse meerderheid te krijgen in het parlement. Dan was het nooit gebeurd!!
De SP heeft ook een handje van actie voeren.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:57 schreef pberends het volgende:
Ja, SP doet het wat dat betreft een heel stuk beter dan die mongolen van GroenLinks. Maar ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken, GroenLinks-figuren bevuilen zichzelf wel.
Beetje wazige column inderdaad. Ironisch overigens dat ik deze week las dat in een onderzoek van Times het Nederlandse WO gemiddeld genomen als best uit de bus kwam met 10 van de 13 universiteiten in de internationale top 200.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Toch n vreemd artikel.
Eerst stelt ie dat USA 17 van de 20 beste uni's heeft.
Vervolgens dat het buitenland allerlei banen inpikt
en vervolgens dat alles wat voorheen in de USA werd gedaan, nu in India gebeurt.
Wat klopt er niet in zijn verhaal?
[ bron ]quote:The BBC's Caroline Hawley in Baghdad says the discovery will not come as a surprise to many Iraqis.
There have been persistent allegations of abuse by members of the Shia-dominated security forces, our correspondent says.
But Sunday's discovery is hard evidence and officials believe it may be the tip of the iceberg.
There are suspicions the building may also have been used as a base for a militia called the Badr Brigade, which has links to senior government officials, our correspondent adds.
Prime Minister Ibrahim Jaafari told reporters: "I was informed that there were 173 detainees held at an interior ministry prison and they appear to be malnourished.
"There is also some talk that they were subjected to some kind of torture."
[ bron ]quote:In a free Iraq, there will be no more wars of aggression against your neighbors, no more poison factories, no more executions of dissidents, no more torture chambers and rape rooms. The tyrant will soon be gone. The day of your liberation is near.
Mwoa, dat heb je ruimschoots gecompenseerd, toch? Yildiz is de lul (deel 3)quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:59 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb 3 jaar geleden op CDA gestemd
Wil iemand mij een schop onder me hol verkopen?
Alleen viel Groningen er buitenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje wazige column inderdaad. Ironisch overigens dat ik deze week las dat in een onderzoek van Times het Nederlandse WO gemiddeld genomen als best uit de bus kwam met 10 van de 13 universiteiten in de internationale top 200.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |