Ik ben ook zeer breed qua muziek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
een ding is zeker, je heb dalijk wel veel verschillende muziekjes
Echt iets voor M.quote:Born yellow,
Born brown,
Born red,
Born black,
Born dead
Dead
Born dead
Born asian,
Born jewish,
Born latino,
Born poor,
Born dead
Dead
Born dead
Ze is alleen een beetje beroerd vrijgemaakt, ze bobbelt helemaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:10 schreef Yildiz het volgende:
Kenkah, ik kom net thuis na het stappen in de haag
en wat is dit een geil wijf
[afbeelding]
Een soort van opblaasbare meid, die ook nog kan praten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ze is alleen een beetje beroerd vrijgemaakt, ze bobbelt helemaal
ja., dat zie ik nu ook pasquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ze is alleen een beetje beroerd vrijgemaakt, ze bobbelt helemaal
Ze heeft geen klasse wel the looks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:21 schreef Yildiz het volgende:
maargoed, an sich is het gewoon n chick, toch?
dat zeg ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze heeft geen klasse wel the looks.
Nou dan, kappe dan!quote:Donner erkent dat onschuldigen de dupe kunnen worden van vergissingen bij de uitvoering van de nieuwe anti-terreurwetten. ,,Dat gevaar voor vergissingen is er ongetwijfeld'', aldus Donner. De minister meent echter dat dit risico niet betekent dat hij ,,moet nalaten wat ik nodig oordeel om aanslagen te voorkomen.'' Donner zei dit in reactie op kritiek van politiek filosoof Van Gunsteren die wees op het gevaar dat onschuldige burgers slachtoffer worden van fouten van opsporingsdiensten.
Ah een nieuwe generatie real dollquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een soort van opblaasbare meid, die ook nog kan praten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |