abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24848341
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Alles is welkom, zelfs domme Nederlandse direkteuren

Voor nihilisten is er het IRC-kanaal, genaamd #pol. en natuurlijk MSN.

Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 31 januari 2005 @ 12:17:12 #2
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24848477
"Wie Neerlands bloed door d'aderen stroomt..."

overigens: Heeft u uw vlag hedenochtend wel uitgehangen om de verjaardag van ons aller vorstin te vieren????
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_24848497
Bijna-correct hoofdlettergebruik. Je wordt eng Meki.
pi_24848587
quote:
Op maandag 31 januari 2005 12:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
Bijna-correct hoofdlettergebruik. Je wordt eng Meki.
ik eng
pi_24848984
Precies mijn titel.
pi_24849143
quote:
Op maandag 31 januari 2005 12:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Precies mijn titel.
wou je dat ook doen
pi_24849146
Yo!
pi_24849256
quote:
Op maandag 31 januari 2005 13:06 schreef Monidique het volgende:
Yo!
Hi
pi_24850178
.
pi_24850495
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:10 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
  maandag 31 januari 2005 @ 16:38:24 #13
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24852319
Wat is het weer triest weer. Schuld van de multiculturele samenleving.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24852343
Leugens. Waarheden.
  maandag 31 januari 2005 @ 17:07:04 #15
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24852603
Walging. Zuiverheid.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24854126
De downtijd is een straf van Allah. Net als de tsunami dat was.
  maandag 31 januari 2005 @ 22:28:20 #18
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_24854985
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:28 schreef Drugshond het volgende:
PCies...
[..]
Volgens mij zijn Marokkanen de straf van allah.
"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
  maandag 31 januari 2005 @ 23:50:58 #20
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24855283
We zijn er weer
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_24855535
quote:
Op maandag 31 januari 2005 23:35 schreef Luger het volgende:

[..]

Volgens mij zijn Marokkanen de straf van allah.
pi_24855916
Ontopic:
quote:
Vlaggetje mag niet op schooltas

IJSSELSTEIN - Patrick Balk (16), leerling van het Cals College in IJsselstein, moet van de schoolleiding een Nederlands vlaggetje van zijn schooltas verwijderen. Volgens de directie kan het beschouwd worden als 'provocerend gedrag' ten opzichte van leerlingen van vooral Marokkaanse afkomst. Directeur Bijeman spreekt tegen dat er van Marokkaanse kant pressie is geweest om het vlaggetje te verbieden. De vader van de leerling trekt die uitlating in twijfel. Hij zegt dat zijn zoon geregeld doelwit is van bedreigingen door Marokkanen. "Ze vallen over zijn kleding. Hij wil graag in het leger en heeft daarom vaak legerkleren aan. Ook zijn tas doet militair aan. Maar Patrick is absoluut niet vechtlustig.

Niettemin vinden ze dat hij hen uitdaagt, ook met zo'n vlaggetje. Het is te gek voor woorden.". Directeur Bijeman zegt dat de school geen platform is voor provocerend gedrag. De leerling moet de directeur maandag laten weten of hij de Nederlandse driekleur van de tas haalt. Vooralsnog voelt hij er niets voor.
Bron

Vaderlandsliefde is tegenwoordig iets om af te straffen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_24856022
Dat is oud nieuws.
pi_24856069
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 00:21 schreef sizzler het volgende:
Ontopic:
[..]

Bron

Vaderlandsliefde is tegenwoordig iets om af te straffen.
Vandaag vlag van 3 bij 5 meter op school in de vlaggestokdinges voor de koningin.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 01:02:29 #25
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_24856721
quote:
Duitse prostituee heeft oplossing werkloosheid
De Duitse prostituee Molly Luft vindt dat arbeidsbureaus ook vacatures in de seksindustrie moeten aanbieden om de hoge werkloosheid in Duitsland tegen te gaan. Werknemers in de seksindustrie staan gelijk aan andere beroepen sinds prostitutie in 2001 is gelegaliseerd. Ze betalen belasting en premies. Volgens Luft is de seksindustrie altijd op zoek naar nieuwe mensen. Doordat in bijna elke sector bezuinigd wordt zal de werkloosheid in Duitsland dit jaar waarschijnlijk boven de elf procent uitkomen.

Een woordvoerder van het Arbeidsbureau heeft verklaard niet op zoek te gaan naar mensen die in de prostitutie willen werken. Ook worden er geen banen in de seksindustrie aangeboden als werkzoekenden daar niet expliciet naar vragen.

“Waarom zouden ze geen werklozen in de seksindustrie laten werken?” Aldus Luft. “Mensen zijn niet langer werkloos en kunnen hun eigen inkomsten verdienen.”

In Nederland biedt het CWI wel banen aan in de seksindustrie.

Rob Ouwekerk had toch gelijk... zoals de PVDA op sommige punten wel eens vaker achteraf hun gelijk haalt (wel op een irnonische manier ... dat wel)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')