ik engquote:Op maandag 31 januari 2005 12:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
Bijna-correct hoofdlettergebruik. Je wordt eng Meki.
wou je dat ook doenquote:Op maandag 31 januari 2005 12:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Precies mijn titel.
Hiquote:Op maandag 31 januari 2005 13:06 schreef Monidique het volgende:
Yo!
quote:'Tsunami was Allahs straf voor sekstoerisme'
Volgens de Marokkaanse krant Attajdid ... bla bla bla bla bla..... bash topic.
Volgens mij zijn Marokkanen de straf van allah.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2005 23:35 schreef Luger het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Marokkanen de straf van allah.
Bronquote:Vlaggetje mag niet op schooltas
IJSSELSTEIN - Patrick Balk (16), leerling van het Cals College in IJsselstein, moet van de schoolleiding een Nederlands vlaggetje van zijn schooltas verwijderen. Volgens de directie kan het beschouwd worden als 'provocerend gedrag' ten opzichte van leerlingen van vooral Marokkaanse afkomst. Directeur Bijeman spreekt tegen dat er van Marokkaanse kant pressie is geweest om het vlaggetje te verbieden. De vader van de leerling trekt die uitlating in twijfel. Hij zegt dat zijn zoon geregeld doelwit is van bedreigingen door Marokkanen. "Ze vallen over zijn kleding. Hij wil graag in het leger en heeft daarom vaak legerkleren aan. Ook zijn tas doet militair aan. Maar Patrick is absoluut niet vechtlustig.
Niettemin vinden ze dat hij hen uitdaagt, ook met zo'n vlaggetje. Het is te gek voor woorden.". Directeur Bijeman zegt dat de school geen platform is voor provocerend gedrag. De leerling moet de directeur maandag laten weten of hij de Nederlandse driekleur van de tas haalt. Vooralsnog voelt hij er niets voor.
Vandaag vlag van 3 bij 5 meter op school in de vlaggestokdinges voor de koningin.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:21 schreef sizzler het volgende:
Ontopic:
[..]
Bron
Vaderlandsliefde is tegenwoordig iets om af te straffen.
quote:Duitse prostituee heeft oplossing werkloosheid
De Duitse prostituee Molly Luft vindt dat arbeidsbureaus ook vacatures in de seksindustrie moeten aanbieden om de hoge werkloosheid in Duitsland tegen te gaan. Werknemers in de seksindustrie staan gelijk aan andere beroepen sinds prostitutie in 2001 is gelegaliseerd. Ze betalen belasting en premies. Volgens Luft is de seksindustrie altijd op zoek naar nieuwe mensen. Doordat in bijna elke sector bezuinigd wordt zal de werkloosheid in Duitsland dit jaar waarschijnlijk boven de elf procent uitkomen.
Een woordvoerder van het Arbeidsbureau heeft verklaard niet op zoek te gaan naar mensen die in de prostitutie willen werken. Ook worden er geen banen in de seksindustrie aangeboden als werkzoekenden daar niet expliciet naar vragen.
“Waarom zouden ze geen werklozen in de seksindustrie laten werken?” Aldus Luft. “Mensen zijn niet langer werkloos en kunnen hun eigen inkomsten verdienen.”
In Nederland biedt het CWI wel banen aan in de seksindustrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |