quote:Iedereen is welkom, vooral boerenbruiloften.
Zei de neger met het gele hoofd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
matig, maar toch.
Weer een maatregel om de Islam tegen te werken van deze handelaren in angst.quote:DEN HAAG - D66 wil dat ouders hun kind een dubbele achternaam mogen geven als zij niet kunnen kiezen uit beider achternamen. De partij vindt het niet liberaal en geëmancipeerd dat nu automatisch de naam van de vader wordt toegekend als zij niet kunnen kiezen.
Over die neger gesproken, zie jij Monidique en die sidekick nog wel eens op dit forum?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zei de neger met het gele hoofd.
Sidekick is niet te missen. Hij heeft altijd de laatste post bij elk anti-PvdA topic waar hij een slot op zet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Over die neger gesproken, zie jij Monidique en die sidekick nog wel eens op dit forum?
Zijn die zwart, dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Over die neger gesproken, zie jij Monidique en die sidekick nog wel eens op dit forum?
Zou kunnen, want ik zie ze niet.quote:
Dat moet van de crew, die neemt hij namelijk wél serieus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sidekick is niet te missen. Hij heeft altijd de laatste post bij elk anti-PvdA topic waar hij een slot op zet.
quote:Ja stemmen op de Europese grondwet is hetzelfde als klakkeloos op ja klikken als er een pop-up venster op je beeldscherm verschijnt.
Heb je dan wat tegen zwarte nikkers, bleekscheet?quote:
Nee, alleen tegen blanke. Toon Hermans.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heb je dan wat tegen zwarte nikkers, bleekscheet?
Onverdreven, waaaaasda?quote:Shotgun Blouse, pleite...
Absurd onverdreven, doorgedraaid gedrag.
ja, dat dacht ik dus ook, maar waarom scheppen ze over hun onvermogen op?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat 'ie nog niet weg is, natuurlijk.
Ze geven je altijd een kans om zelf de eerste stap te zetten en op te typhen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik dus ook, maar waarom scheppen ze over hun onvermogen op?
Ulx.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Van wie was RQ een kloon, bedenk ik me zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |