Vuile hoer, het was net 1 seconde!quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:01 schreef Silmarwen het volgende:
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, ook dieren!
Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal, genaamd #pol. Hoe je daar komt kun je hier lezen.
Aangezien niemand hem start....
quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Vuile hoer, het was net 1 seconde!
Dat kan alleen een modquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:03 schreef Silmarwen het volgende:
Ik wil de topic titel veranderen maar hoe?
LOLquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Of "de politieke landing van LOTR".quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:05 schreef Silmarwen het volgende:
Modje wil je de naam vene veranderen in iets zinnigs veranderen in bijv. Silmarwen haar eerste polgebabbel opening
Ik heb een beboorlijke doos aan zelfkennis. Dus nee.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:06 schreef Silmarwen het volgende:
Maar PBerends. Of je nog serieus genoemen wordt. Wil je het antwoord wel weten?
verwijderdquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:06 schreef pberends het volgende:
Waar is mijn polgeballel topic gebleven? Hij staat niet in de POL lijst en ook niet bij de gesloten topics in POL.
Waarom verwijderd?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:07 schreef sizzler het volgende:
Zoiets?
Verkeerd knopje.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom verwijderd?
Vuile slet.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Verkeerd knopje.
Nee hoor hij deed het expres. Hij wilde je vraag namelijk zo beantwoordenquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Verkeerd knopje.
Je mag bij mij wel aan andere knopjes voelen als je dat niet erg vindt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Verkeerd knopje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |