Ja, het spijt me.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:30 schreef Tuana het volgende:
Ja hoor, ben ik heel eventjes weg... is er wéér een nieuwe slowchat....
Kan je dan ook niks goed doen?! En bovendien ben je vergeten te vermelden dat het om de slowchat gaatquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:29 schreef Johan_de_With het volgende:
O, het moet Deus vicit of Veni vidi vici zijn.
Sidekick.
Disgustingquote:
Ga jij eens snel met je tante trouwen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kickie, dit is er een die gaat voor de 48 uurs ban.
Mag die niet met zijn oom trouwen? Racisme!!! Discriminatie!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga jij eens snel met je tante trouwen.
Er stond een artikel over geregistreerd partnerschap met je tante in een of ander tijdschrift, weet niet meer welke... Zo kon een meisje de miljoenen van haar tante erven zonder maar ook 1 cent belasting te betalen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, een ban voor Johan... dan kan hij geen slowchat meer openenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kickie, dit is er een die gaat voor de 48 uurs ban.
Ja, dan moet ik het weer doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:37 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ja, een ban voor Johan... dan kan hij geen slowchat meer openen![]()
Ik vind het niet erg genoeg om de nsb knop ervoor te gebruiken, misschien kun je het proberen met videotje met zichbaar eruitvallende hersenen. Gebrek ervan is not-done.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar woont je zus ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg genoeg om de nsb knop ervoor te gebruiken, misschien kun je het proberen met videotje met zichbaar eruitvallende hersenen. Gebrek ervan is not-done.
Ik weet wel waar jouw huis woont.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar woont je zus ?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, er is werkelijk nog niet EEN politiek onderwerp besproken.
Wat gaan jullie stemmen ?
Dan maak jij mij maar af tot ik er aan dood ga.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik weet wel waar jouw huis woont.
Stemmen, wazdaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, er is werkelijk nog niet EEN politiek onderwerp besproken.
Wat gaan jullie stemmen ?
Ik ga jou dood vermoorden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan maak jij mij maar af tot ik er aan dood ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |