Vermoord door asielzoekers/"medelanders??" te denken valt aan :-
Marianne Vaatstra (16) Kollum
Froukje Schuitmaker (17)
Marianne Roza (18)
Gorkum (Bacchus)
Wilma Ruesink (19)
Henk van den Berg (54) (Hengelo)
Naast deze vaak gruwelijke/koelbloedige moorden die een indirekt gevolg zijn van onze volksvertegenwoordigers en beleidsmakers kortom opinieleiders valt ook te denken aan gruweijk terreur van onze "medelanders' : de kofferbakontvoeringen in de regio Rotterdam/Rijnmond,trein-,tram-,busterreur en het buitenproportioneel vuurwapengeweld in het in met name Rotterdam, Den Haag, en Amsterdam.
En als laatste de afgrijselijke vliegtuigaanslagen in Amerika.
Conklusie : Niet zo sentimenteel doen en overdrijven omtrent Kerwin Duinmeyer en afschaffen die Kerwin Duinmeyer herdenking.
Rascisme is immers een tweezijdig begrip wat inhoud dat autochtone/witte Nederlanders zich hieraan schuldig maken maar net zo goed ook allochtone/gekleurde "Nederlanders" niet zelden valt de term christenhonden, kaaskoppen e.d.
Ben van Leeuwen
Wat knap dat ''rascisme'' een tweezijdig begrip is, het bestaat niet eens. Voorts zou ik mijn erfdeel niet graag verdedigd zien door iemand die niet in staat is een werkwoord te vervoegen. En inderdaad, omdat negentien gekken aanslagen pleegden in Amerika moet de Kerwin Duinmeyer-herdenking worden afgeschaft.
Voorts staat, voor zover ik weet, nog niet vast wie Marianne Vaatstra heeft vermoord en kan ik niet bedenken waarom de debiele schietpartij bij de Bacchus de schuld is van volksvertegenwoordigers en beleidmakers.