Dat is onzin.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:38 schreef Monidique het volgende:
Beijing is goed.
Als het onzin was, zou het niet op nummer één staan in het lijstje "Vijf beste steden ter wereld".quote:
Steden zijn niet ''goed.'' Hoe luiden de criteria?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als het onzin was, zou het niet op nummer één staan in het lijstje "Vijf beste steden ter wereld".
Cultural points, vermoed ik. Nu heb ik ook al een dozijn wereldwonderen in Beijing, dus dat zit wel goed.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Steden zijn niet ''goed.'' Hoe luiden de criteria?
Beijing heeft geen last van ouderen die rondhangen in de AH.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:38 schreef Monidique het volgende:
Beijing is goed.
Daar heeft oude Pekela wel last van dus dat is geen criterium.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beijing heeft geen last van ouderen die rondhangen in de AH.
Och, heden. Cuv?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Cultural points, vermoed ik. Nu heb ik ook al een dozijn wereldwonderen in Beijing, dus dat zit wel goed.
Oude Pekela is goed?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar heeft oude Pekela wel last van dus dat is geen criterium.
Maar van rondhangende kinderen is inmiddels geen sprake meer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar heeft oude Pekela wel last van dus dat is geen criterium.
Die was toch gekraakt door tvlxd?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Krek, zoals SportsIllustrated zou zeggen.
tvlxd is verwijderd, we zullen het nooit weten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die was toch gekraakt door tvlxd?
Net als die verdwenen slow chat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
tvlxd is verwijderd, we zullen het nooit weten.
`quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat was het, maar ik ga het nog even wat meer laten bewegen. Ik ga ervandoor,!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |