abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33470802
Welkom bij het topic voor virtuoos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder sociale justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de joviale complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, vooral staalmeesters.

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal #pol of MSN
pi_33470818
Duits.
pi_33470823
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_33470851
Cruyff zie ik wel aan voor een Formule 1-liefhebber. Tenslotte scheurde hij op zijn zeventiende lustig om de Watergraafsmeer heen, op de brommer van Piet Keizer.
pi_33470893
Zeg, als men een potje CIV 4 gaat spelen, moet men het even melden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33470912
Formule 1 .

Verboden voor milieupaupers. Oh wacht die hebben geen geld om er heen te gaan.
pi_33470925
Ik wil wel eens zien of die Russen erin slagen die lelijke vlag op het verblijf van Montezuma te poten.
pi_33470945
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
Formule 1 .

Verboden voor milieupaupers. Oh wacht die hebben geen geld om er heen te gaan.
Mensen die aan het milieu denken zijn juist vaak de meer welvarende burgers van dit land.
pi_33470949
Russen kunnen veel dus dat ook.
pi_33470983
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Mensen die aan het milieu denken zijn juist vaak de meer welvarende burgers van dit land.
Ik ben wel eens naar Spa geweest
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_33470986
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:57 schreef du_ke het volgende:

We hebben het hier over het echte geld niet die paar dubbeltjes waar jij het over hebt .
pi_33471035
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:58 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

We hebben het hier over het echte geld niet die paar dubbeltjes waar jij het over hebt .
Hmmm, mensen als Branson en Gates en nog wat van die grootverdieners geven anders behoorlijk om het milieu
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_33471116
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hmmm, mensen als Branson en Gates en nog wat van die grootverdieners geven anders behoorlijk om het milieu
Die twee schaar ik niet onder de milieufreaks. Beide zullen wel meerdere auto's hebben en wellicht zijn het wel autoliefhebbers zoals je dat wel vaker ziet bij het rijkere deel van de bevolking .
pi_33471139
Laat ik dan maar weer eens een politieke aanzet geven:
quote:
'Omroepplan is bestuurlijk onverantwoord'
ANP

AMSTERDAM - De zenderindeling die de Raad van Bestuur van de Publieke Omroep heeft voorgesteld is ‘bestuurlijk onverantwoord’. Dat stellen hoogleraar communicatiewetenschap en mediadeskundige Peter Neijens en zijn mede-auteurs Arie den Boon en M. Landsmeer in het boek Media en reclame.

De deskundigen bekeken de plannen op verzoek van omroepvoorzitters. Ze schreven een rapport met de veelzeggende titel ‘Een sprong in het duister'.

De raad van bestuur wil alle goedbekeken programma's samenbrengen op Nederland A. Nederland B moet de zender worden voor verdieping en Nederland C moet zich richten op jonge, experimentele televisie. Het zogeheten programmeermodel moet de kijkers voor de publieke omroep terugwinnen en daarmee ook de reclame-inkomsten doen toenemen.
..
http://www.volkskrant.nl/media/1135749692321.html
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33471187
Het duurt nog even voordat er Tweede Kamerverkiezingen plaatsvinden, maar SP-leider Jan Marijnissen neemt al vast een voorschot op de coalitie-onderhandelingen. Volgens de SP'er heeft een kabinet onder aanvoering van de PvdA weinig kans van slagen als het de SP links laat liggen. "Ik ben ervan overtuigd dat een kabinet-Bos zonder de SP na een jaar al weer valt", stelt Marijnissen.

In een interview met dagblad Trouw gaat Marijnissen in op gesprekken die hij voert met PvdA-leider Wouter Bos en GroenLinks-leider Femke Halsema over de vorming van een links alternatief voor de huidige coalitie. Volgens de SP'er zit er weinig schot in deze gesprekken, vooral omdat Bos nauwelijks te porren is voor een gezamenlijk optreden van de linkse partijen. "Hij is bang dat hij kiezers op de rechtervleugel van de PvdA kwijt raakt. En hij denkt dat de drie partijen meer zetels krijgen als ze apart opereren dan wanneer ze samen optrekken", meent Marijnissen, die zelf het liefste zou zien dat de drie partijen samen een verkiezingsprogramma opstellen.

In het interview haalt Marijnissen overigens ook uit naar GroenLinks. De partij van Femke Halsema hield ondanks een pleidooi voor een meer flexibele arbeidsmarkt. "Ik heb nog met Paul Rosenmöller gevochten tegen flexibilisering van arbeidscontracten. GroenLinks constateert dat daardoor nu een tweedeling op de arbeidsmarkt is ontstaan. En wat is hun oplossing? De hele arbeidsmarkt flexibiliseren! Kennen ze eigenlijk de geschiedenis van de sociale strijd nog wel? Dan heb je het dus totaal niet begrepen, Halsema", zegt de SP-voorman. "Tekenend is dat de werkgevers-organisaties VNO-NCW juichen en de vakcentrale FNV het plan afkraakt."
pi_33471225
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Die twee schaar ik niet onder de milieufreaks. Beide zullen wel meerdere auto's hebben en wellicht zijn het wel autoliefhebbers zoals je dat wel vaker ziet bij het rijkere deel van de bevolking .
Branson heeft behoorlijk wat bolides ja, maar dat maakt hem niet gelijk een niet-milieu freak dommie
pi_33471299
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Het duurt nog even voordat er Tweede Kamerverkiezingen plaatsvinden, maar SP-leider Jan Marijnissen neemt al vast een voorschot op de coalitie-onderhandelingen. Volgens de SP'er heeft een kabinet onder aanvoering van de PvdA weinig kans van slagen als het de SP links laat liggen. "Ik ben ervan overtuigd dat een kabinet-Bos zonder de SP na een jaar al weer valt", stelt Marijnissen.

In een interview met dagblad Trouw gaat Marijnissen in op gesprekken die hij voert met PvdA-leider Wouter Bos en GroenLinks-leider Femke Halsema over de vorming van een links alternatief voor de huidige coalitie. Volgens de SP'er zit er weinig schot in deze gesprekken, vooral omdat Bos nauwelijks te porren is voor een gezamenlijk optreden van de linkse partijen. "Hij is bang dat hij kiezers op de rechtervleugel van de PvdA kwijt raakt. En hij denkt dat de drie partijen meer zetels krijgen als ze apart opereren dan wanneer ze samen optrekken", meent Marijnissen, die zelf het liefste zou zien dat de drie partijen samen een verkiezingsprogramma opstellen.

In het interview haalt Marijnissen overigens ook uit naar GroenLinks. De partij van Femke Halsema hield ondanks een pleidooi voor een meer flexibele arbeidsmarkt. "Ik heb nog met Paul Rosenmöller gevochten tegen flexibilisering van arbeidscontracten. GroenLinks constateert dat daardoor nu een tweedeling op de arbeidsmarkt is ontstaan. En wat is hun oplossing? De hele arbeidsmarkt flexibiliseren! Kennen ze eigenlijk de geschiedenis van de sociale strijd nog wel? Dan heb je het dus totaal niet begrepen, Halsema", zegt de SP-voorman. "Tekenend is dat de werkgevers-organisaties VNO-NCW juichen en de vakcentrale FNV het plan afkraakt."
hij heeft gelijk, Femke Halsema moet eerst naar een interneringsinstelling, tezamen met alle Duyvendakjes en diens kloontjes om te leren wat rationeel denken inhoudt

Jan M voor schaduwpresi..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33471307
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:58 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Oh zo duur is een weekendje Spa of daar ergens in Hongarije nou ook weer neit hoor .
pi_33471329
Wel weer een milde vorm van chantage, uit de school klappen over de formeringsgesprekken.
pi_33471348
De SP wil gewoon alleen regeren .

Alles beter dan een regering met de utopie denkers van GL. Ik zie het al voor me. Wynand Duyvendak die boos is op Amerika en gaat dreigen met een boycot . Stout Amerika, luister nou eens naar mij anders ga ik huilen .
pi_33471371
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Wat is er zoveel erger aan 4 auto's dan aan 1? Je kan er toch maar 1 tegelijk gebruiken.
pi_33471374
Ik wacht nog even op Abu.
pi_33471419
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Branson heeft behoorlijk wat bolides ja, maar dat maakt hem niet gelijk een niet-milieu freak dommie
Zolang het niet van het kaliber GL is vind ik het best.
Ik geef ook om de natuur en ben een autoliefhebber, gaat perfect samen .
pi_33471457
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:10 schreef MrX1982 het volgende:
De SP wil gewoon alleen regeren .

Alles beter dan een regering met de utopie denkers van GL. Ik zie het al voor me. Wynand Duyvendak die boos is op Amerika en gaat dreigen met een boycot . Stout Amerika, luister nou eens naar mij anders ga ik huilen .
Als Belgie en Duitsland de VS kunnen tegenspreken waarom zouden wij dat dan niet kunnen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')