abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22467440
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen is welkom, zelfs De Waarheid .

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol. en natuurlijk MSN.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22467465
Moslims, dus.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22467476
Dubbelop.
pi_22467503
Nep en Nederlands?
pi_22467544
Nee, interessant effect.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 15:30:54 #6
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22467581
ledigheid is des duyvels oorkussen
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_22467611
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 15:30 schreef Harry_Sack het volgende:
ledigheid is des duyvels oorkussen
.
pi_22467632
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 15:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, interessant effect.
Ik nie snap nie.
pi_22467659
Je doet interessant, of je hebt een zucht naar effect.
pi_22467721
Mja, piemol.
pi_22467729
Bijna net zo grappig als ''Moslims''. .
pi_22467735
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_allochtonen_.html
quote:
Basisscholen Tiel weigeren allochtonen'
TIEL - Tielse basisscholen zouden allochtone leerlingen systematisch weigeren. Dat staat in een klacht van het Meldpunt Discriminatie Tiel die daarbij citeert uit brieven van scholen aan allochtone ouders. Beide partijen ontmoeten elkaar donderdag voor de Commissie Gelijke Behandeling in Utrecht.

Volgens een convenant dat de gemeente Tiel met de drie schoolbesturen in haar stad sloot, mogen scholen ouders "zwaar adviseren" uit te kijken naar een andere school. De maatregel is bedoeld om de vorming van zuiver zwarte scholen te voorkomen. Scholen zouden een afspiegeling van de samenleving in de wijk rond de school moeten zijn.

Een woordvoerder van de drie Tielse schoolbesturen ontkent leerlingen te weigeren. Hij ziet een verschil tussen schoolorganisaties en afzonderlijke locaties. "Als mensen bijvoorbeeld hun zoon of dochter naar de Prins Willem Alexanderschool willen sturen, kan het zijn dat er geen plek meer is op de vestiging in het centrum, maar wel op de tweede locatie in het westen van de stad. Kinderen kunnen dan inderdaad niet altijd 'op de hoek' naar school."

Enige jaren geleden verdween een Prinses Ireneschool in Tiel. Volgens de schoolbesturen werden er te veel allochtonen toegelaten, waardoor autochtone ouders hun kinderen niet meer naar de school stuurden. Leerlingentekort deed de school toen de das om.

De uitspraak van de Commissie Gelijke Behandeling wordt over zes weken verwacht en is niet bindend. De woordvoerder van de Tielse schoolbesturen wil nog niet zeggen of de scholen zich aan de uitspraak houden.
Wedden dat een paar slachtofferrol-allochtonen een klacht hebben ingediend?
  donderdag 7 oktober 2004 @ 15:41:44 #13
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_22467819
Ik vindt dat zo sneu van de nederlandse blanke kindjes die als een marok praten omdat ze anders geen respect krijgen van de echte marokjes.
As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
pi_22467838
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 15:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Bijna net zo grappig als ''Moslims''. .
Ja hè
pi_22467870
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 15:41 schreef Zero-Nine het volgende:
Ik vindt dat zo sneu van de nederlandse blanke kindjes die als een marok praten omdat ze anders geen respect krijgen van de echte marokjes.
En als ik nou ''ik vindt'' schrijf, op wie lijk ik dan?
  donderdag 7 oktober 2004 @ 15:45:14 #16
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_22467893
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 15:44 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Jij vindt mij wel een toffe gast he?
As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 15:45:47 #17
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22467904
quote:

[..]

60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 7 oktober 2004 @ 15:46:23 #18
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22467916
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22467924
quote:

[..]

pi_22467972
Overigens; als dat je stoort, wat dacht je dan van Indonesiers die als Marokkanen praten?
pi_22468013
Of Marokkanen die als Limburgers praten
  donderdag 7 oktober 2004 @ 15:51:54 #22
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_22468044
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 15:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Overigens; als dat je stoort, wat dacht je dan van Indonesiers die als Marokkanen praten?
Dat zijn natuurlijk wél supervette gasten
pi_22468052
Nog erger, joden die als moslims praten.
pi_22468235
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 15:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nog erger, joden die als moslims praten.
J-j-j-j-j-jew unit?

(c) Johan ( )
  donderdag 7 oktober 2004 @ 16:01:02 #25
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22468250
Kirm, ga eens ergens anders je trauma bespreken..
Donner 1
Donner 2
Streng!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')