Is dit weer droge humor?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:15 schreef Bluesdude het volgende:
Ray, jijj was toch al bekeerd tot een 'superieur' fundamentalisme ?
Hun handjes jeuken..quote:Op maandag 3 mei 2004 13:14 schreef Posdnous het volgende:
Zitten die wel op jou te wachten?![]()
De Turkse moskeeën zijn gelukkig erg gastvrij, veel van mij Nederlandse bekeerde moslimbroeders komen daar dagelijks en betalen hun bijdrage aan zowel de turkse en marokkaanse moskee, en dat stemt mij zeer tevredenquote:Op maandag 3 mei 2004 13:09 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
De meeste zijn Turks en daar mag jij niet naar binnen..![]()
Je snapt het....zie je wel.... je hebt toch humorgevoel in je.. Kop opquote:Op maandag 3 mei 2004 13:16 schreef X-Ray het volgende:
Is dit weer droge humor?
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:19 schreef Mr.Spock het volgende:
Dit is helemaal geen poll, maar een waardeloze mededeling, waar geen mens op zit te wachten.
Hou eens een (echte) poll over dit onderwerp, ik ben benieuwd naar de uitkomst.
Om zo de groei en verwantschap van welke moskeeën dan ook te stimuleren, en dat is altijd leuk om te horenquote:Op maandag 3 mei 2004 13:20 schreef George-Butters het volgende:
Waarom betalen ze dan aan marokkaanse moskeeen als het veel gezelliger is bij de turken?
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:21 schreef RetepV het volgende:
Tjees, heb ik net 36 jaar gedaan om mijn godsdienst af te werpen, moet ik me ineens gaan bekeren tot de Islam! Echt niet, ik ben geen zwakkeling die een geloof nodig heeft om in deze wereld te kunnen functioneren.
Religie is voor mensen die iets missen in hun leven: zelfvertrouwen.
Laat het maar frappant zijn, zolang ze in opmars zijn is het goed, en dat is het zekerquote:Op maandag 3 mei 2004 13:21 schreef Monidique het volgende:
Wel frappant dat er gekozen wordt voor een moskee uit een land vierduizend kilometer verderop om aan te tonen dat de Islam in opmars is.
En dat terwijl je zoveel voor ze kunt betekenen..quote:Op maandag 3 mei 2004 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zie er dus maar af om lid te worden van een middeleeuws geloof.
quote:Artikel uit Eindhovens Dagblad van 24-04-2004
Extreem-rechtse graffiti bij spoor
Zaterdag 24 april, EINDHOVEN - De politie heeft donderdagavond om half tien op Vredeoord in Eindhoven een zeventienjarig meisje op heterdaad betrapt toen ze bezig was met een stift leuzen te schrijven op het spoorwegviaduct. Op het viaduct stonden een hakenkruis en whitepower-tekens. Tegen het meisje is proces-verbaal opgemaakt
Je denkt anders toch als iemand van ver voor de middeleeuwen.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn vriendin zit er helaas niet op te wachten dat ik haar in een tent stop en drie maal daags in elkaar sla. Ook woon ik niet hoog genoeg om mijn homofiele vrienden van een balkon af te gooien. Ik zie er dus maar af om lid te worden van een middeleeuws geloof.
Wellicht kun je je dan tot het christendom bekeren en de kruistochten opnieuw invoerenquote:Op maandag 3 mei 2004 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn vriendin zit er helaas niet op te wachten dat ik haar in een tent stop en drie maal daags in elkaar sla. Ook woon ik niet hoog genoeg om mijn homofiele vrienden van een balkon af te gooien. Ik zie er dus maar af om lid te worden van een middeleeuws geloof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |