Omdat ik een voorspelbare en luie zoon van een kernreactoroperator ben.quote:Op zondag 26 september 2004 21:43 schreef Ype het volgende:
Waarom vermoedde ik al dat mijn naam hier in zou gaan voorkomen?
Ga je ook stoppen met Fok Ype?quote:Op zondag 26 september 2004 21:43 schreef Ype het volgende:
Waarom vermoedde ik al dat mijn naam hier in zou gaan voorkomen?
Okay.quote:Op zondag 26 september 2004 21:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat ik een voorspelbare en luie zoon van een kernreactoroperator ben.
Kan ie er meer van dan Homer Simpsonquote:Op zondag 26 september 2004 21:45 schreef Monidique het volgende:
Omdat ik een voorspelbare en luie zoon van een kernreactoroperator ben.
Nou ja, ik ben nog nooit met een gloeiend, groen staafje thuisgekomen, dus ik neem aan dat het aardig gaat. Maar ja, ze zitten wel nogal te rotzooien rondom die kernreactor. Gare activisten en activistisch ingestelde (wannabe) politici ook.quote:Op zondag 26 september 2004 22:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kan ie er meer van dan Homer Simpson?
Ja, zogezegd wel, ja, Louis -Lodewijk voor vrienden-.quote:Op zondag 26 september 2004 22:41 schreef Johan_de_With het volgende:
When I was just a baby, my momma told me: ''Son,
Always be a good boy, don't ever play with guns.''
But I shot a man in Reno, just to watch him die.
quote:Op maandag 27 september 2004 00:04 schreef Monidique het volgende:
Ik ben helemaal alleen. Ik zit hier en ik zie hier. Geen moderators, geen controle, geen straffen. De wereld ligt open voor mij.
Ik ben helemaal alleen. Als een roofdier door een leeg bos dwaal ik. Geen voedsel, geen ontspanning, slechts de onrust. Na verloop van tijd begin ik aan mijn benen te knagen.
Ik ben een roofdier in een leeg bos.
Goed dat je het zegt. Nu zet ik even Bad Moon Rising op, gespeeld door 16 Horsepower. En ik hoef uiteraard niet te vertellen van welke band het een cover is.quote:Op maandag 27 september 2004 00:35 schreef Flumina het volgende:
[..]
![]()
Is het volle maan ofzo?
Wellicht, ik heb last van hetzelfde verschijnsel.quote:Op maandag 27 september 2004 00:35 schreef Flumina het volgende:![]()
Is het volle maan ofzo?
Creedencequote:Op maandag 27 september 2004 00:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Nu zet ik even Bad Moon Rising op, gespeeld door 16 Horsepower. En ik hoef uiteraard niet te vertellen van welke band het een cover is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |