LOLquote:Op zondag 28 maart 2004 17:45 schreef Adelante het volgende:
al kreeg ik 100.000 euro studiefinanciering van d'r
In a way..quote:Op zondag 28 maart 2004 17:48 schreef Monidique het volgende:
Volkert van der G. was ook moedig?
In dat geval kan ik Milosevic inderdaad moedig noemen. Hitler ook, trouwens.quote:Op zondag 28 maart 2004 17:51 schreef Eightball het volgende:
[..]
In a way..
Hij wilde WO3 voorkomen, en vooralsnog lijkt hij het gelijk aan zijn zijde te hebben.quote:Op zondag 28 maart 2004 17:48 schreef Monidique het volgende:
Volkert van der G. was ook moedig?
Juist niet. Het tegenovergestelde is nu aan de gang.quote:Op zondag 28 maart 2004 17:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij wilde WO3 voorkomen, en vooralsnog lijkt hij het gelijk aan zijn zijde te hebben.
Dat jij er een Duitse schrijfwijze op na houdt maakt mij direct duidelijk in welke tijd jij leeft.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:10 schreef gelly het volgende:
Hirschi
Idd, net zoals mensen die claimen zich geen NL te voelen sympathie voor het koningshuis en NLe vlaggen en zo tonen.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:10 schreef gelly het volgende:
Uiterst vermakelijk, maar ook erg medelijwekkend.
Het was ook onwaarschijnlijk dat je het zou snappen.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:15 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Idd, net zoals mensen die claimen zich geen NL te voelen sympathie voor het koningshuis en NLe vlaggen en zo tonen.
Toen ik hedenochtend mijn diaree op de juiste plek trachtte te poneren probeerde ik ook WO3 te voorkomen, dat is mij warempel tot op dit ogenblik geluktquote:Op zondag 28 maart 2004 17:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij wilde WO3 voorkomen, en vooralsnog lijkt hij het gelijk aan zijn zijde te hebben.
quote:Op zondag 28 maart 2004 17:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
zelfs Drenten.
quote:President Zwitserland wil lidmaatschap EU
GENEVE/BRUSSEL (ANP) - De Zwitserse president Joseph Deis wil dat zijn land lid wordt van de Europese Unie. ,,Ik ben ervan overtuigd dat toetreding het doel blijft waarnaar wij op de lange termijn moeten streven'', zei Deis, zondag in een interview met Le Matin Dimanche.
Of Zwitserland ooit bij de EU zal horen, is nog lang niet zeker. De bevolking kan een lidmaatschap per referendum afwijzen. In 1992 keurden de Zwitsers nog een veel minder vergaande douane-unie af.
Jouw universitaire niveau ontstijgt mij inderdaad.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Het was ook onwaarschijnlijk dat je het zou snappen.
Hehe. De ironie.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:19 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
universitaire niveau
Je hebt gelijk, ik begin ze ook behoorlijk zat te worden.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:18 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
[afbeelding]
I PROTEST YOUR HONOUR!!!!
Hoezo goed nieuws voor mij?quote:Op zondag 28 maart 2004 18:19 schreef Duritz het volgende:
Goed nieuws voor Dora!
[..]
Woord.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:20 schreef Duritz het volgende:
[..]
Hehe. De ironie.
Wat een dom gezeik in Zwitserland. De kracht en rijkdom van Zwitserland hebben ze juist te danken omdat ze geen lid zijn van de EU.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:19 schreef Duritz het volgende:
Goed nieuws voor Dora!
[..]
quote:purchasing power parity - $32,000 (2002 est.)
Ik dacht dat CH op je lijst van uitvalslanden stond.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoezo goed nieuws voor mij?.
Maar dan kunnen de moslims dat land toch ook ongehinderd binnenkomen?quote:Op zondag 28 maart 2004 18:24 schreef Duritz het volgende:
[..]
Ik dacht dat CH op je lijst van uitvalslanden stond.
Oh?quote:Op zondag 28 maart 2004 18:23 schreef pberends het volgende:
Wat een dom gezeik in Zwitserland. De kracht en rijkdom van Zwitserland hebben ze juist te danken omdat ze geen lid zijn van de EU.
quote:'Geen opppositie in Georgische parlement'
TBILISI (ANP) - Peilingen bij de uitgangen an stembureaus wijzen uit dat de Nationale Beweging van de Georgische president Saakashvili een klinkende overwinning heeft behaald bij de parlementsverkiezingen die zondag zijn gehouden. Het blok zou 78,6 procent van de stemmen hebben gehaald.
Geen enkele oppositiepartij zou de kiesdrempel van 7 procent hebben geslecht. De stembureaus in Georgië zijn inmiddels gesloten. De opkomst lag drie uur daarvoor al boven de 50 procent. De kiesgang zou al geldig zijn geweest als eenderde van de kiezers zou zijn komen stemmen.
Uitroeien corruptie
De 36-jarige Saakasjvili, die is getrouwd met een Nederlandse, won tijdens de democratisch verlopen presidentsverkiezingen 4 januari met ruim 96 procent van de stemmen. Waarnemers constateerden dat de gang naar de stembus eerlijk was verlopen. Ook zondag zullen buitenlandse waarnemers, waaronder een delegatie van de Raad van Europa, de verkiezingen bijwonen. Het gaat dan om 150 van de in totaal 235 parlementszetels.
Niemand twijfelt eraan dat de aanhangers van Saakasjvili, verenigd in het partijenblok Nationale Beweging, zullen winnen. Hierdoor zal Saakasjvili nog meer armslag krijgen om zijn hervormingsprogramma door te voeren en bovenal om de welig tierende corruptie met wortel en tak uit te roeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |