Niet alleen het zorgenkindje van de VS, hoor... De hele wereld zit van die onbenul met z'n handen in het haar!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:35 schreef George-Butters het volgende:
kwote:
Triviale informatie is waar de Amerikaanse pers excelleert. Een opiniepeiling van Fox News vroeg wie van de twee kandidaten zijn moeder meer kopzorgen had bezorgd. Daar was men snel uit: 45% koos voor president Bush en maar 15% voor John Kerry. Ons leven is weer iets completer met deze kennis.
bron:http://www.potus2004.blogspot.com/
Bush, het zorgenkindje van de VS![]()
Sinds wanneer is de hele wereld anti-bush?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:42 schreef motown het volgende:
[..]
Niet alleen het zorgenkindje van de VS, hoor... De hele wereld zit van die onbenul met z'n handen in het haar!
Ik anders niet, hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:42 schreef motown het volgende:
[..]
Niet alleen het zorgenkindje van de VS, hoor... De hele wereld zit van die onbenul met z'n handen in het haar!
Jij mag mooi mijn kinderen niet opvoeden.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:49 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ben het niet eens met de topictitel.
Als er nooit een conflict is wint iedereen
Oh, ik snap het al... je bent zeker kaal?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik anders niet, hoor.
[afbeelding]
De mensheid is nu eenmaal gewelddadig. Helaas. Maar juist ten tijde van oorlog zijn er grote sprongen gemaakt in technologie. Zo heeft de koude oorlog ons internet gebracht en de tweede wereld oorlog uiteindelijk kernenergiequote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:49 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ben het niet eens met de topictitel.
Als er nooit een conflict is wint iedereen
Tuana lieverd!!!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:54 schreef Tuana het volgende:
[..]
Oh, ik snap het al... je bent zeker kaal?
Teveel moraal?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij mag mooi mijn kinderen niet opvoeden.
Nee, Al Gore.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zo heeft de koude oorlog ons internet gebracht
ssshhttquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De mensheid is nu eenmaal gewelddadig. Helaas. Maar juist ten tijde van oorlog zijn er grote sprongen gemaakt in technologie. Zo heeft de koude oorlog ons internet gebracht en de tweede wereld oorlog uiteindelijk kernenergie
Teveel oestrogeen. Mijn jongens moeten staand pissen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:56 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Teveel moraal?
DoG!!!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tuana lieverd!!!!!![]()
Alleen tijdens kerst.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
ssshhtt
Vrede op aaaaaaaaaaaaaaaaaarde vrehehehehehede op aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrdddddddeeeeeeeeeeeee
![]()
Niet met andere feestdagen??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Alleen tijdens kerst.
* DoG geeft Du_ke ook maar een dikke knuffelquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:00 schreef du_ke het volgende:
'n avond.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
* DoG geeft Du_ke ook maar een dikke knuffel
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Teveel oestrogeen. Mijn jongens moeten staand pissen.
Pas op, heb net tegen die boom gepist!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
* Disciple_of_Guinness knuffelt DoG en een boom terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |