...op een mensenleven.. Who's gonna put his finger in the dyke huh?quote:
Altijd een gemis.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef Drugshond het volgende:
Oe.. Netwerk vergeten te kijken.
Je gaat een bruid zoeken?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:32 schreef du_ke het volgende:
Overigens ga ik misschien gebin volgend jaar naar Marokko.
Als het even kanquote:
da's wel okay trouwens, mijn buurman zegt dat je voor zo'n 500 euries best rijkelijk kunt leven daar. In Casablanca kun je trouwens alles vinden dat je zeker in Amsterdam niet eens treftquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als het even kan![]()
.
Neuh zal eerder neerkomen op zuipen en feesten.
Ach, 20 kamelen of 200 bier, een feest zal het zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als het even kan![]()
.
Neuh zal eerder neerkomen op zuipen en feesten.
Maar dat blijkt hier ook nooit te worden gesproken, meer richting Venhuizen. Dat verklaart ien 'n aar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:31 schreef Monidique het volgende:
Warskip mooiste West-Friese woord
Niet dat ik weet wat warskip is, hoor.
Dat zekerquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ach, 20 kamelen of 200 bier, een feest zal het zijn.![]()
Ga je een linkse aanslag plegen ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:32 schreef du_ke het volgende:
Overigens ga ik misschien begin volgend jaar naar Marokko.
Als het even kanquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ga je een linkse aanslag plegen ?
wat ga je precies doen? In het belang van vervolgcoalities he..quote:
Weer zo'n excursie waarmee ik afgelopen jaar naar Kiev ben geweest. Al is de locatie nog niet zeker en moet er geloot wordenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wat ga je precies doen? In het belang van vervolgcoalities he..
Lucky you, Johan_de_with moet misschien naar Braziliequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Weer zo'n excursie waarmee ik afgelopen jaar naar Kiev ben geweest. Al is de locatie nog niet zeker en moet er geloot worden.
quote:House Speaker Dennis Hastert says it makes no sense to spend (b) billions of dollars to rebuild New Orleans, which is seven feet under sea level.
Hastert, in a transcript supplied by the newspaper, said there was no question that the people of New Orleans would rebuild their city, but noted that federal insurance and other federal aid was involved.
Hastert's press secretary, Ron Bonjean, said Hastert was not suggesting New Orleans should be abandoned or relocated.
Hastert announced today that the House, currently at the end of its summer break, would return for an emergency session tomorrow to approve some $10 billion in federal aid for hurricane victims.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |