...op een mensenleven.. Who's gonna put his finger in the dyke huh?quote:
Altijd een gemis.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef Drugshond het volgende:
Oe.. Netwerk vergeten te kijken.
Je gaat een bruid zoeken?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:32 schreef du_ke het volgende:
Overigens ga ik misschien gebin volgend jaar naar Marokko.
Als het even kanquote:
da's wel okay trouwens, mijn buurman zegt dat je voor zo'n 500 euries best rijkelijk kunt leven daar. In Casablanca kun je trouwens alles vinden dat je zeker in Amsterdam niet eens treftquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als het even kan![]()
.
Neuh zal eerder neerkomen op zuipen en feesten.
Ach, 20 kamelen of 200 bier, een feest zal het zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als het even kan![]()
.
Neuh zal eerder neerkomen op zuipen en feesten.
Maar dat blijkt hier ook nooit te worden gesproken, meer richting Venhuizen. Dat verklaart ien 'n aar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:31 schreef Monidique het volgende:
Warskip mooiste West-Friese woord
Niet dat ik weet wat warskip is, hoor.
Dat zekerquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ach, 20 kamelen of 200 bier, een feest zal het zijn.![]()
Ga je een linkse aanslag plegen ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:32 schreef du_ke het volgende:
Overigens ga ik misschien begin volgend jaar naar Marokko.
Als het even kanquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ga je een linkse aanslag plegen ?
wat ga je precies doen? In het belang van vervolgcoalities he..quote:
Weer zo'n excursie waarmee ik afgelopen jaar naar Kiev ben geweest. Al is de locatie nog niet zeker en moet er geloot wordenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wat ga je precies doen? In het belang van vervolgcoalities he..
Lucky you, Johan_de_with moet misschien naar Braziliequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Weer zo'n excursie waarmee ik afgelopen jaar naar Kiev ben geweest. Al is de locatie nog niet zeker en moet er geloot worden.
quote:House Speaker Dennis Hastert says it makes no sense to spend (b) billions of dollars to rebuild New Orleans, which is seven feet under sea level.
Hastert, in a transcript supplied by the newspaper, said there was no question that the people of New Orleans would rebuild their city, but noted that federal insurance and other federal aid was involved.
Hastert's press secretary, Ron Bonjean, said Hastert was not suggesting New Orleans should be abandoned or relocated.
Hastert announced today that the House, currently at the end of its summer break, would return for an emergency session tomorrow to approve some $10 billion in federal aid for hurricane victims.
]quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:47 schreef du_ke het volgende:
M. Als je tijd hebt is het misschien aardig om het 1e deel van Casa Luna van vandaag na te luisteren. Gesprek met de schrijver van een aantal boeken over de kruistochten. had ook een aardig verhaal over aflopende beschavingen en dergelijke.
quote:I can hear you, the rest of the world can hear you and the wind
who knocked these buildings down will hear all of us soon.
quote:
De term kwam van links.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:59 schreef Tafkahs het volgende:
neocons, 'n leuke naam voor de vijand![]()
Nu nog iemand vinden die neolibs and greenlefties uitvindt...quote:
Hoop doet leven he. Laat ik maar een duit in het zakje doen, in de hoop dat jij ook een keer wat zinnigs zegt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die neolibs and greenlefties uitvindt...
Geef me een reden om niet onnatuurlijk iets zinnigs te zeggenquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoop doet leven he. Laat ik maar een duit in het zakje doen, in de hoop dat jij ook een keer wat zinnigs zegt.
Neolibs is makkelijk, dat komt van neoklassieke economen .. waar dat dan weer vandaan komt, dat weet ik niet.
Greenlefties .. dat zijn mensen die zichzelf zo noemen.![]()
![]()
Zeg maar natuurlijk iets zinnigs. Ik had het over wat jij als zinnig beschouwt, niet over wat ik als zinnig beschouw. Naja, ik moet natuurlijk wel de taal begrijpen waarin je het schrijft. Als je iets zou schrijven als "ADFasfASFsafsdafas2#$@34CFASf" zou ik niet het idee hebben dat je mijn vraag gevoedt hebt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Geef me een reden om niet onnatuurlijk iets zinnigs te zeggen![]()
Of beter gezegd, wat zou je zinnig vinden?
Volgens mij is het stukje over hoogheemraadschappen wel zinnig, da's een pagina terug...quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zeg maar natuurlijk iets zinnigs. Ik had het over wat jij als zinnig beschouwt, niet over wat ik als zinnig beschouw. Naja, ik moet natuurlijk wel de taal begrijpen waarin je het schrijft. Als je zou schrijven "ADFasfASFsafsdafas2#$@34CFASf" zou ik niet het idee hebben dat je mijn vraag gevoedt hebt.
Wat ik me afvraag bij jou is of je eigendomsrecht wil hebben. Is dat het geval en zo ja waarom wel en zo nee, waarom niet?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Volgens mij is het stukje over hoogheemraadschappen wel zinnig, da's een pagina terug...
Over groenlinsken, tja, ik haat ze niet, maar omdat het dichtbij komt in de zin van kunstmatig laten concurreren van stadsdelen die zich laten sponsoren door 'the box' , waardoor er meer mis gaat dan dat er ooit goed zou kunnen gaan en vanwege bodemsaneringen die eerder een volksgezondheidsprobleem opleveren dan dat ze ooit een verbetering kunnen opleveren, heb ik het niet zo op dat beleid.
Dat laat onverlet dat zij in de toekomst wel iets zinnigs zouden kunnen zeggen als zij echt zouden kunnen doen wat zij willen, maar dan moeten zeker de types Halsema /Duijvendakjes de deur gewezen worden ..
Vooralsnog is het geen betere of slechtere stem dan stemmen op de Partij van de Arbeid.
Nee hoor, het beste kun je altijd los van alles staan, zo ook met het verkiezingsprogramma van 2006quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag bij jou is of je eigendomsrecht wil hebben. Is dat het geval en zo ja waarom wel en zo nee, waarom niet?
Haha, wat een ontwijking van de vraagquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:27 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nee hoor, het beste kun je altijd los van alles staan, zo ook met het verkiezingsprogramma van 2006
Het wordt in dat geval een filosofisch item...quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Haha, wat een ontwijking van de vraagJe zou zo persvoorlichter kunnen worden. De vraag blijft overeindstaan.
Nee, maar amusant is het wel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het wordt in dat geval een filosofisch item...
Nee, wat heb je eigenlijk precies, de zekerheid van doodgaan en de zekerheid van belasting betalen, wat daar tussen zit, is iets dat je ofwel zo aangenaam mogelijk voor jezelf en je omgeving kan maken, ofwel zo aangenaam mogelijk voor diegenen die zoveel mogelijk status willen kopen..
Iedereen is wel ergens een beetje jager / verzamelaar. De kunst is, denk ik , om je zo min mogelijk te ergeren aan keuzes van anderen, zonder je idealen op te geven.
Zo beter ?![]()
Nou, vraag het dan aan Thabit !quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, maar amusant is het wel.
De eigendomsvraag blijft overeind staan.
Damn, zelfs thabit had me een meer to-the-point antwoord gegeven.![]()
quote:U.S. Senator Mary L. Landrieu, D-La., issued the following statement today in response to comments in the suburban Chicago Daily Herald by Speaker of the House Dennis Hastert, R-Ill. The paper reported Speaker Hastert as saying "It doesn't make sense" to rebuild New Orleans following the devastation of Hurricane Katrina.
Sen. Landrieu said:
"While I disagree strongly with Speaker Hastert's comments regarding the city of New Orleans, he raises a debate that we can address at some time in the future. Right now, however, we have important work to do. I encourage Speaker Hastert and our colleagues to focus time and attention today and tomorrow on providing Louisiana with the local, state and federal security resources necessary to support Governor Blanco's efforts to stabilize this very challenging situation.
"When we do discuss the long-term rebuilding of New Orleans and the parishes of St. Tammany, Plaquemines, St. Bernard and Jefferson, I will do everything I can to express that southeast Louisiana is filled with the most extraordinary of people and blessed with the most extraordinary of resources. Not only are they worth saving, but they are worth every penny of a complete rebuilding effort.
"I thank Speaker Hastert for his concern and look forward to speaking with him in person as soon as we are able."
je kunt ze zo op een mierzoete taart zettenquote:
quote:Kort binnenlands nieuws
GRONINGEN Hendrikje van Andel-Schipper
is overleden aan maagkanker.Dat blijkt
uit onderzoek op haar lichaam.Aan haar
maag zat een tumor ter grootte van een
tennisbal.Van Andel-Schipper (115) was
tot haar dood de oudste ter wereld.
zeker, lekker trashy. Dat ze in een lampenkap past zeg..quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:12 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Londsdale Lohan, blijft een prachtig vrouwtje.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |