Had die niet een leven?quote:
Heil ...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:26 schreef Drugshond het volgende:
gooi er maar een slot op.
Een josti kan nog een betere titel verzinnen, en de OP is ook van een belabberde kwaliteit.
Nee, dan die laster over de Paus van jou...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:26 schreef Drugshond het volgende:
gooi er maar een slot op.
Een josti kan nog een betere titel verzinnen, en de OP is ook van een belabberde kwaliteit.
Goeie vraag.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee, dan die laster over de Paus van jou...
Dat hadden we eens moeten doen met de Profeet Mohammed.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:30 schreef Drugshond het volgende:
Zijn er trouwens foto's hoe Mohammed eruit zag.
wrs. een Arier, net als Jezusquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Zijn er trouwens beelden of foto's hoe Mohammed eruit zag.
Iedereen weet ongeveer hoe Jesus eruit zag (met baard en doorenkrans, e.d). Maar hoe ziet Mohammed er eigenlijk uit. ?!
Sssst, we zijn aan het rouwenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:50 schreef Maerycke het volgende:
Het is in ieder geval veel stiller dan ik had verwacht. Goedemiddag overigens.
Nou moe... Pim Jacobs was toch een grote naam in het nederlands jazzleven,quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:47 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat valt er eigenlijk door het volk aan Pim te herdenken?
Ja, je komt mooi op tijd. Laat eens zienquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik kreeg die indruk al na de verwijzing naar tieten ergens aan het begin van dit topic.
Isttie dood dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nou moe... Pim Jacobs was toch een grote naam in het nederlands jazzleven,
Foei Harry.![]()
Daar worden de inboorlingen hier alleen maar zenuwachtig van. Laat ik dat maar niet doen dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, je komt mooi op tijd. Laat eens zien
Liever niet teveel details er bij halen, dat maakt de ambiance alleen maar stuk, je krijgt van mij toestemming.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Daar worden de inboorlingen hier alleen maar zenuwachtig van. Laat ik dat maar niet doen dus.
Geen respect tonen aan andersdenkenden... Vanwaar die haat...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nou moe... Pim Jacobs was toch een grote naam in het nederlands jazzleven,
Foei Harry.![]()
Volgens mij heeft hij gister soldaat van oranje gezien.. die hoogmoed verdwijnt vanzelf wel weer johquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:05 schreef Drugshond het volgende:
Sidekick modereert gewoon mijn postings, en hij zet er nog niet eens meer zijn naam onder.
Ik heb het idee dat Sidekick vandaag een beetje de kantjes eraf aan het lopen is.
Je ziet altijd de naam, ook van jezelf.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:05 schreef Drugshond het volgende:
Sidekick modereert gewoon mijn postings, en hij zet er nog niet eens meer zijn naam onder.
Ik heb het idee dat Sidekick vandaag een beetje de kantjes eraf aan het lopen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |