Had die niet een leven?quote:
Heil ...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:26 schreef Drugshond het volgende:
gooi er maar een slot op.
Een josti kan nog een betere titel verzinnen, en de OP is ook van een belabberde kwaliteit.
Nee, dan die laster over de Paus van jou...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:26 schreef Drugshond het volgende:
gooi er maar een slot op.
Een josti kan nog een betere titel verzinnen, en de OP is ook van een belabberde kwaliteit.
Goeie vraag.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee, dan die laster over de Paus van jou...
Dat hadden we eens moeten doen met de Profeet Mohammed.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:30 schreef Drugshond het volgende:
Zijn er trouwens foto's hoe Mohammed eruit zag.
wrs. een Arier, net als Jezusquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Zijn er trouwens beelden of foto's hoe Mohammed eruit zag.
Iedereen weet ongeveer hoe Jesus eruit zag (met baard en doorenkrans, e.d). Maar hoe ziet Mohammed er eigenlijk uit. ?!
Sssst, we zijn aan het rouwenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:50 schreef Maerycke het volgende:
Het is in ieder geval veel stiller dan ik had verwacht. Goedemiddag overigens.
Nou moe... Pim Jacobs was toch een grote naam in het nederlands jazzleven,quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:47 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat valt er eigenlijk door het volk aan Pim te herdenken?
Ja, je komt mooi op tijd. Laat eens zienquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik kreeg die indruk al na de verwijzing naar tieten ergens aan het begin van dit topic.
Isttie dood dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nou moe... Pim Jacobs was toch een grote naam in het nederlands jazzleven,
Foei Harry.![]()
Daar worden de inboorlingen hier alleen maar zenuwachtig van. Laat ik dat maar niet doen dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, je komt mooi op tijd. Laat eens zien
Liever niet teveel details er bij halen, dat maakt de ambiance alleen maar stuk, je krijgt van mij toestemming.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Daar worden de inboorlingen hier alleen maar zenuwachtig van. Laat ik dat maar niet doen dus.
Geen respect tonen aan andersdenkenden... Vanwaar die haat...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nou moe... Pim Jacobs was toch een grote naam in het nederlands jazzleven,
Foei Harry.![]()
Volgens mij heeft hij gister soldaat van oranje gezien.. die hoogmoed verdwijnt vanzelf wel weer johquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:05 schreef Drugshond het volgende:
Sidekick modereert gewoon mijn postings, en hij zet er nog niet eens meer zijn naam onder.
Ik heb het idee dat Sidekick vandaag een beetje de kantjes eraf aan het lopen is.
Je ziet altijd de naam, ook van jezelf.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:05 schreef Drugshond het volgende:
Sidekick modereert gewoon mijn postings, en hij zet er nog niet eens meer zijn naam onder.
Ik heb het idee dat Sidekick vandaag een beetje de kantjes eraf aan het lopen is.
Volgens mij is het de hoogste tijd dat je je vriendinnetje weer eens lief aankijkt, makker-kameraadquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geen respect tonen aan andersdenkenden... Vanwaar die haat...
De haat jegens rechtsdenkende mensen... ontkennen van problemen... ontkennen van moord... is dat wat fok toelaat... blijkbaar...
Je lult er maar lekker op raak, maar smakeloze grappen over een vermoorde politicus zijn wél leuk?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij is het de hoogste tijd dat je je vriendinnetje weer eens lief aankijkt, makker-kameraad
Dat geldt voor meer mensen hier.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij is het de hoogste tijd dat je je vriendinnetje weer eens lief aankijkt, makker-kameraad
Wat een innerlijke woede man. We vieren vanaf nu toch de bevrijding?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je lult er maar lekker op raak, maar smakeloze grappen over een vermoorde politicus zijn wél leuk?
Wanneer stop jij eens met rukken, ouwe? Je kon zelfs van een agente nog niet eens een portie SM krijgen...![]()
heb jij ook een vriendin om lief aan te kijken dan?quote:
Nee, ik zal nooit innerlijke woede hebben voor jouw omstandigheden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:15 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat een innerlijke woede man. We vieren vanaf nu toch de bevrijding?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik zal nooit innerlijke woede hebben voor jouw omstandigheden.
En nee, dat was gisteren, oetlul. Oetlul, omdat je onderhuids even wilt vermelden dat het juist vandaag een fijne dag is. Klootzak eerste klas.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:23 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik ga zo mijn MP3-speler inruilen.
Lang leve de intollerantie.....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/004761.html
Cohen, meid.
Gek, Arabieren lopen zo vaak hand-in-hand met elkaar. Schijnt daar vrij normaal te zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/004761.html
Cohen, meid.
Op zihc niet, totdat opeens alles in het Chinees stond en er niets meer op dat ding kon worden gezet.quote:
Had je daar zelf schuld aan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Op zihc niet, totdat opeens alles in het Chinees stond en er niets meer op dat ding kon worden gezet.
De invasie van Chinezen. Dit is nog slechts het beginquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:28 schreef Monidique het volgende:
Op zihc niet, totdat opeens alles in het Chinees stond en er niets meer op dat ding kon worden gezet.
De tijd vliegt, net als de slinkende Pim-aanhangquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:35 schreef MrX1982 het volgende:
Alweer 3 jaar geleden wat gaat de tijd toch snel zeg
Uit het oog uit het hart.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:37 schreef Harry_Sack het volgende:
De tijd vliegt, net als de slinkende Pim-aanhang
okee, nu kap ik. Anders gaat Aaaahikword gek over de rooie
Dit is gewoon uitlokken...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Uit het oog uit het hart.
maar toch blijft het zonde had graag willen meemaken wat hij met Nederland had gedaan
Wilders is andersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:41 schreef Harry_Sack het volgende:
Dit is gewoon uitlokken...
stel je vraag aan Wilbers
Dat was Pim ookquote:
Ik heb het gevoel dat mijn handtekeningen worden verkocht op EBay, dus onderteken ik tegenwoordig niets meer.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:05 schreef Drugshond het volgende:
Je doet maar.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:36 schreef Monidique het volgende:
Ik ga wat eten,wat scheren, wat fietsen, wat ruilen, wat walgen,wat zwelgen, wat staren, wat beven, wat walgen, wat had-ik-dat-al-gezegd, wat plassen, wat uiteindelijk-slapen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:40 schreef JanPoedel het volgende:
De Metro heeft vandaag ook weer dat lege vlak waar die dikzak in schreef. Net als Pim F. zal ook deze haatzaaier vergeten worden. Als het niet volgend jaar is, is het wel over 2 jaar. Als het niet over 2 jaar is, is het wel over 5 jaar. Geen zorgen. Geduld is een schone zaak.
Helaas blijven die gastarbeiders hier hangenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:00 schreef Drugshond het volgende:De utopische gedachte van de maakbaarheid van de multiculturele samenleving zijn we ook al bijna vergeten. En straks met de nieuwe goed geintegreerde arbeidskrachten uit Oost Europa zijn we de de import van gastarbeiders uit de jaren 70 ook zo vergeten.
Geen zorgen. Geduld is een schone zaak.![]()
Schuld van een CDA-VVD kabinet die onder druk van de werkgevers (lees: VVD-bobo's) goedkope arbeidskrachten wilde hebben. Uiteraard met de naive veronderstelling dat de gastarbeiders na een paar jaar wel vrijwillig wilde vertrekken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:05 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom hebben we in het verleden zo'n vreselijke fout kunnen maken.
SP was zwaar tegen.....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:09 schreef Sidekick het volgende:
Schuld van een CDA-VVD kabinet die onder druk van de werkgevers (lees: VVD-bobo's) goedkope arbeidskrachten wilde hebben. Uiteraard met de naive veronderstelling dat de gastarbeiders na een paar jaar wel vrijwillig wilde vertrekken.
De SP was begin jaren 60 nog helemaal niet aanwezig in de Nederlandse politiek. De oprichting van de SP was in 1972.quote:
Hmm zo'n laffe opstelling klinkt eerder als een PvdA of voorlopers ideequote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:09 schreef Sidekick het volgende:
Schuld van een CDA-VVD kabinet die onder druk van de werkgevers (lees: VVD-bobo's) goedkope arbeidskrachten wilde hebben. Uiteraard met de naive veronderstelling dat de gastarbeiders na een paar jaar wel vrijwillig wilde vertrekken.
In de jaren 70 hadden we nog steeds instroom......quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:12 schreef Sidekick het volgende:
De SP was begin jaren 60 nog helemaal niet aanwezig in de Nederlandse politiek. De oprichting van de SP was in 1972.
Het feit dat jij er zo mee door kunt gaan zegt weer genoeg over fok en de moderatie.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
De tijd vliegt, net als de slinkende Pim-aanhang
okee, nu kap ik. Anders gaat Aaaahikword gek over de rooie
Hij staat heel hoog in mijn lijstje van de beste politicus van Nederland over de afgelopen 10 jaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:16 schreef Sidekick het volgende:
Weet je wat ik zo goed vind aan de SP? Dat Johannes Guillaume Christianus Andreas Marijnissen zo gewoon is gebleven.
En de dag dat die vermoord werd gaan we ieder jaar vieren en dan gaan we lekker minne grapjes erover maken en boehoehoe doen op de dag van de moord zelf.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij staat heel hoog in mijn lijstje van de beste politicus van Nederland over de afgelopen 10 jaar.
En het is net als wijn, hij wordt steeds beter. En hij heeft de uitstraling van een teddybeer.
Het is dan ook een illegale vraag.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:36 schreef Drugshond het volgende:
Echt niemand weet het antwoord.... niet te geloven.
Authoring DVD reverse rippen naar orginele mpeg2 files
Met de roodharige gaat het goedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:27 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Mooie tieten zijn toch ook belangrijk (verwijzing van het vorige deeltje).
Heeft ze zich laten blonderen?quote:
Nee hoezo....ff een krom voorbeeld.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is dan ook een illegale vraag.
Tuurlijk joh.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee hoezo....ff een krom voorbeeld.Ik download wat muziekclips.avi = legaal of niet legaal Ik converteer deze naar mpeg2 Ik maak een DVD met een menu struktuur. Verwijder de orginele files. Komt er later achter dat er nog een betere versie van een clip op het internet staat Wil de DVD weer opnieuw authoren, door reverse de bestanden eraf te halen.
(De filmpjes zijn bekend, de lengte van de films ook (want op de DVD staan de navigatie parameters), en wil eigenlijk rechtstreeks rippen zonder conversieslagen. Gewoon ordinair knippen en plakken van video-fragmenten zoals musiccutter dat kan voor muziek-fragmenten (zonder hercodering van het medium).
Wat is nu illegaal.... hooguit alleen de downloads maar daar gaat mijn vraag helemaal niet over. ?
Altijd hetzelfde geneuk op [DIG] ik help genoeg mensen met PC vraagjes en problemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:50 schreef MrX1982 het volgende:
Mss moet je het op tweakers vragen. Daar zitten tenslotte de die-hards![]()
Dan moet je gewoon zelf ook geen antwoorden meer gevenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:53 schreef Drugshond het volgende:
Altijd hetzelfde geneuk op [DIG] ik help genoeg mensen met PC vraagjes en problemen.
Als ik een keer met een vraag aan kom zetten dan is het ineens een doodse stilte (alsof er iemand vermoord is). En dit is niet de eerste keer... al een keer of 5 meegemaakt (dat er geen geschikt antwoord/resultaat terug kwam). De vraag was gewoon te moeilijk.
Historisch gezien zou dat toch geen enkel probleem moeten zijn.quote:VVD-minister Johan Remkes van Binnenlandse Zaken vindt dat we in Nederland in een ''rare samenleving'' terecht zijn gekomen. De minister doelt op de verering van een aso-gezin als de Tokkies, terwijl tegelijkertijd in wijken in Amsterdam en Den Bosch mensen worden weggepest. Ook maakt hij zich zorgen over het stijgend aantal geweldsincidenten.
Volgens Remkes komt een en ander door de algemene verruwing in de samenleving. Het heeft ook te maken met de toegenomen feest- en partycultuur, waar mensen drank en drugs door elkaar heen gebruiken, meent de VVD-bewindsman. Remkes doet zijn uitspraken in een interview met het Algemeen Dagblad dat morgen verschijnt in een speciale bijlage rond de AD-Misdaadmeter.
Over de Tokkies zegt Remkes: ''Vrij kort na elkaar hebben we incidenten gehad in de Graafsewijk in Den Bosch en de Diamantbuurt in Amsterdam, waar bewoners werden weggepest of verdreven door buurtgenoten. Daar sprak iedereen terecht schande van. Tegelijkertijd kwamen beelden op televisie waarin aso-gezinnen als de Tokkies als helden werden vereerd.''
Wat betreft het toenemende geweld stelt de minister: ''Vroeger kwam er op de dorpskermis ook wel eens een stevige vechtpartij voor, maar de omvang van het geweld is nieuw. Wat ook meespeelt, is dat nieuwe medelanders andere tolerantiegrenzen kennen. In sommige groeperingen is geweld sneller geaccepteerd. Ik wil niet hele groepen stigmatiseren, want het gaat om een klein deel. Maar je moet het probleem ook bij de naam noemen. Dan kun je er wat aan doen.''
In de zomer start Remkes een campagne om de aangiftebereidheid van burgers te bevorderen. Remkes gaat alle politiekorpsen een brief sturen. Daarin komt te staan dat er altijd voldoende personeel moet zijn om aangiftes op te nemen als de campagne van start gaat.
Wat doe je dan in DIG? De middenmoot van de vragen is "Help, mijn ..... doet het niet. Boehoe".quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde geneuk op [DIG] ik help genoeg mensen met PC vraagjes en problemen.
Als ik een keer met een vraag aan kom zetten dan is het ineens een doodse stilte (alsof er iemand vermoord is). En dit is niet de eerste keer... al een keer of 5 meegemaakt (dat er geen geschikt antwoord/resultaat terug kwam). De vraag was gewoon te moeilijk.
Hij zit samen met zijn fantasieverhaaltjes en tvlxd op mars.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:58 schreef Sidekick het volgende:
Wat is er eigenlijk met Peter Siebelt gebeurd? Ik hoor onze extreem-linkse expert niet meer.
stop de verengelsing!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Libanon is de Las Vegas vh Midden-Oosten. Nabije Oosten
John Titor is er niets bij.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hij zit samen met zijn fantasieverhaaltjes en tvlxd op mars.
Zou je denken?quote:
quote:JOHN - FEB. 21, 2001: Consider that you are a time traveler who goes back in time to the first week of February 1970 and you are confronted with the same problem. What do you remember right now about the second week of February 1970?
Naturally, the conflict in Vietnam and the Middle East come up but as someone has already stated here, "that's old news". I suppose I could predict the failure of Apollo 13 spacecraft but since time travel is ridiculous, I would be blamed for sabotage. I might even decide to tell you about an earthquake in Peru but then people that would have died by chance will now live and vice versa.
http://www.redcross.org/news/in/peru/0106perupage.htmlquote:Southern Peru, June 23, 2001 — A magnitude-8.1 earthquake (originally thought to be 7.9) toppled adobe homes and stone buildings, on Saturday afternoon (June 23). Most of the damage and fatalities occurred in the towns of Arequipa, Moquegua and Tacna. Arequipa Mayor Manuel Guillin said that 70 percent of the homes in his town were damaged. The American Red Cross joined the Peruvian Red Cross to get relief to the earthquake victims.
Zou hij wat slikken voordat hij gaat posten?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier spreekt niet echt veel respect vanuit eerlijk gezegd? Wat heb jij tegen linkse mensen en extremistische Moslims ?
BsB is een troll.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zou hij wat slikken voordat hij gaat posten?
Zit je nou nog steeds te zeuren...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het feit dat jij er zo mee door kunt gaan zegt weer genoeg over fok en de moderatie.
Je bent een werkelijke hufter en min mannetje.
Ik hoop dat jou hetzelfde als Fortuyn overkomt, kom ik daarna wel even op je graf pissen, lulletje rozenwater.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds te zeuren...
Vertel eens, waar doet het pijn?![]()
Alsof ik jou ga vertellen waar ik lig als ik dood benquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoop dat jou hetzelfde als Fortuyn overkomt, kom ik daarna wel even op je graf pissen, lulletje rozenwater.
Wildplassen mag niet? Ze vragen er zelf om.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoop dat jou hetzelfde als Fortuyn overkomt, kom ik daarna wel even op je graf pissen, lulletje rozenwater.
Mooi, mag jij een aantel nachtjes in de cel slapen wegens vandalismequote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mooi mooi, want grafschennis zou ik het allerminst willen noemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi, mag jij een aantel nachtjes in de cel slapen wegens vandalisme
hee Mutantquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi, mag jij een aantel nachtjes in de cel slapen wegens vandalisme
Ha, daar is DoG weer. Heb je een leuke bevrijdingsdag gehad?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wildplassen mag niet? Ze vragen er zelf om.
It's closedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
hee Mutant
doe jij eens gastslotje plaatsen op dat engelstalige topic
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
tha God for tha, jaysis wha a load o bollocks
WOOOOOOOOOOAAAAAHquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
en dat terwijl ik vanavond nog plannen had
niet echtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
In ons marcheert Holland, achter ons komt Holland en voor ons uit gaat Holland !!
Ik zag daarnet een user die dat in z'n sig had staan, toevallig een kloon van je?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
In ons marcheert Holland, achter ons komt Holland en voor ons uit gaat Holland !!
nee, dit zijn onze nieuwste aankopen naast de JSFquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat zijn toch geen vroeg-veertiende eeuwse schepen?
Hmmmmmmmmmmm, ik heb pijn in me klote en daar komt ons aller Maerycke om de hoek kijken, als of je er op zat te wachtenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:29 schreef Maerycke het volgende:
Ik dacht dat er maar één Kim Holland was.. wie zijn die andere twee dan?
Ik heb dan nog wel iets op m'n verlanglijstje staan:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:40 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
nee, dit zijn onze nieuwste aankopen naast de JSF
Jij hebt ook altijd wat!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmm, ik heb pijn in me klote en daar komt ons aller Maerycke om de hoek kijken, als of je er op zat te wachten
Kim Holland is trouwers bagger.
Je hebt wel Audrey Hollander, een leuke redhead, maar ook met implantaten helaas
Ik moet echt de nagels van polleke knippen, gingen dwars door me broek heenquote:
Gefeliciteerd nog. Zit je nog steeds in de donkere wouden van Midden-Europa?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Overal waar je moeder is.
Ich liebe es, wenn ein Plan funktioniert.
Bedankt. Ik vlieg vanavond weer naar huis, en arriveer om 3 uur. Wat was het revisionisme waar je het over had?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog. Zit je nog steeds in de donkere wouden van Midden-Europa?
voor de goede orde trouwens: waar men daar spreekt over Schelde is waar de Oosterschelde nu grofweg ligt, vroeger was dat de hoofdverbinding naar Antwerpen, de Westerschelde was toen nog niet echt een zeearm, kwam pas later in de 15e en 16e eeuwquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb dan nog wel iets op m'n verlanglijstje staan:
[afbeelding]
Ik heb het artikel niet gelezen, maar baserend op de ingezonden brieven, geloof ik dat het hier de Russische ambassadeur in Nederland betreft, die vertelde hoe de Baltische parlementen besloten een unie te vormen met Rusland en dat het Molotov-Von Ribbentrop-pact vergelijkbaar was met "München".quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bedankt. Ik vlieg vanavond weer naar huis, en arriveer om 3 uur. Wat was het revisionisme waar je het over had?
Je loopt achter. Met Fokblock zou je niet eens te weten zijn gekomen wat er stond. Achterlijke cultuur.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoi, ik ontken dat hier een post JdW staat.
Niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, ontkennen is vele malen leuker.
Er is maar 1 kloon van DrW die geen ban heeft en jij mag uitzoeken wie dat is.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zag daarnet een user die dat in z'n sig had staan, toevallig een kloon van je?![]()
Maar ze zijn allemaal maagd, toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Er is maar 1 kloon van DrW die geen ban heeft en jij mag uitzoeken wie dat is.
De Mossad heeft mij een paspoort gegeven waarin staat dat ik 23 jaar oud ben.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat is overigens je nieuwe vermeende leeftijd?
http://www.occupationwatc(...)from_gook_to_ra.htmlquote:The G.I.'s at Abu Ghraib lived in cells while most of the detainees were housed in large overcrowded tents set up in outdoor compounds that were vulnerable to mortars fired by insurgents. The Army acknowledges that at least 32 Abu Ghraib detainees were killed by mortar fire.
Ik deel deze visie na deze post van je.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:25 schreef Harry_Sack het volgende:
ik ga maar eens wat leuke mensen opzoeken
schopje TRUTH ?quote:180 tt-EEN 180 vr 06 mei 17:40:12
wetenschap
HOORZITTINGEN IN KANSAS OVER EVOLUTIE
De Amerikaanse staat Kansas is met
hoorzittingen begonnen over de vraag
of enkel de evolutieleer in de
staatsscholen moet onderwezen worden of
ook het "intelligent ontwerp".
Dat is een onwetenschappelijke theorie
die stelt dat levende wezens zo inge-
wikkeld zijn dat ze niet door toeval
kunnen ontstaan zijn maar dat er een
"intelligent ontwerp" achter zit, dat
ze geschapen zijn door god dus.
Vooral fundamentistische christenen
willen dat die theorie ook onderwezen
wordt. De wetenschappelijke wereld
boycot de hoorzittingen omdat ze het
"intelligent ontwerp" te veel prestige
zouden bezorgen.
2 keer geneukt hebben telt ook niet, Johanneke.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar ze zijn allemaal maagd, toch?
en Portugal ook al, zal wel weer een duur fruit- en groentenjaar wordenquote:143 tt-EEN 143 vr 06 mei 17:29:10
economie
DROOGTE TEISTERT SPAANSE LANDBOUW
Grote delen van Spanje hebben te kampen
met uitzondrlijke droogte en dat
veroorzaakt zware verliezen in de
landbouwsector. De Spaanse landbouw-
organisaties schatten de verliezen op
zo'n 700 miljoen à 1,15 miljard euro.
De Spaanse regering zegt dat ze om
bijkomende steun zal vragen aan de
Europese Commissie. Ook de
verzekeringssector zal worden
aangesproken.
De winter in Spanje was de droogste in
60 jaar.
De droogte was het ergst in Centraal-
Spanje, Andalusië, Valencia en Aragon.
barbaar!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Overal waar je moeder is.
Ich liebe es, wenn ein Plan funktioniert.
Nieuwe campagne?quote:
'Moord op Fortuyn geen éénmansactie'quote:Een groep die zich 'de Vrienden van Pim Fortuyn' noemt, meent dat de moord op de politicus en afhandeling daarvan aan alle kanten stinkt. Woordvoerster Jennifer Vetter zegt in het weekblad Aktueel dat de Hilversumse (KLPD) agent, die onlangs zijn gezin en uiteindelijk ook zichzelf doodschoot, meer wist maar uiteindelijk is bezweken onder de opgelegde zwijgplicht. Volgens de vriendengroep heeft de agent precies geweten ''hoe het in elkaar zat''.
quote:Woordvoerster Jennifer Vetter zegt in het weekblad Aktueel
Ik kijk geen NOVA nu.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
Wie is dat gothiclijk dat bij bij NOVA zit?
Maar we zijn het wel eensch over grote pauperstedenquote:
Ach ja, ik kom natuurlijk wel van platteland.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar we zijn het wel eensch over grote paupersteden.
strafadvocate Inez Weskiquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
Wie is dat gothiclijk dat bij bij NOVA zit?
Vol = vol in de grote steden, veel te chaotisch daar.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach ja, ik kom natuurlijk wel van platteland.
als je zulke korte texten blijft posten, moet je voor straf tot 26.000 doorgaanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kont, tieten, kut.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
als je zulke korte texten blijft posten, moet je voor straf tot 26.000 doorgaan
Wat moet ik dan doen? Wil je lange teksten? Wil je onthullingen? Wil je openbaringen? Wil je koffie? Wil je sex? Wil je vrienden? Wil je een echt leven?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
niet huilen, het is je eigen schuld
ik wil wel een biertje.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Wil je lange teksten? Wil je onthullingen? Wil je openbaringen? Wil je koffie? Wil je sex? Wil je vrienden? Wil je een echt leven?
![]()
![]()
quote:
Nog een stukje behang voor het slapen gaan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:25 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik ga slapen. Tyfuszooi, morgen is het mooi,!
met je nagels alle verf van de muur schrappenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nog een stukje behang voor het slapen gaan?![]()
Jij bent mijn grote vriend.quote:
Dit is moeilijk, maar wat een overgave!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als jij weg gaat, ga ik ook weg.
Behang, behanger, behing.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:32 schreef Monidique het volgende:
W
/ \
W-W
Walging, Walger, Walgelijk. De Drieëenheid.
ik moet nog 875 posts +-quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dit is moeilijk, maar wat een overgave!![]()
![]()
![]()
Ik nog 574, je moet haast maken!quote:
Nee jij moet meer tijd steken in je reacties!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik nog 574, je moet haast maken!
Walgedelgestelde.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:32 schreef Monidique het volgende:
W
/ \
W-W
je wordt oud manquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:47 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben vandaag een beetje afwezig.
Ik zit hier een verzamel CD te monterenNat King Cole Frank Sinatra Dean Martin Sammy Davis Jr
Gewoon een beetje oude muziek, waar ik vroeger niet naar omkeek. Maar nu schijnbaar toch begin te waarderen.
Ja, maar wat moet ik typen? Het is allemaal zo vaak gezegd. Waar zijn de juweeltjes? Waar is lucida, waar is sjun? Voor mijn part Ryan3, maar die lappen tekst, achterlijk of niet, die zijn er niet. Alleen wannebagezever en Monidique, die is nog wel apart. Apart. Mooi woord. Apart apart. Nog mooier.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee jij moet meer tijd steken in je reacties!
fastfinger Eddy!
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet ik typen? Het is allemaal zo vaak gezegd. Waar zijn de juweeltjes? Waar is lucida, waar is sjun? Voor mijn part Ryan3, maar die lappen tekst, achterlijk of niet, die zijn er niet. Alleen wannebagezever en Monidique, die is nog wel apart. Apart. Mooi woord. Apart apart. Nog mooier.
Dat zijn wel de betere. Mijn onderbuurvrouw heb ik eens op bezoek gehad. Knettergek. Wilde gelijk neuken. Ook roodharig. Geschift en geil. Gevaarlijk, maar wel avontuur!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BIIIEEEEEEERRRRRRRR
Die roodharige blijkt trouwens een paar draadjes los te hebben. LABIEL. Maar dat is ook weer een uitdaging.
Moet m'n hele register optrekken aan trucs om dat een beetje in banen te leiden. Wat een projectiel!
Dat is ook het doel. Maar ja het is net een strijker. Wanneer die afgaat weet je ook nooit precies!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere. Mijn onderbuurvrouw heb ik eens op bezoek gehad. Knettergek. Wilde gelijk neuken. Ook roodharig. Geschift en geil. Gevaarlijk, maar wel avontuur!
Sexplosief!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:04 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat is ook het doel. Maar ja het is net een strijker. Wanneer die afgaat weet je ook nooit precies!
Wiequote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik word geil van die franse blonde op Neerlandaise trois. Ik moet haar neuken, maar weet niet waar ze woont en ik spreek nauwelijks Frans. Hmmm. Zondag pas sex.
Ja, Sandrine Kiberlain. Haar vocht.quote:
Nee, dat is de Vader, de Zoon en de Heilge Geest.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:32 schreef Monidique het volgende:
W
/ \
W-W
Picca?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]Ik ben nog bezig met die roodharige op msn.
quote:
Ze is ook lerares in opleiding en zit bij 1 vak bij mijn in dezelfde klas. en ik merkte al dat ze vaker naar me keek. Ik dus een keer naast haar gaan zitten. Wij gezellig ouwehoeren, een paar weken erna weer naast haar gaan zitten. Wederom erg gezellig, veel plagen uitdagen. Ik haar email-adres opgeduikeld en toegevoegd op msn.quote:
Geef je wel op gezette tijden updates van je relaas, ik moet namelijk gaan slapen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ze is ook lerares in opleiding en zit bij 1 vak bij mijn in dezelfde klas. en ik merkte al dat ze vaker naar me keek. Ik dus een keer naast haar gaan zitten. Wij gezellig ouwehoeren, een paar weken erna weer naast haar gaan zitten. Wederom erg gezellig, veel plagen uitdagen. Ik haar email-adres opgeduikeld en toegevoegd op msn.
Alle investeringen worden dus nu virtueel gedaan. En voorlopig gaat het behoorlijk goed.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:27 schreef George-Butters het volgende:
Alle investeringen worden dus nu virtueel gedaan. En voorlopig gaat het behoorlijk goed.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Foxy red, gratis af te halen, apk tot 20 mei.
Soo, die heb effe flink de blommetjes buituh gesssett, niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:22 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Je zou het zo in Photoshop kunnen maken, niet dat ik beweer dat dat in dit geval ook is gebeurd, uiteraard.
Ben jij ditquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:22 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Je zou het zo in Photoshop kunnen maken, niet dat ik beweer dat dat in dit geval ook is gebeurd, uiteraard.
Wie gaat er dan ook hand-in-hand lopen met een man?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Soo, die heb effe flink de blommetjes buituh gesssett, niet?
De apk is zo te zien wél verlopen.quote:
Wat nou, A'dam is toch oh zo tolerant?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook hand-in-hand lopen met een man?
Ik wóón dan ook niet in Amsterdam.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat nou, A'dam is toch oh zo tolerant?![]()
Ooooohhhw het is die homo uit de VS. Wat een type kinderlokker zegquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook hand-in-hand lopen met een man?
Rotterdam komt als beste uit de bus!quote:
Ja, vind je het gek, als politiebureau's gewoon gesloten zijn en je een week later moet terugkomen voor je aangifte.quote:Veiliger
Burgemeester Opstelten van Rotterdam wijst in een reactie op het dalen van het aantal aangiften en meldingen van misdrijven in zijn stad. "Bewoners geven aan zich veiliger te voelen en tevredener te zijn over de politie", aldus de burgervader.
Opstelten, dwaas van beroep. Oppertunist pur sangquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek, als politiebureau's gewoon gesloten zijn en je een week later moet terugkomen voor je aangifte.
Volkssusser zou ik hem noemen. Vadertje dikkiedap. Maar de magie is er wat af. Geen daden, maar woorden, lijkt die te verwarren.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Opstelten, dwaas van beroep. Oppertunist pur sang
Nee, Cohen staat boven alles en iedereen uit. Dé vergissing van de eeuw.quote:
quote:De onwil om de oorlog te relativeren gaat gepaard met rancune over de onderwaardering van de Russische rol bij de val van Hitler. Vorig jaar was Poetin als eerste Russisch staatshoofd welkom bij de herdenking van de landing in Normandië van 1944. Russische historici wijzen erop dat 'Operatie Overlord' zich qua verliezen niet kon meten met de veldslagen rond Moskou, Leningrad, Stalingrad, Koersk en Berlijn. Tegenover de 700.000 Britse en Amerikaanse oorlogsdoden staan 27 miljoen gesneuvelde Russen.
quote:Opheffing bordeelverbod heeft van prostitutie nog geen nette sector gemaakt
Politie op zoek naar onzichtbare hoeren
Maak prostitutie legaal en daarmee controleerbaar, was de gedachte vijf jaar geleden. Inmiddels is een steeds groter deel van de branche in duisternis gehuld.
Amsterdam, 7 mei. Hoogzwangere prostituees vind je op de Ruysdaelkade in Amsterdam. Wie liever Nigeriaanse meisjes heeft, illegaal en heel jong, gaat naar Amsterdam Zuidoost. Ze kunnen ook een paar dagen uitgeleend worden, als ze daarna maar worden teruggebracht. Via internetsites (hookers.nl, onderdwang.nl) geven mannen elkaar tips over welke prostituee het zc (zonder condoom) doet, hoe je het best een vrouw verkracht en wie er achter welk 06-nummer schuilgaat.
De vereniging exploitanten van relaxbedrijven zegt het zelf: sinds de opheffing van het bordeelverbod in oktober 2000 is de helft van de prostituees vertrokken uit hun seksclubs. ,,Ze zijn niet verdwenen, maar ze zijn onzichtbaar geworden.'' 'Weglekeffecten' noemt het Haagse onderzoeksbureau Eysink Smeets en Etman het. Het bureau deed onderzoek naar de prostitutie in Amsterdam. Vrouwen verdwijnen uit de legale prostitutie en wijken uit naar de escortsector. Ze bieden zich aan via internet of met een mobiel nummer in een landelijke krant en ontvangen de klant thuis, in een hotel of een auto langs de weg. Onzichtbaar, oncontroleerbaar.
In 2000 werd het bordeelverbod in de wet vervangen door een nieuw artikel (250) waarin bepaalde vormen van exploitatie van prostitutie strafbaar werden gesteld. Minister Korthals (Justitie) legde toen duidelijk uit wat de bedoeling was: ,,We hebben ervoor gekozen om exploitatie van vrijwillige prostitutie te legaliseren.'' Seksbedrijven zijn sindsdien gewone bedrijven met werknemers. Iedereen moet een vergunning hebben en belasting betalen. De consequentie daarvan, zei Korthals toen, is dat de illegale prostitutie zal worden vervolgd. ,,Wel uitbating, maar geen uitbuiting.''
Maar optreden tegen illegale prostitutie, dát gebeurt niet, zeggen twee fractieleden van de PvdA in Amsterdam. Zij bieden het gemeentebestuur volgende week een notitie aan, waarin ze een overzicht geven van de uitwassen na vijf jaar gelegaliseerde prostitutie. Er wordt gecontroleerd wat controleerbaar is, zeggen Amma Assante en Karina Schaapman. En dat zijn de gelegaliseerde bedrijven. Alles wat verboden is, betaalde seks met minderjarigen of illegalen, belastingontduiking, geweld en dwang (prostitutie mag alleen als het vrijwillig gebeurt) en mensensmokkel is verschoven naar de almaar groeiende escortservices. ,,De verwachting van de wetgever dat de prostitutiebranche een gezonde en gereglementeerde branche zou worden, is tot op heden niet waargemaakt.''
In heel Nederland zijn er rond de 20.000 prostituees, schatte het onderzoeksbureau van het ministerie van Justitie. De helft van hen werkt in Amsterdam. De gemeente schat dat 30 procent in de raamprostitutie werkt, 30 procent in besloten clubs, 10 procent op straat en 30 procent in de escort. De cijfers zijn uit 2000. De schatting is nu dat 15 tot 22 procent van alle prostituees in de escort werkt. Volgens onderzoeken van Terre des hommes en de nationaal rapporteur mensenhandel is het merendeel van de prostituees illegaal in Nederland. Het aantal minderjarigen wordt geschat op 1.500 tot 2.000. Groot probleem noemt de nationaal rapporteur de clandestiene bordelen in Amsterdam Zuidoost met Nigeriaanse kinderen. Ze zijn geronseld bij asielzoekerscentra. De gemeenten en politiekorpsen van Den Haag, Eindhoven en Amsterdam hebben twee jaar lang met een 'landelijke escortpilot' die 'meest onzichtbare en ongrijpbare prostitutievorm' proberen te controleren. Juist omdat de politie vermoedde dat veel van wat niet mag, dáár gebeurt.
Een escortprostituee heeft geen vergunning nodig, maar moet wel belasting betalen en het liefst ook geregistreerd staan. Meer regels, en meer te handhaven valt er niet voor de politie. En dus zocht de politie de grenzen op van wat het straf- en bestuursrecht toelaat. Vooraf werd de hoogleraren F. Michiels (Universiteit Utrecht) en L. Rogier (Erasmus Universiteit Rotterdam) om advies gevraagd. De politie stelde voor de 06-nummers waarmee geadverteerd werd te bellen, en al dan niet undercover een afspraak te maken met het escortbedrijf. In eerste instantie leek dat de hoogleraren niet aanvaardbaar. Toch werd besloten hiermee te gaan 'experimenteren', staat in de eindrapportage van de escortpilot. Tweemaal in Den Haag en tweemaal in Eindhoven belden, mailden of sms'ten agenten het escortbureau en deden zich voor als klant. Ze gingen langs of bestelden een prostituee op een hotelkamer. Daarna wonnen ze zoveel mogelijk informatie in over het escortbureau.
Een andere methode, die de politie in Eindhoven introduceerde, was het 'faxbombardement'. Niet-traceerbare 06-nummers kregen om de twee minuten een fax of sms-bericht. Net zolang tot de exploitant zich meldde bij de gemeente. Of het mag zal eventueel door de rechter moeten worden vastgesteld.
Burgemeester Deetman van Den Haag stuurde de eindrapportage van de pilot eind 2003 naar minister Donner (Justitie). Zoals het nu is, gaat het niet, schreef Deetman. Het kost de politie veel te veel tijd om op deze manier de escortbedrijven te controleren. Deetman zei ook dat gemeenten het probleem niet zelf kunnen oplossen. Escortbedrijven zitten in verschillende gemeenten, en soms zelfs landen. Daarom vroeg Deetman de minister om een wet - een escortwet. De minister heeft nooit gereageerd.
De Amsterdamse PvdA-fractie vraagt nu ook om 'herbezinning' van het landelijke en gemeentelijke prostitutiebeleid. Maar, zeggen Assante en Schaapman, niet alleen de prostituees (aanbod) moeten worden aangepakt, ook de klanten (vraag). Want de vraag bepaalt het aanbod. Begin met een leeftijdsgrens voor prostitueebezoek. De Vereniging Nederlandse Gemeenten heeft in een modelverordening de leeftijdsgrens voor klanten op 18 jaar gesteld. De meeste gemeenten hebben die verordening overgenomen, maar Amsterdam niet. Daar is het vanaf 16 jaar toegestaan om een prostituee te bezoeken. Te jong, vinden de raadsleden.
Nu is alleen betaalde seks met minderjarigen strafbaar. Maar als het aan de Amsterdamse raadsleden ligt wordt seks met illegale, gesmokkelde of zwaar verslaafde vrouwen ook bestraft. Daarvoor krijgen ze bijval van Tweede-Kamerlid Aleid Wolfsen (PvdA). ,,Ik heb er geen enkele moeite mee om mannen aan te pakken die rondjes rijden tot de verslaafde zo ziek is dat ze het voor twee euro doet.'' Eerder diende het CDA, gesteund door de PvdA, een motie in om betaalde seks met verslaafden strafbaar te stellen. De motie werd aangenomen. Wolfsen: ,,Maar sindsdien is het stil gebleven.'' Er is een sfeer gekomen, zegt Wolfsen, dat alles in de prostitutie mag en legaal is. Dat is niet zo. Vrouwen worden vaak als vee, als slaven verhandeld.
En Wolfsen heeft ook wel een idee om de internetsites aan te pakken, waarop de vrouwen worden verhandeld, waarin wordt opgeroepen tot geweld, verkrachting, seks met minderjarigen, waarop mensen worden getipt over 'de meest walgelijke dingen'. ,,Er is een oud wetsartikel, het wordt nooit meer gebruikt, maar het is geschikt om de 'wegwijzers' op internet te straffen.'' Wolfsen doelt op artikel 133 uit het wetboek van strafrecht waarin het strafbaar is gesteld om in het openbaar (internet) middelen of inlichtingen te verstrekken waarmee een ander een strafbaar feit kan begaan. De maximumstraf is zes maanden gevangenis. ,,Veel te weinig,'' vindt Wolfsen. ,,Daarom wordt het waarschijnlijk nooit gebruikt.''
Jezus wat een sneu filmpje.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:28 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
lol, die heb je zeker zelf gemaakt
Nee, niet mijn type.quote:
Deal. Je kunt ze ook per 5 verkopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dan neem ik haar wel weer mee. Op Ebay doen deze loedertjes het goed.
quote:Ontslagrecht zet rem op banengroei
Uitgegeven: 6 mei 2005 17:32
DEN BOSCH - De ontslagbescherming in Nederland zet een rem op de banengroei. Dat vindt viervijfde van de directeuren van middelgrote bedrijven. Zij zouden sneller nieuw personeel aannemen als ze de medewerkers makkelijker kunnen ontslaan.
Dat blijkt uit een enquête van de bank Van Lanschot en het onderzoeksbureau Motivaction, die vrijdag is gepubliceerd. De twee ondernemingen peilen elk halfjaar de stemming in het bedrijfsleven. Daartoe worden vierhonderd directeuren van middelgrote bedrijven, met twintig tot vijfhonderd werknemers, ondervraagd.
Mooie muziek en Henk Kamp op de achtergrond tochquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:28 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
lol, die heb je zeker zelf gemaakt
Het is ook de uitkomst van wetenschappelijke onderzoeken. Volgens mij is er in het verleden zelfs een commissie geweest welke adviseerde om de BBA af te schaffen (ingesteld na WOII om voor tijdelijke stabiliteit op de arbeidsmarkt te zorgen, maar waarvan de ontslagbeperkingen nog steeds van kracht zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat hebben ze altijd toch al gevonden? Of is er ooit een andere uitkomst geweest?
Ik zou pberends bannen voor dat walgelijke filmpje!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:44 schreef Sidekick het volgende:
Goeiemorgen.
Inderdaad. de deur is -->quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:13 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Ik zou pberends bannen voor dat walgelijke filmpje!
Ik heb het filmpje niet bekeken, maar ik ga op jouw oordeel af. Aangezien hij nog in de proeftijd van zijn maandban zit, gaat hij nu drie maanden weg.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:13 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Ik zou pberends bannen voor dat walgelijke filmpje!
Zou ze iets aan haar tong hebben?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:41 schreef Drugshond het volgende:
[ome willem mode]
Zijn er hier nog arische meiden in de zaal ?!
[/ome willem mode]
[afbeelding]
Ik wacht af. Het banmeldtopic. We're the dream team!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet bekeken, maar ik ga op jouw oordeel af. Aangezien hij nog in de proeftijd van zijn maandban zit, gaat hij nu drie maanden weg.
hahahahahahaquote:**********************EN DAN DIT... ***
CDA:plattelandsyup moet niet zeuren
DEN HAAG Stedelingen die ervoor kiezen
op het platteland te gaan wonen,moeten
ook de nadelen daarvan accepteren.Dat
vindt CDA-Kamerlid Mastwijk.Hij wil een
status aparte voor plattelandswoningen
in de Wet op de Ruimtelijke Ordening.
Volgens Mastwijk klagen stedelingen in
landbouwgebieden nogal eens over stank-
en geluidsoverlast.Zo hebben ze weinig
waardering voor een mestlucht als ze
net met vrienden in de tuin zitten.
Mastwijk wil de oorspronkelijke boeren
beschermen tegen de onverdraagzame
stadse yuppen.Want de boeren hebben al
zo veel moeite om het hoofd boven water
te houden,vindt het CDA-Kamerlid.
Kijk toch maar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet bekeken, maar ik ga op jouw oordeel af. Aangezien hij nog in de proeftijd van zijn maandban zit, gaat hij nu drie maanden weg.
Rare puberquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:22 schreef pberends het volgende:
Hallo, als een mod veel aandacht krijgt doet het het juist goed volgens FA-maatstaven. Sidekick mag blij zijn dat hij op de ranglijst stijgt door mijn filmpje.
Rare mafketel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Rare puber
Ben je al buiten geweest dit jaar?
Dit is een stuk smakelijkerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kijk toch maar.
Het is een verkapte bedreiging aan jou in de vorm van "het was maar een grapje"
Of "het was maar een grapje" in de vorm van een bedreiging..
De foktop moet een modjewegpestban instellen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:23 schreef pberends het volgende:
Wallage wilde Michiel Smit niet in Groningen
Ochie wally
Hmm.. ik zie niks.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dit is een stuk smakelijker
[afbeelding]
Het woord kneus is je op het lijf geschreven.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Rare mafketel.
Nee, ik ben inderdaad niet buiten geweest dit jaar.
Amsterdam: pauperstad.
3 maanden voor een mesje dat een afbeelding op een beeldscherm bedreigd?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat loop je nou zielig te doen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het woord kneus is je op het lijf geschreven.
Oh, je gaat op het oordeel van iemand anders die maar wat roept af?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zo, daar ben je toch weer. Als je maar iemand een ban kunt aannaaien he?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kijk toch maar.
Het is een verkapte bedreiging aan jou in de vorm van "het was maar een grapje"
Of "het was maar een grapje" in de vorm van een bedreiging..
De foktop moet een modjewegpestban instellen.
Ik wijs je op je puberale gedrag. Als het grappig was dan had je me niet gehoord, maar dit is gewoon triest.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:32 schreef Sidekick het volgende:
Underworld, moet Aaahikwordgek ook een tijdje geband worden?
JIJ die iemand op zijn puberale gedrag wijst... jij bent inderdaad een stuk grappiger dan ikquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik wijs je op je puberale gedrag. Als het grappig was dan had je me niet gehoord, maar dit is gewoon triest.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:34 schreef pberends het volgende:
[..]
JIJ die iemand op zijn puberale gedrag wijst... jij bent inderdaad een stuk grappiger dan ik![]()
![]()
.
Pardon... Mr Hypocriet... ik zie jou toch verdomd vaak roepen om iemands ban..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo, daar ben je toch weer. Als je maar iemand een ban kunt aannaaien he?![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mooi dan zijn we het daar over eens
![]()
![]()
Waar roep ik om iemand's ban? Kun je dat even aanwijzen, blauwjong?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Pardon... Mr Hypocriet... ik zie jou toch verdomd vaak roepen om iemands ban..
Kijk naar jezelf en stalk mij niet...
Moet jij je kleine broertje weer helpen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
pberends heeft een punt in deze strijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |