Hier spreekt niet echt veel respect vanuit eerlijk gezegd? Wat heb jij tegen linkse mensen en extremistische Moslims ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:24 schreef Mikkel het volgende:
[..]
Kun je dat autoritaire toontje achterwege laten? Wat verwacht jij dan van een wereldleider als Bush? Dat ie bij iedere soldaat, slachtoffer, familielid van een gesneuvelde, werkschuwe linkse relnicht en extremistische moslim op de koffie gaat?
Ik heb iets tegen extremistische moslims...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier spreekt niet echt veel respect vanuit eerlijk gezegd? Wat heb jij tegen linkse mensen en extremistische Moslims ?
Ze kwamen niet alleen om onze vrijheid terug te geven natuurlijk, er zat wel iets meer achter de betrokkenheid van de VS dan alleen zo'n nobel motief. Wat niet wegneemt dat ze wel gesneuveld zijn in een heftige strijd en dat we aan die strijd een betere maatschappij hebben dan onder een nog bestaand Nazi-Duitsland.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:16 schreef beffelholt het volgende:
euhm die herdenkingen voor die soldaten zijn van WW2 als het je nog niet duidelijk was.
die gasten zijn van de andere kant van de wereld gekomen om ons onze vrijheid terug te geven.
met 20 jaar kapot geschoten worden ergens in een wilvreemd land ver van huis is niet fijn.
En het is een leuke tussenpauze en politiek signaal in zijn rondreis naar Rusland en de Baltische staten.quote:bush komt dus om die mensen te herdenken, zelfs hij heeft dus nog respect.
Onwaarschijnlijk en irrelevant.quote:logica. als die geallieerden dat niet hadden gedaan zaten we hier nu duits te praten en lag jij met je familie ergens in een massagraf weg te rotten.
- weg -quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier spreekt niet echt veel respect vanuit eerlijk gezegd? Wat heb jij tegen linkse mensen en extremistische Moslims ?
Wat ik er tegen heb is niet relevant in deze discussie. Dat blijkt ook niet uit bovenstaand bericht. Ik noem slechts enkele bevolkingsgroepen op. Of wil je zeggen dat er geen linkse mensen of extremistische moslims bestaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
-weg-quote:
Dat weet ik. Ik weet ook dat nabestaanden mogen kiezen: of begraven thuis in Shitcreek, Ohio of met militaire eer op Arlington. Opvallend veel nabestaanden kiezen voor Arlington.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Je weet toch dat de Amerikaanse regering er alles aan doen om zo min mogelijk herinnert te worden aan de duizenden dode soldaten?
Nee joh, ik snap heus wel wat je bedoelt, en ik begrijp je heus wel. Ik zit er alleen een klein beetje mee dat je iets tegen (extremistische) Moslims hebt. Begrijp me niet verkeerd, maar wat dat betreft heb ik best lange tenenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:31 schreef Mikkel het volgende:
[..]
Wat ik er tegen heb is niet relevant in deze discussie. Dat blijkt ook niet uit bovenstaand bericht. Ik noem slechts enkele bevolkingsgroepen op. Of wil je zeggen dat er geen linkse mensen of extremistische moslims bestaan?
Of ben ik nu ook rechts extremistisch?
Nee; je noemt bevolkingsgroepen en plakt daar meteen even een labeltje op.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:28 schreef Mikkel het volgende:
[..]
Niks toontje, ik noem slechts enkele bevolkingsgroepen die het meeste commentaar op hem hebben.
Toch vraag ik me af of ze een scenario hebben voor een situatie waar Bush daadwerkelijk opgepakt kan worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:33 schreef NightH4wk het volgende:
Court rules against arrest of US President
Zou Bush moeilijk geslapen hebben?
Ze maken scenarios voor alle situaties en Nederland is best leuk met al die dijken enzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of ze een scenario hebben voor een situatie waar Bush daadwerkelijk opgepakt kan worden.Maar als ze het meegekregen hebben dan hebben ze stiekem wel zitten giechelen.
Joh !!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee joh, ik snap heus wel wat je bedoelt, en ik begrijp je heus wel. Ik zit er alleen een klein beetje mee dat je iets tegen (extremistische) Moslims hebt. Begrijp me niet verkeerd, maar wat dat betreft heb ik best lange tenen
Ik heb inderdaad iets tegen extremistische moslims, net zoals dat ik iets heb tegen extremistische joden (zionistenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee joh, ik snap heus wel wat je bedoelt, en ik begrijp je heus wel. Ik zit er alleen een klein beetje mee dat je iets tegen (extremistische) Moslims hebt. Begrijp me niet verkeerd, maar wat dat betreft heb ik best lange tenen
Het keyword hier is enkele. Ik kan moeilijk elke bevolkingsgroep die er bestaat op gaan noemen. En je kunt niet ontkennen dat er mensen in genoemde bevolkingsgroepen vallen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:35 schreef nuffniet het volgende:
[..]
Nee; je noemt bevolkingsgroepen en plakt daar meteen even een labeltje op.
Ik kan praten over "VVD'ers" of over "asociale rechtse zakkenvullers". Geen verschil dus volgens jou ?
-edit-quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:40 schreef beffelholt het volgende:
bagger-
Hier heb je het zout en daar verderop kruipen nog een paar slakken, snel, pak ze!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de vraag is hier wel of het wel een bevolkingsgroep is.. Topmanagers zou ik ook geen bevolkingsgroep noemen.
Denk bij dat woord eerder aan vrouwen, mannen, bejaarden, jongeren, joden, moslims etc.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Whehehe
Deze is ook wel geinig, zowel qua bericht als qua spelling.
TS, stond dit zo in hun persbericht?
Ik ben vijftiger en grijs en behoorde in die tijd ook tot het langharig werkschuw tuig, maar ja het verstand komt met de jaren.........quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:17 schreef RaisinGirl het volgende:
Sommige mensen in dit topic, sprekend over langharig werkschuw tuig, klinken als vijftigjarige verbitterde grijsaards die tekeer gaan zo ergens in het midden van de jaren '60 toen demonstreren nog écht een beetje hip was en de oudere generatie niet wist waar ze het zoeken moest van verontwaardiging en verwarring, omdat de jeugd plotseling zo 'losgeslagen' was.
Echt niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:43 schreef PLAE@ het volgende:
Was Clinton er nog maar. Die werd door iedereen met open armen verwelkomd
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe kansloos weerMisschien worden die linkse kneuzen de straalmotors van Airforce One ingezogen.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:49 schreef zoalshetis het volgende:
ik vraag me af of zo iemand neergeschoten gaat worden.
ze hebben er net al een verloren die vast bleef zitten aan de eisenbahn...quote:
quote:Ongehoorzame actievoerders naar gevangenis Maastricht
Actievoerders die zich niet aan de noodverordening houden tijden het bezoek van Bush worden opgesloten in gevangenis Overmaze in Maastricht.
De noodverordening in een aantal gemeenten geldt sinds vanochtend. Politie, justitie en de betropkken gemeenten hebben vanmiddag een persconferentie gegeven. Hoeveel beveiligers Bush zelf meeneemt wil de politie niet zeggen, maar duideijk is wel dat het om enkele honderden gaat. De Amerikaanse beveiligers hebben een vergunning gekregen om ook in Limburg wapens te dragen. Voor de bijna 10.000 bezoekers van de ceremonie staan 40 pendelbussen klaar. Op industrieterrein Aan de Fremme zijn 5.000 parkeerplaatsen beschikbaar. Verder verwacht de Politie 500 journalisten uit binnen- en buitenland en zij worden apart begeleid.
De Amerikanen zelf schieten wel raakquote:De Amerikaanse beveiligers hebben een vergunning gekregen om ook in Limburg wapens te dragen.
Ja, zonder meer (heb ik uit de eerste hand vernomen).quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:49 schreef zoalshetis het volgende:
gelukkig is bush een president die heel wat demonstraties heeft meegemaakt en weet dat er wereldwijd kritiek op hem is. ik vrees alleen dat zo'n onfrisse de dapperheid in zijn bol krijgt en in het verboden gebied wil komen... ik vraag me af of zo iemand neergeschoten gaat worden.
Lekker objectieve opmerking van een modje. Het schreeuwerige anti-globalisten/anti-Bush/anti-EU/anti-rechts/anti-weetikveelwat volk is blijkbaar ook reeds aanwezig.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:56 schreef NorthernStar het volgende:
Ach de grote leider zijn voetvolk is reeds weer aanwezig zie ik.
Weet je war leuk is? Tellen hoe vaak hij het woordje "freedom" gaat gebruiken terwijl ze ondertussen gewoon een heel land militair bezet houden.
Het links werkschuw en langharig tuig heeft mijn steun in deze. [14.gif]
Die heb je niet van jezelf maar van Willem Post.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:56 schreef NorthernStar het volgende:
Weet je war leuk is? Tellen hoe vaak hij het woordje "freedom" gaat gebruiken terwijl ze ondertussen gewoon een heel land militair bezet houden.
Wat vind je btw van de vorige presidenten? Dus Reagan, Bush sr. en Clinton?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:56 schreef NorthernStar het volgende:
(..)
Het links werkschuw en langharig tuig heeft mijn steun in deze. [14.gif]
Dat is de Amerika deskundige van Netwerk.quote:
Dus Northernstar is aan het plagiaten (nieuwe werkwoord)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:01 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat is de Amerika deskundige van Netwerk.
Die sprak vandaag exact dezelfde zin uit. Zowel op de radio als op TV.
Modjes met een mening, het zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:59 schreef Mikkel het volgende:
[..]
Lekker objectieve opmerking van een modje. Het schreeuwerige anti-globalisten/anti-Bush/anti-EU/anti-rechts/anti-weetikveelwat volk is blijkbaar ook reeds aanwezig.
Het feit dat betreffende personen blijkbaar het idee hebben dat de heer Bush heel erg onder de indruk zal raken van de potten en pannen waarmee betreffende personen geluid gaan maken. Het haalt geen ene flikker uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Modjes met een mening, het zou verboden moeten worden.
Waar zijn jullie eigenlijk zo tegen? Dat deze mensen een andere mening hebben als jullie? Of dat ze hem uitten? Of wat?
ik voel dat er iets gaat gebeuren... heb het vaak mis hoor helaas.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:57 schreef nuffniet het volgende:
Straalmotoren, neerschieten ....
O het niveau stijgt plots zie ik. Nu moet ik toch echt afhaken ... veel plezier in jullie counterstrike-wereldje
je vergeet de armeense genocidequote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
Willen we even allemaal ontopic blijven? Oftewel, geen Joden/Moslims/Germaance genocide/Christenen/Atheisten topic.
Eugh geloof het niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Die heb je niet van jezelf maar van Willem Post.
Hoe kom je daar nou toch bij?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:05 schreef beffelholt het volgende:
je vergeet de armeense genocide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |