Echt niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:43 schreef PLAE@ het volgende:
Was Clinton er nog maar. Die werd door iedereen met open armen verwelkomd
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe kansloos weerMisschien worden die linkse kneuzen de straalmotors van Airforce One ingezogen.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:49 schreef zoalshetis het volgende:
ik vraag me af of zo iemand neergeschoten gaat worden.
ze hebben er net al een verloren die vast bleef zitten aan de eisenbahn...quote:
quote:Ongehoorzame actievoerders naar gevangenis Maastricht
Actievoerders die zich niet aan de noodverordening houden tijden het bezoek van Bush worden opgesloten in gevangenis Overmaze in Maastricht.
De noodverordening in een aantal gemeenten geldt sinds vanochtend. Politie, justitie en de betropkken gemeenten hebben vanmiddag een persconferentie gegeven. Hoeveel beveiligers Bush zelf meeneemt wil de politie niet zeggen, maar duideijk is wel dat het om enkele honderden gaat. De Amerikaanse beveiligers hebben een vergunning gekregen om ook in Limburg wapens te dragen. Voor de bijna 10.000 bezoekers van de ceremonie staan 40 pendelbussen klaar. Op industrieterrein Aan de Fremme zijn 5.000 parkeerplaatsen beschikbaar. Verder verwacht de Politie 500 journalisten uit binnen- en buitenland en zij worden apart begeleid.
De Amerikanen zelf schieten wel raakquote:De Amerikaanse beveiligers hebben een vergunning gekregen om ook in Limburg wapens te dragen.
Ja, zonder meer (heb ik uit de eerste hand vernomen).quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:49 schreef zoalshetis het volgende:
gelukkig is bush een president die heel wat demonstraties heeft meegemaakt en weet dat er wereldwijd kritiek op hem is. ik vrees alleen dat zo'n onfrisse de dapperheid in zijn bol krijgt en in het verboden gebied wil komen... ik vraag me af of zo iemand neergeschoten gaat worden.
Lekker objectieve opmerking van een modje. Het schreeuwerige anti-globalisten/anti-Bush/anti-EU/anti-rechts/anti-weetikveelwat volk is blijkbaar ook reeds aanwezig.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:56 schreef NorthernStar het volgende:
Ach de grote leider zijn voetvolk is reeds weer aanwezig zie ik.
Weet je war leuk is? Tellen hoe vaak hij het woordje "freedom" gaat gebruiken terwijl ze ondertussen gewoon een heel land militair bezet houden.
Het links werkschuw en langharig tuig heeft mijn steun in deze. [14.gif]
Die heb je niet van jezelf maar van Willem Post.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:56 schreef NorthernStar het volgende:
Weet je war leuk is? Tellen hoe vaak hij het woordje "freedom" gaat gebruiken terwijl ze ondertussen gewoon een heel land militair bezet houden.
Wat vind je btw van de vorige presidenten? Dus Reagan, Bush sr. en Clinton?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:56 schreef NorthernStar het volgende:
(..)
Het links werkschuw en langharig tuig heeft mijn steun in deze. [14.gif]
Dat is de Amerika deskundige van Netwerk.quote:
Dus Northernstar is aan het plagiaten (nieuwe werkwoord)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:01 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat is de Amerika deskundige van Netwerk.
Die sprak vandaag exact dezelfde zin uit. Zowel op de radio als op TV.
Modjes met een mening, het zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:59 schreef Mikkel het volgende:
[..]
Lekker objectieve opmerking van een modje. Het schreeuwerige anti-globalisten/anti-Bush/anti-EU/anti-rechts/anti-weetikveelwat volk is blijkbaar ook reeds aanwezig.
Het feit dat betreffende personen blijkbaar het idee hebben dat de heer Bush heel erg onder de indruk zal raken van de potten en pannen waarmee betreffende personen geluid gaan maken. Het haalt geen ene flikker uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Modjes met een mening, het zou verboden moeten worden.
Waar zijn jullie eigenlijk zo tegen? Dat deze mensen een andere mening hebben als jullie? Of dat ze hem uitten? Of wat?
ik voel dat er iets gaat gebeuren... heb het vaak mis hoor helaas.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:57 schreef nuffniet het volgende:
Straalmotoren, neerschieten ....
O het niveau stijgt plots zie ik. Nu moet ik toch echt afhaken ... veel plezier in jullie counterstrike-wereldje
je vergeet de armeense genocidequote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
Willen we even allemaal ontopic blijven? Oftewel, geen Joden/Moslims/Germaance genocide/Christenen/Atheisten topic.
Eugh geloof het niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Die heb je niet van jezelf maar van Willem Post.
Hoe kom je daar nou toch bij?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:05 schreef beffelholt het volgende:
je vergeet de armeense genocide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |