hahahahahahaquote:**********************EN DAN DIT... ***
CDA:plattelandsyup moet niet zeuren
DEN HAAG Stedelingen die ervoor kiezen
op het platteland te gaan wonen,moeten
ook de nadelen daarvan accepteren.Dat
vindt CDA-Kamerlid Mastwijk.Hij wil een
status aparte voor plattelandswoningen
in de Wet op de Ruimtelijke Ordening.
Volgens Mastwijk klagen stedelingen in
landbouwgebieden nogal eens over stank-
en geluidsoverlast.Zo hebben ze weinig
waardering voor een mestlucht als ze
net met vrienden in de tuin zitten.
Mastwijk wil de oorspronkelijke boeren
beschermen tegen de onverdraagzame
stadse yuppen.Want de boeren hebben al
zo veel moeite om het hoofd boven water
te houden,vindt het CDA-Kamerlid.
Kijk toch maar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet bekeken, maar ik ga op jouw oordeel af. Aangezien hij nog in de proeftijd van zijn maandban zit, gaat hij nu drie maanden weg.
Rare puberquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:22 schreef pberends het volgende:
Hallo, als een mod veel aandacht krijgt doet het het juist goed volgens FA-maatstaven. Sidekick mag blij zijn dat hij op de ranglijst stijgt door mijn filmpje.
Rare mafketel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Rare puber
Ben je al buiten geweest dit jaar?
Dit is een stuk smakelijkerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kijk toch maar.
Het is een verkapte bedreiging aan jou in de vorm van "het was maar een grapje"
Of "het was maar een grapje" in de vorm van een bedreiging..
De foktop moet een modjewegpestban instellen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:23 schreef pberends het volgende:
Wallage wilde Michiel Smit niet in Groningen
Ochie wally
Hmm.. ik zie niks.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dit is een stuk smakelijker
[afbeelding]
Het woord kneus is je op het lijf geschreven.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Rare mafketel.
Nee, ik ben inderdaad niet buiten geweest dit jaar.
Amsterdam: pauperstad.
3 maanden voor een mesje dat een afbeelding op een beeldscherm bedreigd?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet bekeken, maar ik ga op jouw oordeel af. Aangezien hij nog in de proeftijd van zijn maandban zit, gaat hij nu drie maanden weg.
Wat loop je nou zielig te doen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het woord kneus is je op het lijf geschreven.
Oh, je gaat op het oordeel van iemand anders die maar wat roept af?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zo, daar ben je toch weer. Als je maar iemand een ban kunt aannaaien he?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kijk toch maar.
Het is een verkapte bedreiging aan jou in de vorm van "het was maar een grapje"
Of "het was maar een grapje" in de vorm van een bedreiging..
De foktop moet een modjewegpestban instellen.
Ik wijs je op je puberale gedrag. Als het grappig was dan had je me niet gehoord, maar dit is gewoon triest.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:32 schreef Sidekick het volgende:
Underworld, moet Aaahikwordgek ook een tijdje geband worden?
JIJ die iemand op zijn puberale gedrag wijst... jij bent inderdaad een stuk grappiger dan ikquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik wijs je op je puberale gedrag. Als het grappig was dan had je me niet gehoord, maar dit is gewoon triest.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:34 schreef pberends het volgende:
[..]
JIJ die iemand op zijn puberale gedrag wijst... jij bent inderdaad een stuk grappiger dan ik![]()
![]()
.
Pardon... Mr Hypocriet... ik zie jou toch verdomd vaak roepen om iemands ban..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo, daar ben je toch weer. Als je maar iemand een ban kunt aannaaien he?![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mooi dan zijn we het daar over eens
![]()
![]()
Waar roep ik om iemand's ban? Kun je dat even aanwijzen, blauwjong?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Pardon... Mr Hypocriet... ik zie jou toch verdomd vaak roepen om iemands ban..
Kijk naar jezelf en stalk mij niet...
Moet jij je kleine broertje weer helpen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
pberends heeft een punt in deze strijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |