Volgens mij is het de hoogste tijd dat je je vriendinnetje weer eens lief aankijkt, makker-kameraadquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geen respect tonen aan andersdenkenden... Vanwaar die haat...
De haat jegens rechtsdenkende mensen... ontkennen van problemen... ontkennen van moord... is dat wat fok toelaat... blijkbaar...
Je lult er maar lekker op raak, maar smakeloze grappen over een vermoorde politicus zijn wél leuk?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij is het de hoogste tijd dat je je vriendinnetje weer eens lief aankijkt, makker-kameraad
Dat geldt voor meer mensen hier.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij is het de hoogste tijd dat je je vriendinnetje weer eens lief aankijkt, makker-kameraad
Wat een innerlijke woede man. We vieren vanaf nu toch de bevrijding?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je lult er maar lekker op raak, maar smakeloze grappen over een vermoorde politicus zijn wél leuk?
Wanneer stop jij eens met rukken, ouwe? Je kon zelfs van een agente nog niet eens een portie SM krijgen...![]()
heb jij ook een vriendin om lief aan te kijken dan?quote:
Nee, ik zal nooit innerlijke woede hebben voor jouw omstandigheden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:15 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat een innerlijke woede man. We vieren vanaf nu toch de bevrijding?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik zal nooit innerlijke woede hebben voor jouw omstandigheden.
En nee, dat was gisteren, oetlul. Oetlul, omdat je onderhuids even wilt vermelden dat het juist vandaag een fijne dag is. Klootzak eerste klas.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:23 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik ga zo mijn MP3-speler inruilen.
Lang leve de intollerantie.....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/004761.html
Cohen, meid.
Gek, Arabieren lopen zo vaak hand-in-hand met elkaar. Schijnt daar vrij normaal te zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/004761.html
Cohen, meid.
Op zihc niet, totdat opeens alles in het Chinees stond en er niets meer op dat ding kon worden gezet.quote:
Had je daar zelf schuld aan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Op zihc niet, totdat opeens alles in het Chinees stond en er niets meer op dat ding kon worden gezet.
De invasie van Chinezen. Dit is nog slechts het beginquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:28 schreef Monidique het volgende:
Op zihc niet, totdat opeens alles in het Chinees stond en er niets meer op dat ding kon worden gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |