[smeris-denkwijze]
quote:
Als ik toevallig moet pissen, dan is mijn natuurlijke behoefte om dat te doen.
Ik zoek , als na kunnen denkend mens, dan ook een plekje op waar ik dit (naar ik hoop) ongestoord kan doen.
Heb 't zelf meegemaakt dat ik dit in een steegje deed en er twee politieluitjes te paard langskwamen die hier een opmerking over maakten.
Als je na kunt denken dan kun je ook bedenken dat in een steegje niet zoveel wind staat waardoor de meur langer blijft hangen. Zeker als meerdere mensen daar lopen te zeiken. Je zou maar de bewoner zijn die langs die steeg woont en niet eens normaal een raam open kan doen zonder dat je hele kamer naar de zeik gaat stinken.
quote:
Commentaar natuurlijk maar gelukkig was ik nog bij de les om op te merken waarom het vervoermiddel waarop ze zaten wel legaal hun shit zouden kunnen lozen en ik als burger hier een boete voor zou krijgen.
True.... Maar de politie staat immers boven de wet.
quote:
Om nog wat steviger in mijn schoenen te staan daar maar meteen de overlast van honden opgenoemd waar de trouwe baasjes ook de shit van laten liggen zodat jij daar in het voorbijgaan lekker in kan trappen.
Ook het uitlaten van honden is meestal aan regels gebonden. Dat de hondeneigenaren zich daar niet aan houden is een tweede. Maar zij riskeren dan ook een boete.
quote:
Ik doe dit natuurlijk niet voor m'n lol maar het zou toch te bezopen zijn door dit soort regels om het maar in je broek te doen?
Je had natuurlijk naar de plee kunnen gaan voor je vertrok, of het op kunnen houden tot je op bestemming was.
[/smeris-denkwijze]
Maar ik ben het op de meeste punten wel met je eens hoor. Ben blij dat ik niet bij de politie zit.