abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26778960
Wildplassen mag niet, maar ze vragen er gewoon zelf om. Op het station moet je potverdikkeme 50 eurocent (1,10 gulden) betalen om ff te mogen pissen. Openbare toiletten zijn zo smerig als de ziekte dus dat is ook al geen optie. De plee's in de treinen zuigen ook al dus dat valt ook al af. Ik had vandaag echt de neiging om huppelend de Kalverstraat (Ik was in Adam) over te pissen omdat je nergens normaal en gratis kan zeiken. En als je een boete krijgt van 50 euro kan je nog beter in een hoer gaan pissen voor 25 euro. Ze doen net of mensen voor hun lol gaan wildplassen.

Stelling: wildplassen moet weer legaal worden.
pi_26778997
Nou, als je tegen monumentale gebouwen gaat pissen ben je natuurlijk fout bezig. Daar zijn die dingen niet voor bedoeld. Maar als je gewoon lekker in de struiken of in de vaart staat te pissen is toch niets mis mee? Zouden ze van mij inderdaad mogen legaliseren
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2005 @ 15:18:11 #3
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26779008
Een boete levert meer op dan die lullige 50 eurocent.
In een hoer pissen voor 25 euro?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_26779013
Ben het met je eens dat je nergens meer normaal kunt, bij de mac hangt tegenwoordig ook al een bordje geen wc aanwezig. (nee de medewerkers willen gewoon geen vieze wc). Lijkt mij dat er gewoon controle moet komen, heb je de wc vies gemaakt --> leuke boete, verder gewoon lekker gratis
Controle is blijkbaar nodig!!!
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_26779031
vorige week zag ik een agent die aan het flitsen was, uit zijn wagen springen en hij begon de planten daar ook evel zelf water te geven

en denk maar niet dat hij zichtzelf een boete heeft gegeven hoor!!
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2005 @ 15:21:17 #6
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26779071
wild plassen moet zeker verboden worden, maar richt je je straal netjes tegen de kerk of moskee if you will, dan is het geen probleem.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_26779170
Van mij mogen ze wildplassen legaliseren. Tegen gebouwen zeiken is natuurlijk wat anders, en op klaarlichte dag midden in de stad gaan zeiken is natuurlijk ook geen goed id
pi_26779196
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:24 schreef Solomon het volgende:
Van mij mogen ze wildplassen legaliseren. Tegen gebouwen zeiken is natuurlijk wat anders, en op klaarlichte dag midden in de stad gaan zeiken is natuurlijk ook geen goed id
Er zijn al genoeg andere regels die het tonen van je geslachtsorgaan in het openbaar verbieden.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:30:27 #9
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_26779341
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, als je tegen monumentale gebouwen gaat pissen ben je natuurlijk fout bezig. Daar zijn die dingen niet voor bedoeld. Maar als je gewoon lekker in de struiken of in de vaart staat te pissen is toch niets mis mee? Zouden ze van mij inderdaad mogen legaliseren
die momumentale panden weten al eeuwen dat zeik te weerstaan, itt die moderne meuk. Niks mis mee met tegen een kerkmuurtje zeiken
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_26779532
Ja,ja wildplassen mag niet, maar de kade in Oud Zuid waar ik woon, daar wordt het grasstrookje langs het water volledig ondergescheten. En geen LUL van het Stadsdeel die daar wat aan doet. Dat wordt weer een STINKZOMER.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:41:33 #11
119009 EA
Say it loud!
pi_26779659
Het is gewoon enorm goor om in het wild te plassen... en daar mag best tegen worden opgetreden... Alle wildplassers ter plekke aan de schandpaal en als ze een scheet laten gelijk 30 euro erbij
pi_26779934
[quote]Op vrijdag 6 mei 2005 15:41 schreef EA het volgende:
Het is gewoon enorm goor om in het wild te plassen... en daar mag best tegen worden opgetreden... Alle wildplassers ter plekke aan de schandpaal en als ze een scheet laten gelijk 30 euro erbij
[/q

Het gaat niet om een scheet. Ik heb het hier over gigantische HOPEN STRONT. Ook verboden, maar toezicht ho maar. Laat staan sancties.uote]
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:55:39 #13
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_26780032
kvinnut niet echt fijn om op a'dam centraal door de enorme poelen pis te lopen die gemiddeld dakloze in geval van legalisering achterlaat...
verder vind ik het zelf wel irri dat je echt nergens... maar dan ook nergens (zonder flauw te vallen of ziek te worden) een lekker potje uit je buik kan huilen..
─_(º.0)_/─
pi_26781582
Ach het beeld van een collone (nederlandse) politieagenten die netjes in een rij bezig waren de bosjes te bewateren staat mij nog steeds helder voor de geest. Uitgerekend in het jaar dat de organisatie liet weten wildplassen (nog) strenger te bestraffen.

Maar jah, voor je collega's knijp je graag een oogje toe heh....
Don't hurry, be crappy!
pi_26785116
Ehm volgens mij is wildplassen helemaal niet overal verboden, toch? Alleen als dat in de APV is opgenomen, dacht ik.
  zondag 8 mei 2005 @ 00:15:29 #16
99433 Tup
Tupperwaar
pi_26814696
Het is toegestaan om bij "hoge nood" van een klein kind op de vluchtstrook te stoppen en je kind te laten afwateren.
Wasserwunderland
  zondag 8 mei 2005 @ 00:18:53 #17
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_26814790
Gewoon ouderwets lekker in de Oude Gracht zeiken.
Waar zijn die mooie tijden gebleven?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_26814873
quote:
Op zondag 8 mei 2005 00:15 schreef Tup het volgende:
Het is toegestaan om bij "hoge nood" van een klein kind op de vluchtstrook te stoppen en je kind te laten afwateren.
Geldt ook voor ouderen.
Don't hurry, be crappy!
pi_26817500
Als ik toevallig moet pissen, dan is mijn natuurlijke behoefte om dat te doen.
Ik zoek , als na kunnen denkend mens, dan ook een plekje op waar ik dit (naar ik hoop) ongestoord kan doen.
Heb 't zelf meegemaakt dat ik dit in een steegje deed en er twee politieluitjes te paard langskwamen die hier een opmerking over maakten.
Commentaar natuurlijk maar gelukkig was ik nog bij de les om op te merken waarom het vervoermiddel waarop ze zaten wel legaal hun shit zouden kunnen lozen en ik als burger hier een boete voor zou krijgen.
Om nog wat steviger in mijn schoenen te staan daar maar meteen de overlast van honden opgenoemd waar de trouwe baasjes ook de shit van laten liggen zodat jij daar in het voorbijgaan lekker in kan trappen.
Het duurde even maar uiteindelijk mocht ik zonder bon mijn weg vervolgen...
Had ook niets anders verwacht eigenlijk.
Ik doe dit natuurlijk niet voor m'n lol maar het zou toch te bezopen zijn door dit soort regels om het maar in je broek te doen?
pi_26822356
[smeris-denkwijze]
quote:
Als ik toevallig moet pissen, dan is mijn natuurlijke behoefte om dat te doen.
Ik zoek , als na kunnen denkend mens, dan ook een plekje op waar ik dit (naar ik hoop) ongestoord kan doen.
Heb 't zelf meegemaakt dat ik dit in een steegje deed en er twee politieluitjes te paard langskwamen die hier een opmerking over maakten.
Als je na kunt denken dan kun je ook bedenken dat in een steegje niet zoveel wind staat waardoor de meur langer blijft hangen. Zeker als meerdere mensen daar lopen te zeiken. Je zou maar de bewoner zijn die langs die steeg woont en niet eens normaal een raam open kan doen zonder dat je hele kamer naar de zeik gaat stinken.
quote:
Commentaar natuurlijk maar gelukkig was ik nog bij de les om op te merken waarom het vervoermiddel waarop ze zaten wel legaal hun shit zouden kunnen lozen en ik als burger hier een boete voor zou krijgen.
True.... Maar de politie staat immers boven de wet.
quote:
Om nog wat steviger in mijn schoenen te staan daar maar meteen de overlast van honden opgenoemd waar de trouwe baasjes ook de shit van laten liggen zodat jij daar in het voorbijgaan lekker in kan trappen.
Ook het uitlaten van honden is meestal aan regels gebonden. Dat de hondeneigenaren zich daar niet aan houden is een tweede. Maar zij riskeren dan ook een boete.
quote:
Ik doe dit natuurlijk niet voor m'n lol maar het zou toch te bezopen zijn door dit soort regels om het maar in je broek te doen?
Je had natuurlijk naar de plee kunnen gaan voor je vertrok, of het op kunnen houden tot je op bestemming was.
[/smeris-denkwijze]

Maar ik ben het op de meeste punten wel met je eens hoor. Ben blij dat ik niet bij de politie zit.
Don't hurry, be crappy!
pi_26834504
ik me eigenlijk nog nooit ingehouden omdat ik weet dat er een boete op staat als je gesnapt wordt. let wel meer op dat er geen cops in de buurt zijn though. maar das eigenlijk al voldoende, zolang het geen overlast bezorgd is het best.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 8 mei 2005 @ 21:36:33 #22
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_26835916
in een hoer pissen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 8 mei 2005 @ 23:07:15 #23
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_26839070
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een boete levert meer op dan die lullige 50 eurocent.
In een hoer pissen voor 25 euro?
Zeg PBerends,

Als je een beetje een strakke aars hebt, dan mag je vast voor niets in de muil van een geile nicht pissen. Zeker in A'dam moet het geen probleem zijn om deze te vinden. Gele zakdoek aan de broek en op zoek naar SCH zou ik zeggen.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  zondag 8 mei 2005 @ 23:08:39 #24
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26839115
Ondanks dat ze er misschien om vragen, mag het nog steeds niet.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26846567
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:15 schreef pberends het volgende:
Openbare toiletten zijn zo smerig als de ziekte dus dat is ook al geen optie. De plee's in de treinen zuigen ook al dus dat valt ook al af.
Boeien, je bent toch geen wijf, denk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')