quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Foxy red, gratis af te halen, apk tot 20 mei.
Soo, die heb effe flink de blommetjes buituh gesssett, niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:22 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Je zou het zo in Photoshop kunnen maken, niet dat ik beweer dat dat in dit geval ook is gebeurd, uiteraard.
Ben jij ditquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:22 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Je zou het zo in Photoshop kunnen maken, niet dat ik beweer dat dat in dit geval ook is gebeurd, uiteraard.
Wie gaat er dan ook hand-in-hand lopen met een man?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Soo, die heb effe flink de blommetjes buituh gesssett, niet?
De apk is zo te zien wél verlopen.quote:
Wat nou, A'dam is toch oh zo tolerant?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook hand-in-hand lopen met een man?
Ik wóón dan ook niet in Amsterdam.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat nou, A'dam is toch oh zo tolerant?![]()
Ooooohhhw het is die homo uit de VS. Wat een type kinderlokker zegquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook hand-in-hand lopen met een man?
Rotterdam komt als beste uit de bus!quote:
Ja, vind je het gek, als politiebureau's gewoon gesloten zijn en je een week later moet terugkomen voor je aangifte.quote:Veiliger
Burgemeester Opstelten van Rotterdam wijst in een reactie op het dalen van het aantal aangiften en meldingen van misdrijven in zijn stad. "Bewoners geven aan zich veiliger te voelen en tevredener te zijn over de politie", aldus de burgervader.
Opstelten, dwaas van beroep. Oppertunist pur sangquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek, als politiebureau's gewoon gesloten zijn en je een week later moet terugkomen voor je aangifte.
Volkssusser zou ik hem noemen. Vadertje dikkiedap. Maar de magie is er wat af. Geen daden, maar woorden, lijkt die te verwarren.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Opstelten, dwaas van beroep. Oppertunist pur sang
Nee, Cohen staat boven alles en iedereen uit. Dé vergissing van de eeuw.quote:
quote:De onwil om de oorlog te relativeren gaat gepaard met rancune over de onderwaardering van de Russische rol bij de val van Hitler. Vorig jaar was Poetin als eerste Russisch staatshoofd welkom bij de herdenking van de landing in Normandië van 1944. Russische historici wijzen erop dat 'Operatie Overlord' zich qua verliezen niet kon meten met de veldslagen rond Moskou, Leningrad, Stalingrad, Koersk en Berlijn. Tegenover de 700.000 Britse en Amerikaanse oorlogsdoden staan 27 miljoen gesneuvelde Russen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |