BsB is een troll.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zou hij wat slikken voordat hij gaat posten?
Zit je nou nog steeds te zeuren...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het feit dat jij er zo mee door kunt gaan zegt weer genoeg over fok en de moderatie.
Je bent een werkelijke hufter en min mannetje.
Ik hoop dat jou hetzelfde als Fortuyn overkomt, kom ik daarna wel even op je graf pissen, lulletje rozenwater.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds te zeuren...
Vertel eens, waar doet het pijn?![]()
Alsof ik jou ga vertellen waar ik lig als ik dood benquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoop dat jou hetzelfde als Fortuyn overkomt, kom ik daarna wel even op je graf pissen, lulletje rozenwater.
Wildplassen mag niet? Ze vragen er zelf om.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoop dat jou hetzelfde als Fortuyn overkomt, kom ik daarna wel even op je graf pissen, lulletje rozenwater.
Mooi, mag jij een aantel nachtjes in de cel slapen wegens vandalismequote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mooi mooi, want grafschennis zou ik het allerminst willen noemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi, mag jij een aantel nachtjes in de cel slapen wegens vandalisme
hee Mutantquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi, mag jij een aantel nachtjes in de cel slapen wegens vandalisme
Ha, daar is DoG weer. Heb je een leuke bevrijdingsdag gehad?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wildplassen mag niet? Ze vragen er zelf om.
It's closedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
hee Mutant
doe jij eens gastslotje plaatsen op dat engelstalige topic
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
tha God for tha, jaysis wha a load o bollocks
WOOOOOOOOOOAAAAAHquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
en dat terwijl ik vanavond nog plannen had
niet echtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
In ons marcheert Holland, achter ons komt Holland en voor ons uit gaat Holland !!
Ik zag daarnet een user die dat in z'n sig had staan, toevallig een kloon van je?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
In ons marcheert Holland, achter ons komt Holland en voor ons uit gaat Holland !!
nee, dit zijn onze nieuwste aankopen naast de JSFquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat zijn toch geen vroeg-veertiende eeuwse schepen?
Hmmmmmmmmmmm, ik heb pijn in me klote en daar komt ons aller Maerycke om de hoek kijken, als of je er op zat te wachtenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:29 schreef Maerycke het volgende:
Ik dacht dat er maar één Kim Holland was.. wie zijn die andere twee dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |